Kjeh kjeh, Tanska nostaa eläkeiän 70 vuoteen

Anonyymi-ap

Ilmankos pärjäävät jääkiekossakin. Ovat hyväkuntoisia.

Pitää meidän Suomessa laittaa vähintään paremmaksi.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011255114.html

"Tanskan parlamentti nuiji torstaina läpi lain, jonka mukaan maan eläkeikä nostetaan 70 vuoteen."

10

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää tuulimyllyjä ja tulppaaneita niin nousee kohta 80 vuoteen.

• Anonyymi

Työsuhde-etuna ilmainen hautaus😀

• Anonyymi

Tanskassa ei mamuja tarvita.

• Anonyymi

Demaritkin ovat Tanskassa miltei siedettäviä.

• Anonyymi

On siihen vielä 15vuotta aikaa ennenkuin se eläke-ikä tulee voimaan Tanskassa. Koskee siis kaikkia jotka syntyneet 31/12 1970 jälkeen.
      Nythän Tanskan eläke-ikä on 67 vuotta.

• Anonyymi

Ööö, meinaatko että joku satunnainen gubbe vahvistaa lain vasta 15 vuoden päästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö, meinaatko että joku satunnainen gubbe vahvistaa lain vasta 15 vuoden päästä?

Joka viides vuosi Tanskan Folketinget (joka määrää lakipykälät) tarkistaa kuinka vanhoiksi asukkaat ovat eläneet ja sen mukaan määrää minkä ikäisenä voi saada yleistä vanhuuseläkettä. 81 äänesti eläkeiän korotuksesta ja 21 oli vastaan.
        Tanska on vuodesta 2006 lähtien tarkistanut eläkeikää viiden vuoden välein ja nostanut sitä eliniän noustessa.
        Tanskan asukasmäärä on 5,9miljoonaa ja heistä hieman yli 1,2miljoonaa yli 65vuotiaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka viides vuosi Tanskan Folketinget (joka määrää lakipykälät) tarkistaa kuinka vanhoiksi asukkaat ovat eläneet ja sen mukaan määrää minkä ikäisenä voi saada yleistä vanhuuseläkettä. 81 äänesti eläkeiän korotuksesta ja 21 oli vastaan.
        Tanska on vuodesta 2006 lähtien tarkistanut eläkeikää viiden vuoden välein ja nostanut sitä eliniän noustessa.
        Tanskan asukasmäärä on 5,9miljoonaa ja heistä hieman yli 1,2miljoonaa yli 65vuotiaita

Et vastannut kysymykseen.

Lainsäädäntö muuttuu koko ajan. Nykyiset päätökset voidaan perua, siis korvata uudella lailla.

• Anonyymi

Kyllä on törkeää touhua. Ihan käsittämätöntä. Työn tekoa varten tänne ilmeisesti synnytään mittaamattoman laajaan universumiin? En ole samaa mieltä.

• Anonyymi

Taas hyvä syy lisää lopettaa työeläkkeiden maksaminen loisille.

Jos haluaa fyrkkaa, pitää painaa duunia. Niin yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe