Myönnän, olin

Anonyymi-ap

Juudas. Petturi. Ghostaaja. Mutta olin samalla niiden parin pieleen menneen ihmissuhteen tuotos. Henkistä väkivaltaa minun suuntaani, passiivis-aggressiivista käyttäytymistä sosiaalisen passiivisuuden muodossa. Ei sellaiset ole tosiystäviä. Itse olin lähtökohtaisesti avoin. Lopulta jätin ne omaan arvoonsa. En silti kadu näpäytyksiäni. It takes two to tango.

10

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta susta ei ollu palstasetä vetämään käkättimeen niitä? Tylsä stoori

• Anonyymi

Sain silti reaktiosi eli sun mielestäs tää EI OO tylsä juttu. Toisin sanoen: Mission accomplished 👏🙌. Aamen 🙏. Ave Mariat ja Herran haltuun. Tässä "tarinassani" ei ole Jeesuksia, vaan korkeintaan jeesustelijoita. Tarinani on totta, siksi käytin noita lainausmerkkejä tuossa edellä. - Terv. Karvainen setäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain silti reaktiosi eli sun mielestäs tää EI OO tylsä juttu. Toisin sanoen: Mission accomplished 👏🙌. Aamen 🙏. Ave Mariat ja Herran haltuun. Tässä "tarinassani" ei ole Jeesuksia, vaan korkeintaan jeesustelijoita. Tarinani on totta, siksi käytin noita lainausmerkkejä tuossa edellä. - Terv. Karvainen setäsi.

No niin, alat manata itseäsi esiin palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, alat manata itseäsi esiin palstasetä

:) Tästähän alkaa kehkeytymään vuosituhannen eeppisin hyvän ja pahan välinen taisto. Tehdäänkö leffa? Voit olla manaaja ja minä sen tarinan pahis. Pää pyörii kuin pöllöllä ja vielä enemmänkin. En ole gubbe ☝️. - Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:) Tästähän alkaa kehkeytymään vuosituhannen eeppisin hyvän ja pahan välinen taisto. Tehdäänkö leffa? Voit olla manaaja ja minä sen tarinan pahis. Pää pyörii kuin pöllöllä ja vielä enemmänkin. En ole gubbe ☝️. - Ap.

Kyllä olet just se gubbe ja mitä tulee hyvän ja pahan taistoon niin voi vitura

• Anonyymi

Olen tietäjä ja näkijä. Olen yrittänyt teille kertoa että tämä mies on täällä hakemassa vain teidän huomiota kun ei sitä muualta saa. Hän testaa ja jallittaa. Puhuu valheita ja viisastelee. Sinänsä surkuhupaisaa tässä on se mitä enemmän hän tekee sitä sitä etäämmälle ihmiset hänestä kaikkoavat. Monihan meistä kaipaa tulla nähdyksi ja kuulluksi. Osa meistä ei halua ihmisiä lähelleekkään huonojen ihmisten kokemusten takia.
      Sivusta vaan tämä. -👋 .........🛫

• Anonyymi

Eli heti kun kirjoitan yhden kerran ylitseampuvalla otteella niin olen yhtäkkiä palstojen gubbe? Ei se kuule niin mene. Muitakin ihmisiä on olemassa kuin luulija ja hänen enemmän tai vähemmän itsensä keksimä arkkivihollisensa gubbe. Aamunavaukseni oli yksinkertaisesti avautuminen siitä kuinka jotkut ihmiset pitävät näköjään ihmissuhteitaan itsestäänselvyyksinä, vaikkeivät ne sellaisia ole.

Luottamuksen rakentuminen vaatii paljon aikaa ja vaivaa ihmisten välillä eikä sitä voi ostaa rahalla. Keneen sitten voi luottaa? Itseensä ja omaan intuitioonsa. Sosiaalinen passiivisuus toisia kohtaan on eräänlaista sielullisen degradaation osoittamista kanssaihmisiä kohtaan. Piste. - Karvasetä/gubbe/aloittaja (mikä vaan luulijaa ikinä miellyttääkin, aivan sama mulle).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli heti kun kirjoitan yhden kerran ylitseampuvalla otteella niin olen yhtäkkiä palstojen gubbe? Ei se kuule niin mene. Muitakin ihmisiä on olemassa kuin luulija ja hänen enemmän tai vähemmän itsensä keksimä arkkivihollisensa gubbe. Aamunavaukseni oli yksinkertaisesti avautuminen siitä kuinka jotkut ihmiset pitävät näköjään ihmissuhteitaan itsestäänselvyyksinä, vaikkeivät ne sellaisia ole.

Luottamuksen rakentuminen vaatii paljon aikaa ja vaivaa ihmisten välillä eikä sitä voi ostaa rahalla. Keneen sitten voi luottaa? Itseensä ja omaan intuitioonsa. Sosiaalinen passiivisuus toisia kohtaan on eräänlaista sielullisen degradaation osoittamista kanssaihmisiä kohtaan. Piste. - Karvasetä/gubbe/aloittaja (mikä vaan luulijaa ikinä miellyttääkin, aivan sama mulle).

Totta! covert narsisti haluaa aina olla lopulta se synnitön kärsijä ja uhriutuja. Voi istten kaikille mennä kertomaan kuinka pahoja ne muut oli ja exät varsinkin. Hän oli se joka kärsi eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! covert narsisti haluaa aina olla lopulta se synnitön kärsijä ja uhriutuja. Voi istten kaikille mennä kertomaan kuinka pahoja ne muut oli ja exät varsinkin. Hän oli se joka kärsi eniten.

Tässä ei ole mistään existä tai nyxistä kyse. Kaiken voi tulkita ja kääntää miksi tahansa. Suuhuni ette tunge valmiita sanoja, olemmehan me kuitenkin toisillemme täysin ventovieraita ☝️. Ne muut aloittivat niiden ihmissuhteiden deterioraation. Tai sitten olin liian sosiaalinen heidän persooninsa nähden. Niin tai näin, minun piti tehdä se irtaantuminen heistä. En ghostannut heitä heti vaan olin reilu eli annoin heidän yrittää aktivoitua kuukausien, jopa vuosien saatossa mutta mikään ei muuttunut.

Sitten päätin itse viheltää pelin poikki. Minulle asiat ovat joko tai-tyyppisiä. Parempi hoitaa homma kerralla selvästi kuin jäädä roikkumaan epätietoisuuden ja ahdistuksen punottuun verkkoon. Olisin voinut yrittää puhua asiat halki mutten millään usko että se olisi muuttanut oleellisesti yhtään mitään. - Ap.

• Anonyymi

Matteus 5
      Vuorisaarna

"Teille on opetettu: ’Silmä silmästä, hammas hampaasta.’ Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin. Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin. Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi. Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta.

Teille on opetettu: ’Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.’ Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille. Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Eivätkö publikaanitkin tee niin? Jos te tervehditte vain ystäviänne, mitä erinomaista siinä on? Eivätkö pakanatkin tee niin? Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

Tuossa on vaan se kääntöpuoli että mikäli ei osaa itse asettaa rajojaan sille missä menee alistetuksi hyväksymisen raja, niin huonostihan siinä käy. Koin että minut semi-ghostattiin niiden molempien tyyppien toimesta. Hammurabin lakiin vedoten minä sitten lopulta ghostasin heidät kunnolla.

Matteus 7
      Ohjeita ja lupauksia

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille." Itse tulkitsen tuon siten että koska minua kohdeltiin miten kohdeltiin niin he itse halusivat maistaa omaa lääkettään. Kerjäsivät suorastaan sitä. Nämähän ovat tulkinnanvaraisia asioita. Onhan Raamatun ismejä muunneltu yhteiskunnan mullistuksissa muutenkin, jopa täysin alkuperäisen sanoman vastaisiksi. Jääköön se ilmeisin niistä sanomatta. - Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe