Kysymys kuuluu, kenen rahoilla? Vastaus: sinun ja minun= meidän kaikkien verorahoilla. Suomen valtio on kykenemätön saamaan mustalaisia kuriin.
Mustalaiset ostivat 6 kassillista ruokaa Prismasta
8
299
Vastaukset
- Anonyymi
Lokoisat oltavat näillä kaaloilla. Jos arvostelee tekemisiään, nostetaan heti rasistikortti.
- Anonyymi
Kerran kaksi mustalais naista kassajonossa edellä ja alkoivat käydä kuumana kun
kaveri kanssa jupistiin, kun elävät sossun ja kelan rahoilla. Paikallinen mustalais nainen
oli saanut kelasta avususta sähköskootteriin, mutta kantasuomalainen mies joutuu
yksin kulkemaan pyörätuolilla, eihän mikän shköinen apuväline valkolaisille kuulu!
Kerran yksi mustalaismies oli piilottanut pakastebloilerin hatun alla ja pyörtynyt
siihen paikkaan kana tietysti hatu alta lattialle, johon toinen mustalaismies
huutaa kuka heitti meidän Gunnarii pakastekanalla!
- Anonyymi
Ostiiiii?
- Anonyymi
Jos tapatyöton PS ostaa Lidl`tä (saksalainen) 6 kassia ruokaa
niin ketkäpä sitten ne kassit maksaa?- Anonyymi
SINÄ! ja minä eli me kaikki=yhteiskunta.
- Anonyymi
Ennen kuulumatonta! Mustalainen ostaa kaupasta jo on aikoihin eletty. Onkohan tämä ensimmäinen askel integroitumisen ja otetaanko toinen heti perään 500 vuoden päästä?
- Anonyymi
Jos ostivat, niin eivät omilla rahoillaan, vaan yhteiskunnan=verorahoilla-eli sinun
verorahoilla.
- Anonyymi
Veronmaksajat kustantavat kela-loisten elämän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952