Pian.
Tää kiusaaminen saa loppua.. Mutta en mä aio takanapäin puhua pahaa. En oo mikään sellanen. Etsin vain terveemmän yhteisön.
Kaikki kiusaamisen merkit silti täyttyy.. Muista eristäminen, sivuuttaminen, mitätöinti.
Sellasta se naisviha on.
Rukoilen että saan toisen työn
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se vaan on. Hienovarainen kiusaaminen on kavalinta. Siinä saadaan uhri näyttämään pahalta ja hullulta.
Sumutetaan!
J, oot ihan hirvee k*sipää.
/ap- Anonyymi
Jaha, palstasedän pakollinen jiijollotus. Ottakaa häviäjät koppia
- Anonyymi
Sit vähän kiusataan et saadaan toinen vielä ihastumaan ja nolaamaan itsensä. Tänään tulee olemaan kova kovaa vastaan. Kannattaa varautua.
/ap- Anonyymi
Miten minusta tuntuu naisia esittävä sekoboltsi, että nämä sinun esitykset on vähän eilisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu naisia esittävä sekoboltsi, että nämä sinun esitykset on vähän eilisiä
Nyt mä tiedän ketä sä muistutat. Sitä hauskat kotivideot juontajaa 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mä tiedän ketä sä muistutat. Sitä hauskat kotivideot juontajaa 😂😂
Loukkaatko sinä nyt minun naiseutta? Yhyy
- Anonyymi
Minulla ei ole ketään j miestä vastaan mitään ei yhtään mitään. Mutta s kirjain se se on jotain äääääässs mies on jo aika huono🍋
- Anonyymi
No mutta muista käydä palstaäijä myös muita nimikirjaimia läpi jonnin joutaville folie deuxeille
- Anonyymi
Hieno asenne sinulla. Ei kannatakaan puhua pahaa. Silloinhan ei olisi sen kummempi kuin muutkaan huonosti käyttäytyvät. Täällä voi toki nimettömänä purkaa. Voimia. Kaikki kirkastuu kyllä.
- Anonyymi
Minusta tämä sinun tarve uskoa näihin palstaäijän sönkötylsiin täyttää naisvihan merkit, sinä et sitä vaan itse ymmärrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146