Kuoronjohtajan ja kuorolaisen ystävyys?

Anonyymi-ap

Moro!
Saako kuorolainen ja kuoronjohtaja olla ystäviä ja mennä kahville yhdessä vapaa-ajalla?
Kyseessä seurakunnan kuoro, jonka johtaja on kanttori.
Mietin, että onko mitään "laillista" estettä, kuten oppilaan ja opettajan tapauksessa....
Molemmat välittää toisistaan ja syvä yhteys on muodostumassa.
Jos sillä on kauheesti väliä, kuorolainen on 27v ja kanttori, eli kuoronjohtaja on n. 45v.

T. Kuorolainen

6

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii ja se tähän vielä, et oon ollut kyseisessä kuorossa nyt 1,5v. Jos se jotain merkkaa. T. Ap

• Anonyymi

Jos se tähtää housuihin pääsemistä ja mies on avioliitossa niin potkaise sitä lujaa. Muuten jos se ei ole esteellinen eikä mis harrasta sitä useiden kanssa niin ei siinä kai pahaa ole. Nykyään on vaan niin mätä omenoita paljon. Älä satuta itseäsi.

• Anonyymi

En nyt käsitä mitä "laillisia" esteitä tuossa edes voisi olla. Edes tilanteessa ettei kyse ole vain kahvista vaan puhtaasti seksistä. Kaksi aikuista henkilöä sentään kyseessä.

Tuossa koulun asiassa taitaa kyse olla pedofiliasta ihan suoraan. Eli henkilö alaikäinen.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että tuossa sinun tilanteessa on olemassa oma riski. Jos juttu menee pidemmälle ja riitaudutte, niin se harrastus ja piirit kärsii.

Et myös tuo esille kummankaan parisuhde tilannetta. Jos sellainen on jo olemassa, niin se voi myöhemmin kostautua.

• Anonyymi

Haluan vain aidon ystävyys suhteen. Molemmat ollaan naisia. Kuoronjohtaja naimisissa.
        En ole hetkeäkään ollut ihastunut.

Ajattelin kysyä kahvittelua ihan vaan kiitoksena, kun tulee kesätauko.....

T.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan vain aidon ystävyys suhteen. Molemmat ollaan naisia. Kuoronjohtaja naimisissa.
        En ole hetkeäkään ollut ihastunut.

Ajattelin kysyä kahvittelua ihan vaan kiitoksena, kun tulee kesätauko.....

T.ap

No et kyllä kuulosta heterolta. Todella outo aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et kyllä kuulosta heterolta. Todella outo aloitus.

Joo, mä oon lesbo! Mut en oo kyseiseen immeiseen ollu ihastunu sekuntiakaan. T. Ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      40
      2797
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2114
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1971
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1752
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1133
    Aihe