Nämä on faktoja rakas todistaja

Anonyymi-ap

Jokainen jehovan todistaja tietää nämä faktat:
1.kokoukset on tylsiä
2. Se ystävyys on teeskentelyä
3. Koska se on pakotettua
4. Mietit hyvin tarkkaan mitä voit sanoa
5. Ja kenelle
6. Joten jätät sanomatta ettet joudu kirjastoon
7. Inhoat kenttäpalvelusta
8. Usein sinua hävettää kenttäpalvelus
9. Et uskalla olla erimieltä vanhimpien kanssa
10. Tiedät ettei hallintoelin ole jumalan ohjauksessa
11. Et uskalla ajatella itse
12. Jos ajattelet ”itse” perustuu se seuran kirjallisuudessa annettuihin perusteluihin
13. Tiedät ettei uskontosi ole totuus
14. Jeesus on vain voideltujen välittäjä. Jos et tätä tiennyt niin tutkipa verkkokirjastoa
15. Jehovan todistajien määrä suomessa on romahtanut
16. Ketään ei kiinnosta lahkosi
17. Kasteella käy vain todistajaperheiden nuoria
18. Et uskalla olla oma itsesi ”ystävien” parissa
19. Mietit usein miten mihinkin tilanteeseen tulisi reagoida ettet toimi väärin
20. Häpeät usein ajatuksiasi järjestön suhteen
21. Olet epävarma siitä teetkö tarpeeksi että pääset paratiisiin
22. Haluaisit erota
23. Mutta et uskalla

14

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja pisteenä kaiken päälle:

Olet tehnyt jotain sellaista että sinut erotettaisiin tekosi johdosta joten salaat sen!

• Anonyymi

Kiitos, hyvin kuvailtu realistisista totuutta JT uskosta.

• Anonyymi

Kova kiire, kiire on, tässä on nyt kiire, ei kerkeä lukemaan noin paljon, kiire on, harmagedon tulee kiireellä, "minä tulen pian", vai oliko se kiiruusti, mutta kiire on, koska aika on käymässä vähiin ja tehtävää on paljon.

Jaa niin, sanoinko jo, että kiire on?

• Anonyymi

Et halua pelastua, oma asiasi!

• Anonyymi

Pelastua mistä?

• Anonyymi

Katselin eilen televisiosta poliittista keskustelua, vaikka se oli hieman tylsää, mutta voiko sitä verrata Jehovan todistajain kokoukseen? Mutta oli yksi kiinnostava asia, ulkoministerillä oli tosi seksikkäät farkut ja hän nousi usein seisomaan

• Anonyymi

Ja numero24.
      Et saa kumartaa ja palvoa Jeesusta vaikka raamattu sanoo toisin: Luuk. 24: 52.
      Järjestön palvominen on numero 1.

• Anonyymi

Todistajana eläminen on vähän niin kuin eläisi totalitaarisessa maassa kuten DDR:ssä tai Pohjois-Koreassa. Tai ei se ole vähän niin kuin, vaan ihan niin kuin. Laittaa vain "puolueen" tilalle "järjestön".

Järjestöä ei saa arvostella. Jos koet, että järjestössä on vikaa, vika on oikeasti sinussa. Ja vaikka vika olisikin järjestössä, sitä ei saa arvostella. Tahdissa marssiminen on tärkeämpää kuin oikeassa oleminen. Järjestö korjaa mahdolliset ongelmat aikanaan. Ja vaikka ei korjaisikaan, sinulla ei ole lupa puuttua asiaan.

Kuka tahansa, jonka kanssa keskustelet, voi olla ilmiantaja. Varo siis mitä sanot.

• Anonyymi

Ja,jos järjestö sanoisi:" Hei kaikki pienet mussukat. Nyt hypätään iloisesti kaikki, pää edellä isoon kaivoon", niin kaikki hyppäisivät. Se olisi suurenmoinen etu

• Anonyymi

Hankkikaa samalla yhteinen hiekkalaatikko niin pääsette leikkimään ja kenties jakamaan älyllisesti sivistäviä kommenttejanne Jehovan todistajista. No. Aikanaan teidänkin suut menevät nätisti suppuun kun huomaatte, että Jehovan todistajat olivat oikeassa kaikessa.
      Eikö teitä lainkaan pelota oma asemanne kaikkeuden korkeimman Luojan edessä. Saanen muistuttaa että taivaassa kirjataan ylös jokainen suuri " viisaus" joka suustanne lähtee.

• Anonyymi

Tai sitten niin, että JT:t olivat väärässä kaikissa asioissa.
        Myös sinun näsäviisautesi menee arkistoihin.
        Etkö yhtään pelkää?
        Room.11:20,21. " Älä ole ylimielinen vaan pelkää. Sillä jos Jumala ei säästänyt luonnollisia oksia,ei hän säästä sinukaan."

• Anonyymi

Kerrankin joku muukin myöntää, että kokoukset on tylsiä. Eikä siellä todellakaan uskalla puhua vapaasti kenenkään kanssa, eikä varsinkaan olla eri mieltä. Arvostelusta puhumattakaan.

• Anonyymi

Kauheaa oli, kun vuosia sitten oli kolme kokousta viikossa. Nytkin kaksi kokousta on liikaa.

• Anonyymi

Mikään ihme ei ole, kun jokaista sanaa pitää varoa, ja ei uskalla olla oma itsensä, että tunnelma on jäykkä ja varovainen. Huokaa helpotuksesta, kun kokous loppuu. Enntosin enää käy kokouksissa.,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe