Nyt on naisettomalla miehellä onni kun saa tuollaisia ohjeita.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/69734fb6-40ca-4d21-a307-abd8674b9ec5
Näyttäisi siltä että farkut pitää avata kuvasta päätellen vai olisko sittenkin että vetoketju pitää vetää ylös asti kiinni?
Kumpaakin tapaa kokeiltuani en huomannut asiassa mitään eroa.
Näitä typeriä Iltalehden neuvoja riittää joka asiaan. Jos joku osaa kertoa asian ilman maksumuuria niin voimme nauraa kaikki yhdessä noin ennenkuulumattomalle vitsille.
Ohjetta kaikille seksistä
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvasta päätellen ohje on tarkoitettu for "Non-whites only"
- Anonyymi
En päässyt lukemaan noita vinkkejä, olisin kyllä kiinnostunut.
Itse oikeastaan tarvitsisin vinkkejä siihen että mitä tehdä kun mieli seisoo, ja muut osat eivät. Ongelmani ei ole fyysinen vaan henkinen, joten tuskin tähän olisin vinkkejä tuolta löytänyt.
m - Anonyymi
Toivottavasti artikkelista käy ilmi myös vaarat, etenkin se ettei 🧐 pikkuveikkaa kannata jättää vetoketjun väliin
- Anonyymi
Ehkä se on siinä se nautinnon huippu?
- Anonyymi
Ehkä vasta esileikki, se vetoketjun väliin jäänti 😁
- Anonyymi
Ei kuulu seksiin.. kai :) mutta naisetko kaikki housut suunnittelee kun näin miehenä sepaluksen pitäisi jatkua vähintään neljä senttiä alemmaksi haarojen suuntaan jotta pissaaminen olisi vapautunutta. Ei mulla ainakaan vehkeet ole navan alapuolella kyllä ne on lähempänä "haaroja" mutta sepalus ei aukea niin alas.
Yhdetkin farkut on niin akkamaiset, että avaan vyön ja koko housun kauluksen jotta toimitus on helppoa eikä kalsarit kastu mutkaan jäävistä tipoista. Sitä kun ei ole enää 15 vuotias vesipyssyampuja vaan vähän rennommin kaikki tapahtuu vaikka ei ongelmia olekaan.
Jos täällä on joku vaatetusalan nainen niin kantsis tehdä jotain, ettei esim työpaikalla siivojien tarvii valittaa kuka taas tiputellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653