Kuinka pitkä miehen tulee olla?
Kuinka pitkä miehen tulee olla?
19
186
Vastaukset
- Anonyymi
201
- Anonyymi
Mitä pitempi sen hankalampaa mitoittaa tähän maailmaan.
- Anonyymi
Pidempi ku nainen tietty
- Anonyymi
Jos saa valita kehen rakastuu niin 182-192 cm.
- Anonyymi
Useimmiten yleisvaatimus naisilla kymmenen senttiä pitempi et voi korkkareita pitää
- Anonyymi
Ei tarvitse olla. Miehillä vain tuppaa itsetunto romahtamaan, jos nainen on korkkareilla heitä pidempi. Mutta jos miegen ego kestää tuon, niin ei tarvitse olla.
- Anonyymi
Ennemmin pitkälle yli 190. Mut jos on kunnossa roppa ni se 191 riittää🥰😍 huh huh
- Anonyymi
Riittääkö kellekään 177cm 🤔
- Anonyymi
Varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti!
Niinkö, oletko nyt aivan varma? Olen käsittänyt että pitäisi olla kuin reikkalainen veistos ja vähintään 195 🤔
- Anonyymi
Liian lyhyt mieheksi🥺
- Anonyymi
195 pitkä ja naisen persettä reilusti kapeampi kuikelo on kyllä näky....
- Anonyymi
Yleensä on pitkä munakin
- Anonyymi
Maksimissaan 180 senttinen.
- Anonyymi
Mitä tekee pitkällä miehellä, jos nainen on lyhyehkö? Millainen pituusero saa miehen ja naisen välillä olla, ettrei näytä hurjalta? 10-20 cm. m>n
- Anonyymi
Se nyt on ihan sama miltä se näyttää, mutta itselleni tuo 20 senttiä on maksimi ihan käytännön syistä. Paljon pidempää on veemäinen pitää edes kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on ihan sama miltä se näyttää, mutta itselleni tuo 20 senttiä on maksimi ihan käytännön syistä. Paljon pidempää on veemäinen pitää edes kädestä.
Juuri näin. 170 cm m>n
- Anonyymi
Ei pituudella ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Mä oon aina ihastunut enemmän lyhyempiin koska oon lyhyt itsekin. Paitsi exäni oli pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884