Kysymys kuuluu, kenen rahoilla? Vastaus: sinun ja minun= meidän kaikkien verorahoilla. Suomen valtio on kykenemätön saamaan mustalaisia kuriin.
Mustalaiset ostivat 6 kassillista ruokaa Prismasta
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Lokoisat oltavat näillä kaaloilla. Jos arvostelee tekemisiään, nostetaan heti rasistikortti.
- Anonyymi
Kerran kaksi mustalais naista kassajonossa edellä ja alkoivat käydä kuumana kun
kaveri kanssa jupistiin, kun elävät sossun ja kelan rahoilla. Paikallinen mustalais nainen
oli saanut kelasta avususta sähköskootteriin, mutta kantasuomalainen mies joutuu
yksin kulkemaan pyörätuolilla, eihän mikän shköinen apuväline valkolaisille kuulu!
Kerran yksi mustalaismies oli piilottanut pakastebloilerin hatun alla ja pyörtynyt
siihen paikkaan kana tietysti hatu alta lattialle, johon toinen mustalaismies
huutaa kuka heitti meidän Gunnarii pakastekanalla!
- Anonyymi
Ostiiiii?
- Anonyymi
Jos tapatyöton PS ostaa Lidl`tä (saksalainen) 6 kassia ruokaa
niin ketkäpä sitten ne kassit maksaa? - Anonyymi
Ennen kuulumatonta! Mustalainen ostaa kaupasta jo on aikoihin eletty. Onkohan tämä ensimmäinen askel integroitumisen ja otetaanko toinen heti perään 500 vuoden päästä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274