Moro!
Saako kuorolainen ja kuoronjohtaja olla ystäviä ja mennä kahville yhdessä vapaa-ajalla?
Kyseessä seurakunnan kuoro, jonka johtaja on kanttori.
Mietin, että onko mitään "laillista" estettä, kuten oppilaan ja opettajan tapauksessa....
Molemmat välittää toisistaan ja syvä yhteys on muodostumassa.
Jos sillä on kauheesti väliä, kuorolainen on 27v ja kanttori, eli kuoronjohtaja on n. 45v.
T. Kuorolainen
Kuoronjohtajan ja kuorolaisen ystävyys?
6
356
Vastaukset
- Anonyymi
Nii ja se tähän vielä, et oon ollut kyseisessä kuorossa nyt 1,5v. Jos se jotain merkkaa. T. Ap
- Anonyymi
Jos se tähtää housuihin pääsemistä ja mies on avioliitossa niin potkaise sitä lujaa. Muuten jos se ei ole esteellinen eikä mis harrasta sitä useiden kanssa niin ei siinä kai pahaa ole. Nykyään on vaan niin mätä omenoita paljon. Älä satuta itseäsi.
- Anonyymi
En nyt käsitä mitä "laillisia" esteitä tuossa edes voisi olla. Edes tilanteessa ettei kyse ole vain kahvista vaan puhtaasti seksistä. Kaksi aikuista henkilöä sentään kyseessä.
Tuossa koulun asiassa taitaa kyse olla pedofiliasta ihan suoraan. Eli henkilö alaikäinen.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että tuossa sinun tilanteessa on olemassa oma riski. Jos juttu menee pidemmälle ja riitaudutte, niin se harrastus ja piirit kärsii.
Et myös tuo esille kummankaan parisuhde tilannetta. Jos sellainen on jo olemassa, niin se voi myöhemmin kostautua.- Anonyymi
Haluan vain aidon ystävyys suhteen. Molemmat ollaan naisia. Kuoronjohtaja naimisissa.
En ole hetkeäkään ollut ihastunut.
Ajattelin kysyä kahvittelua ihan vaan kiitoksena, kun tulee kesätauko.....
T.ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vain aidon ystävyys suhteen. Molemmat ollaan naisia. Kuoronjohtaja naimisissa.
En ole hetkeäkään ollut ihastunut.
Ajattelin kysyä kahvittelua ihan vaan kiitoksena, kun tulee kesätauko.....
T.apNo et kyllä kuulosta heterolta. Todella outo aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et kyllä kuulosta heterolta. Todella outo aloitus.
Joo, mä oon lesbo! Mut en oo kyseiseen immeiseen ollu ihastunu sekuntiakaan. T. Ap
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945399Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3311272Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21110902Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369731Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858538Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03230Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302269- 391747
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540