Morjesta
Tulin tänne kertomaan kyseisestä puljusta oman versioni ja kokemukseni. Olin KST töissä Kuopiossa n. 2 vuotta ja lähdin sieltä pari vuotta. Kerron tässä oman näkemykseni ja mitä korviini on kantautunut työkavereilta jotka ollut töissä vielä kun itse lähdin/olevat vielä tänä päivänä töissä siellä.
Ensinnäkin työntekijöiden palkkoja viilataan esim. jos laitat esimiehelle viestiä että sunnuntain työvuoro meni 30min ylitöiksi, niin tämä ylityö aika saatetaan satunnaisesti merkata lauantain puolelle eli ei tarvitse maksaa sunnuntain tuplapalkkaa. Kerran oli yksi palaveri josta piti maksaa 2h koulutuspalkka mutta eipä näkynyt tilinauhalla eikä kuulemma kollegallakaan kun kysyin asiasta. Asiakkailta kyllä osataan oikea määrä laskuttaa mutta työntekijöille maksaminen ei oikein kyllä onnistu.
Luottamusmiestä ei ymmärtääkseni ole. Työvuoro ja lomatoiveita ei kuunnella. Päivärahoja ei todellakaan makseta, vasta sitten kun viet asian ensin PAM ja sitten oikeuteen.
Liitosta jos mainitset saatat saada vihaisia katseita johdolta sen jälkeen.
Mitä olen kuullut oman lähtöni jälkeen, niin työntekijät vaihtuvat suhteellisen nopeasti ja ''vanhat konkarit'' jotka työskennelleet firmassa useita vuosia ovat kaikki irtisanoutuneet lyhyen ajan sisään. Työntekijät itse olivat aivan mahtavaa porukkaa, mutta esimiehet/johto oli kyllä pohjanoteeraus. Työ itsessään nyt on perinteistä vartijan työtä josta ei sinänsä huonoa sanottavaa. Mutta jos johto kusee niin ei hommatkaan maistu.
Tässä lyhyesti pintaraapaisua. Jos vain johto olisi parempi niin voisi olla ihan OK firma olla töissä.
KST Vartiointi työkokemus
6
365
Vastaukset
- Anonyymi
P.S joskus koittivat omalla henk.koht. autolla ajattaa firman piiriajoa kun ei ollut tarpeeksi autoja ajossa.
- Anonyymi
Joo itsekkin puljusta lähdin kun meni hermo ongelmat kyllä muuallakin samoja että palkoista livistettiin ja muuta, esimiehet ilkeitä ja aina tanssimassa asiakkaan pillin mukaan työntekijöiden hyvinvointi aina kakkos sijalla, luottamusmies kyllä on mutta ei siitä kerrottu mullekkaan vaan piti itse selvittää, työkaverit oli loistavia mutta joo enpä suositelle tonne hakemaan.
- Anonyymi
Koko firmassa ongelma on ylin johto porras joka on aivan täysin pihalla miten tällä alalla pitäisi toimia ja miettii vaan miten heidän pussiin kilahtaa se isoin potti, työvuoro toiveita ei joo kuunneltu kyllä ja kun niistä antoi palautetta oli kostona aina vähemmän vuoroja, johto ei kestä todellakaan kritiikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko firmassa ongelma on ylin johto porras joka on aivan täysin pihalla miten tällä alalla pitäisi toimia ja miettii vaan miten heidän pussiin kilahtaa se isoin potti, työvuoro toiveita ei joo kuunneltu kyllä ja kun niistä antoi palautetta oli kostona aina vähemmän vuoroja, johto ei kestä todellakaan kritiikkiä.
Ensin itse kysyvät mitkä ovat työvuorotoiveesi ja sitten kun kysymykseen vastaa niin vastauksena on kosto.
- AnonyymiUUSI
Ja kaikkihan tietää kuka on tjn rakki.
Sosiaaliset taidot kiusallisen huonot ja kentälläkin hyödytön. Kova tarve "nousta" kiusatusta kiusaajaksi ja saada hyväksymisen tunnetta tjltä.
Yrittää näyttääkin samalta, kuin tj :D - AnonyymiUUSI
Huutista koko tuutista koko firmalle😂 Ei kannata hakeutua firmaan jos ei tykkää tapella tai inttää jokasesta asiasta mistä voit itse kuvitella! Ainua juttu mikä siellä toimii hyvin ja varmasti on että saavat aivan mahtavia tyyppejä töihin joista osasta on tullu loppuelämän kavereita😊 -Kuopio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621