Kysymys kuuluu, kenen rahoilla? Vastaus: sinun ja minun= meidän kaikkien verorahoilla. Suomen valtio on kykenemätön saamaan mustalaisia kuriin.
Mustalaiset ostivat 6 kassillista ruokaa Prismasta
14
464
Vastaukset
- Anonyymi
Lokoisat oltavat näillä kaaloilla. Jos arvostelee tekemisiään, nostetaan heti rasistikortti.
- Anonyymi
Kerran kaksi mustalais naista kassajonossa edellä ja alkoivat käydä kuumana kun
kaveri kanssa jupistiin, kun elävät sossun ja kelan rahoilla. Paikallinen mustalais nainen
oli saanut kelasta avususta sähköskootteriin, mutta kantasuomalainen mies joutuu
yksin kulkemaan pyörätuolilla, eihän mikän shköinen apuväline valkolaisille kuulu!
Kerran yksi mustalaismies oli piilottanut pakastebloilerin hatun alla ja pyörtynyt
siihen paikkaan kana tietysti hatu alta lattialle, johon toinen mustalaismies
huutaa kuka heitti meidän Gunnarii pakastekanalla!
- Anonyymi
Ostiiiii?
- Anonyymi
Jos tapatyöton PS ostaa Lidl`tä (saksalainen) 6 kassia ruokaa
niin ketkäpä sitten ne kassit maksaa?- Anonyymi
SINÄ! ja minä eli me kaikki=yhteiskunta.
- Anonyymi
sukulaiset
- Anonyymi
Ennen kuulumatonta! Mustalainen ostaa kaupasta jo on aikoihin eletty. Onkohan tämä ensimmäinen askel integroitumisen ja otetaanko toinen heti perään 500 vuoden päästä?
- Anonyymi
Jos ostivat, niin eivät omilla rahoillaan, vaan yhteiskunnan=verorahoilla-eli sinun
verorahoilla.
- Anonyymi
Veronmaksajat kustantavat kela-loisten elämän.
- Anonyymi
Kelan ostotunnuksella ostavat,näitä pitää elättää roistoja.
- Anonyymi
minä näin kun somali taksi odotti kaupan luona somali perheen kaupassakäyntiä 🤣
- Anonyymi
se oli muutama vuosi sitten
- Anonyymi
Dimitri Allan LINDBERG tänään oikeuden edessä kun tappoi vaimonsa tyttärensä nähden kun olivat syömässä hampurilaisia muiden piikkiin.
- Anonyymi
Eikös se ollut hyvä, että OSTIVAT !!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053