Semmosta vaan mietin että saisiks mää mun youtube channelille seuraajia jos tekisin sellasen jutun, että jossain matalassa tilassa, missä katto on tooosi lähellä päätä niin menis kyykkyyn ja hyppäis sillee et löis päänsä siihen kattoon sitten? Haluisko joku nähä?
Youtube kanavalle seuraajia!
9
140
Vastaukset
Laita linkkiä palstalle, jos olet vielä elosssa tuon jälkeen 🤪
- Anonyymi
Miksi edes hypätä kattoon? Mainostat vain olevasi S24palstalainen ja linkität youtube-kuvaa itsestäsi, niin saat jo tältä palstalta satoja katselukertoja.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/@Onkohyvä/shorts
Näemmä tuollaisilla videoilla saa katsojia ja tilaajia.
Alle puolen minuutin videoita, 35 videota, 4850 tilaajaa ja 10 000 - 30 000 katsleukertaa jokaisella videolla. - Anonyymi
Kokeile. Mä olen kuvannu jotain videoita faceen, mutten youtubeen varmaan ikinä tohtisi.
Jasu- Anonyymi
Ja siis vaikka minunkin videot ovat julkisia, niin ei niitä kukaan osaa katsoa ellei tiedä nimeäni. 😅
Ehken siis youtubessa missä yleisöä on sikkenä enemmän haluisi saada julkisuutta.
Jasu - Anonyymi
Juu, meikäläisestä ei olis kyllä laittamaan youtubeen omaa pärstääni.
Se kyllä karkottas suurimman osan tilaajista, kun pelivideoita olen youtubeen tehnyt.
Alussa selostin videolle, mutta lopetin selostamisen, koska en keksi mitään puhumista ja
en ole lahjakas puhumaan, kuten jotkut lahjakkaat, jotka osaavat selostaa videota.
Tilaajia on vasta vähän yli 300, eikä ole viimeaikaisilla videoilla edes montaa katsojaa, joka ei olkeen motivoi tehdä montaa videota viikossa.
Lopetin vidoen lopussa videon katselusta kiittämisen, kun totesin, ettei monikaan miljoonia tilaajia kanavallaan videoita tekevä kiitä videon katselusta, niin miksi minunkaan pitäisi kiittää muutamaa videon katsojaa, ei kiitos lisää tilaajia, eikä katsojia.
Huomaisn myös, että jotkut, joilla on pelivideoillaan miljoonia tilaajia, eivät puhu vidoella mitään, joten ei ole ainakaan siitä kiinni, että pitäs selostaa pelaamistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä karkottas suurimman osan tilaajista, kun pelivideoita olen youtubeen tehnyt.
Alussa selostin videolle, mutta lopetin selostamisen, koska en keksi mitään puhumista ja
en ole lahjakas puhumaan, kuten jotkut lahjakkaat, jotka osaavat selostaa videota.
Tilaajia on vasta vähän yli 300, eikä ole viimeaikaisilla videoilla edes montaa katsojaa, joka ei olkeen motivoi tehdä montaa videota viikossa.
Lopetin vidoen lopussa videon katselusta kiittämisen, kun totesin, ettei monikaan miljoonia tilaajia kanavallaan videoita tekevä kiitä videon katselusta, niin miksi minunkaan pitäisi kiittää muutamaa videon katsojaa, ei kiitos lisää tilaajia, eikä katsojia.
Huomaisn myös, että jotkut, joilla on pelivideoillaan miljoonia tilaajia, eivät puhu vidoella mitään, joten ei ole ainakaan siitä kiinni, että pitäs selostaa pelaamistaan.No mä taas saatan osata puhua, mutten tykkää olla kameran edessä näytillä. Valokuvat vielä menee joo, mutta videolle esiintyen niin ei onnistu. 😅
Ei meistä kaikista vaan ole mediaan tähdiksi. 😛
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Huomaisn myös, että jotkut, joilla on pelivideoillaan miljoonia tilaajia, eivät puhu vidoella mitään, joten ei ole ainakaan siitä kiinni, että pitäs selostaa pelaamistaan.Mä taas huomasin, että noi videot kerää enemmän katsojia, joissa on mun naama siinä alussa. Vaikka en mä sitä niin mielellään siihen laita, kun en omasta naamasta tykkää.
Toi loppu mun mielestä kaipaa jotain loppukausetta, niin siks siinä usein kiitän. Ainakin jos pitkä video. Tietää että nyt ollaan lopussa.
- Anonyymi
Entä puolentoista tunnin yhtäjaksoinen rant kaivellen kaikki vanhat jutut esiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308