onko mitään järkeä ostaa ekaksi autoksi jotain noin 300 tuhatta ajettua. Meneekö rikki ekan tuhannen kilsan jälkeen.
Ekaks autoks olis joku hienohko ostaa mutta sen verran nuori olen etten paljoa voi autoon laittaa joku 10 tuhatta noin
Esim joku "miljoonan kilsan mersu"
isot vanhat diesel koneet kuulemma kuolet ennenkuin autosi.
esim uskaltaisiko jotain tämän kaltaista ostaa
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/14735317
Sitten ne suomen köyhälistö toyotoineen voi lähteä pois vastaamasta. Tiedän että 50K ajettu toyota kestää mutta onhan sellaisella nyt homo ajaa. Kummiskin ihan vain koodaamalla kesätöissä saan 6K€ kuukausipalkkaa niin ei tarvitse woltkuski autoa ostaa. tosin osa-aika sopparihan se on mutta silti.
300K ajettu uskaltaako ostaa?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Jopo tai tilaa invataksi. Saat kelakorvauksetkin vielä mentaalilääkkeisiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253