Kuinka pitkä miehen tulee olla?
Kuinka pitkä miehen tulee olla?
19
306
Vastaukset
- Anonyymi
201
- Anonyymi
Mitä pitempi sen hankalampaa mitoittaa tähän maailmaan.
- Anonyymi
Pidempi ku nainen tietty
- Anonyymi
Jos saa valita kehen rakastuu niin 182-192 cm.
- Anonyymi
Useimmiten yleisvaatimus naisilla kymmenen senttiä pitempi et voi korkkareita pitää
- Anonyymi
Ei tarvitse olla. Miehillä vain tuppaa itsetunto romahtamaan, jos nainen on korkkareilla heitä pidempi. Mutta jos miegen ego kestää tuon, niin ei tarvitse olla.
- Anonyymi
Ennemmin pitkälle yli 190. Mut jos on kunnossa roppa ni se 191 riittää🥰😍 huh huh
- Anonyymi
Riittääkö kellekään 177cm 🤔
- Anonyymi
Varmasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti!
Niinkö, oletko nyt aivan varma? Olen käsittänyt että pitäisi olla kuin reikkalainen veistos ja vähintään 195 🤔
- Anonyymi
Liian lyhyt mieheksi🥺
- Anonyymi
195 pitkä ja naisen persettä reilusti kapeampi kuikelo on kyllä näky....
- Anonyymi
Yleensä on pitkä munakin
- Anonyymi
Maksimissaan 180 senttinen.
- Anonyymi
Mitä tekee pitkällä miehellä, jos nainen on lyhyehkö? Millainen pituusero saa miehen ja naisen välillä olla, ettrei näytä hurjalta? 10-20 cm. m>n
- Anonyymi
Se nyt on ihan sama miltä se näyttää, mutta itselleni tuo 20 senttiä on maksimi ihan käytännön syistä. Paljon pidempää on veemäinen pitää edes kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on ihan sama miltä se näyttää, mutta itselleni tuo 20 senttiä on maksimi ihan käytännön syistä. Paljon pidempää on veemäinen pitää edes kädestä.
Juuri näin. 170 cm m>n
- Anonyymi
Ei pituudella ole mitään merkitystä
- Anonyymi
Mä oon aina ihastunut enemmän lyhyempiin koska oon lyhyt itsekin. Paitsi exäni oli pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533866KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar892236Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451902- 221753
- 281506
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?231410- 151132
- 311108
- 1061023
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791012