Minut naurettiin ulos salilta

Anonyymi-ap

Parikymppisenä oli paukkuja lihaksissa ihan hyvin, esim. etukyykkyä tein 150 kilolla ja nostin rinnalle lähes saman. Maasta sain reilusti yli 200. Omaa painoa oli 75 kiloa. Tällöin minulla oli oma sali.

Tuli kaikkea muuta kuten muutto ja sali jäi jatkuvasti pienille tauoille.

Aloin käymään puntilla muutama vuosi sitten päälle 30 vuotiaana mutta ei sitä samaa meininkiä enää saanut takaisin. Nyt 37 vuotiaana, hieman painavampana ja lihattomampana saan rinnalle noin 70 kiloa ja pidän sitä todella hyvänä. Maasta nostelen 120 kilolla jota pidän myös hyvänä itselleni. Selkäkin kun on ottaa nykyään itseensä helposti.

Salilla kuitenkin miehet oli sitä mieltä että jopa pikkutytöt nostaa enemmän ja minun pitäisi tällä kokemuksella nostaa ainakin kolme kertaa enemmän.

Itse en ole facebookissa mutta työkaveri näytti miten useampi salin käyttäjä naureskeli minulle siellä. Siellä ihan haukuttiin nauruhymiöiden kera miten heikko olen ja voisin pysyä poissa ja miten olen tuhlannut vain aikaani.
Se toive toteutui koska lopetin siellä käymisen.
Hain puntit kotiin ja jatkan nostelua kotona omassa rauhassa ja nostelen juuri niin suuria tai pieniä painoja kun haluan.

12

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtava viesti !!

• Anonyymi

Minusta aika järjetöntä nauraa tuossa tilanteessa. Mitäköhän niiden naurajien mielestä sitten pitäisi tehdä tuossa tilanteessa jos ei treenata? Jättää treenit kokonaan pois?

• Anonyymi

Ainahan joku nauraa tai arvostelee,
      kasvattaa nahkaa ja tekee vaan mitä ite haluaa,
      ei tämän päivän trendin mukaan saa olla liian lasista,
      antaa nauraa, kyllä naurua mahtuu maailmaan, mitä sitten.

• Anonyymi

Tuo nauru on keksittyä fantasiaa. Kuvittelua.
      Toinen asia. Nuo nuoruuden tulokset ovat jättäneet pysyvän jäljen lihasmuistiin josta palautuu yllättävän paljon.
      Hämmästyin itse ko. ilmiötä 35:n rappiovuoden jälkeen. Räjähtävyys, kimmoisuus, liikkuvuus olivat heikentyneet mutta voimatasoissa tapahtui yllättävää elpymistä.
      Parhaiten elpyi maastaveto. Tietenkään ei täysin aikaisempaan tasoon.
      suurin kato oli tempauksessa. Kyykkyyn tempaamista en enää ajatellutkaan vaan tyydyin vetelemään raakana polvilta.
      Rinnalleveto myös raakana puolikyykyykkyä ylemmäksi.
      Uudelleen heräämiseni aikaan olin juuri täyttänyt 60v.
      Sori vaan koska en voi ottaa juttuasi vakavasti!

• Anonyymi

Totta,
        itsellä myös lihasmuistista herätin lihakset, ja vielä lisää kasvoi,
        on kilpailutausta useammasta lajista ja on seisty pallilla mitallit kaulassa,
        ja maammelaulua kuunneltu, kai sekin osaksi vaikuttaa.
        tosin treenaan täysin ammattilaisten ohjeilla ja tinkimättömästi, nyt neljässä vuodessa on rasvaa lähtenyt 20kg ja lihasta tullut, vaatii joka päivä jotain aktiviteettiä ja myös ruokapöydän tarkkailua ja olen sinua vanhempi, kyllä yleisissä saunoissa möhömahat katsoo pahasti.
        Lihasta ja voimaa tulee hautaan asti, nykytutkimusten mukaan, tosin siinä pitää lopettaa selitykset ja itkut, alkaa tekeen,
        lisäksi treenaan monen mielestä ihan liikaa, tosin tulokset puhuu puolestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta,
        itsellä myös lihasmuistista herätin lihakset, ja vielä lisää kasvoi,
        on kilpailutausta useammasta lajista ja on seisty pallilla mitallit kaulassa,
        ja maammelaulua kuunneltu, kai sekin osaksi vaikuttaa.
        tosin treenaan täysin ammattilaisten ohjeilla ja tinkimättömästi, nyt neljässä vuodessa on rasvaa lähtenyt 20kg ja lihasta tullut, vaatii joka päivä jotain aktiviteettiä ja myös ruokapöydän tarkkailua ja olen sinua vanhempi, kyllä yleisissä saunoissa möhömahat katsoo pahasti.
        Lihasta ja voimaa tulee hautaan asti, nykytutkimusten mukaan, tosin siinä pitää lopettaa selitykset ja itkut, alkaa tekeen,
        lisäksi treenaan monen mielestä ihan liikaa, tosin tulokset puhuu puolestaan.

Lihasta ja voimaa hautaan asti!?!? Höpö! Höpö!
        Missä ovat ne ysikymppisten maailmanennätykset yleisissä sarjoissa?
        Kun 86 kiloisena 75:na vedin maasta 200kg niin millähän mitenhän paljon vetäisin 9-kymppisenä ja tietenkin myös ilman kemia-avustusta?

• Anonyymi

Tekaistu juttu

• Anonyymi

Totta joka sana. Harmi että nykyään pitää kaikkea epäillä.

• Anonyymi

Vaihtoehtona on vaihtaa salia, on paljon saleja missä hyvä positiivinen henki ja avuliaita ihmisiä,
        jokaiselle löytyy kun ehkä jostain asiasta joutuu hieman tinkiin, matka jne.

Ihminen tuo oman huonon olonsa ja keskeneräisyytensä esille arvostelmalla muita,
        se miten siihen suhtautuu onkin se kynnyskysymys, eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Itse kysyisin naamatusten mikä naurattaa ja on niin hauskaa?

• Anonyymi

Niiden naurajien naisilla ei ole siveitä menneisyyksiä. Purkavat suhun pahaa oloaan.

• Anonyymi

Treeni 1
      - Leuat vastaotteella 3 x max
      - Pystynostot tangolla 4 x 8 -10
      - Viparit sivulle 4 x 10
      - Flyersit laitteessa 6 x 10
      - Rintalaite 4 x 10
      - Vinopenkkilaite 4 x 10
      - Hauis + ojentajat taljassa 5 x 10 - 12

Treeni 2
      - Kyykky 4 x 6 -8
      - Prässi 4 x 8 - 10
      - Koukistus 3 x 10
      -Pohkeet 4 x 20
      - Vatsat 4 x 20

Treeni 3
      - Ylätalja leveä 4 x 8 - 10
      - Ylätalja kapea 4 x 8 - 10
      - Soutu 4 x 6 - 10
      - Penkki 5 x 5
      - Hauis tangolla 4 x 6 - 10
      - Dipit 3 x max.

• Anonyymi

Ikävä joutua savustetuksi ulos. Pitäköön tunkkinsa? Ei kannata jäädä itkemään perään. Kotonakin voi tehdä paljon.
      Tutustu joogaan tai johonkin kehonhallintalajiin, jos haluat vaihtelua kotitreeniin. Oman kehon painolla pystyy tekemään paljon eikä kyllästy niin äkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe