Noni, antakaas änmät mulle joku hyvä raparperipiirakan ohje...mielellään suht helppo, nopee ja hyvä.
Raparperipiirakkaa kiitos kaffeen kanssa
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Piirakkapohja kaupan pakasteesta, kermaviiliin muna sokeria ja vaniljasokeria. En tiiä varmaks toimiiko raparperipiirakkaan tää ohje.
- Anonyymi
Mietin vaan noita rarparpereja, kun viikko sitten annoin niille aika reippaasti kananpaskaa että mahtavatkohan ne sateista ja kastelusta huolimatta olla viele hygieenisessä mielessä terveellisiä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan noita rarparpereja, kun viikko sitten annoin niille aika reippaasti kananpaskaa että mahtavatkohan ne sateista ja kastelusta huolimatta olla viele hygieenisessä mielessä terveellisiä 🤔
Kokeilemalla se selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilemalla se selviää.
Sit se on myöhästä kun saa salmonellan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit se on myöhästä kun saa salmonellan
Kai siitä paranee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko muuten perslilja voimakkaan lannoituksen vai riittääkö pelkkä kastelu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai siitä paranee?
Joo. Mutta salmonella ei oo kiva.
Erittäin rajoittava tekijä.
Voit sitten myös muuttua salmonellalingoksi.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko muuten perslilja voimakkaan lannoituksen vai riittääkö pelkkä kastelu?
Eiköhän. Kannattaa laittaa molempia sokereita niitten raparperian päälle.
- Anonyymi
Kulloossa oli aikanaan salmonellabaari.
Nimi ei juontunut raparperista eikä kanankakasta.
Äijillä oli semmoinen sanontakin.
"Mennäänkö salmonellaan syömään?"
Mies 65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673