Terveellinen seura, terveellinen työyhteisö ja rauha on nykyään hyväksi.
Oli on mainio, yöunet hyviä, kilot karisee, ulkonäkö kohenee, mieli seesteytyy, ongelmat häviää.
Niin, se huono seura.
Hävettihän se kun oli kylän vitsien kans tekemisissä. 😎
Kyllä terveelliset elämäntavat
28
218
Vastaukset
- Anonyymi
Mainiompaa oloa saa hakea. Pitäskö teidänkin joskus juoda muuta kuin kaljaa ja viinaa?
Miten ois terveellinen ja turvallinen ympäristö lapsille eikä viinan ja röökin käry. En puutu, koska en halua olla osallinen enkä mahdollistaa tuollaista naurettavaa loismaista elämäntapaa.
/aloittaja- Anonyymi
Juon vain aitoa vettä! En mitää kraana paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juon vain aitoa vettä! En mitää kraana paskaa.
Suoraan lähteestä?
- Anonyymi
Miksi puhut jollekin naiselle noin?
- Anonyymi
Puhun myrkylliselle entiselle ystävälle ja hänen miehelleen.
Ihan oikeasti. Hän on juuri sen tyylinen nainen joka on epävarma itsestään ja puhuu muista hirveän rumasti. Narsistinen alkoholisti ei näe omaa nolouttaan. Kerää vaan ympärilleen hovia. Kun ei hyödy sinusta enää, kääntyy täysin sinua vastaan ja yrittää tuhota sinun ihmissuhteesi. Ensin ollaan niin mielin kielin kuinka olet niin mahtava, kaunis ja ihana ystävä.. Kunnes.. Kunnes et hyväksy vääryyttä enää.
Lapset kattelee kun isi ja äiti hakkaa toisiaan ja ryyppää.. Koko kylä tietää! Onko hieman kurjaa, kun yhtä normaalia viikonloppua ei näe..
Ennemmin pidän itsestäni huolta ja vaalin tätä kehoa ja mieltä jonka ikä ja aika on rajallinen.. En halua toistaa niin monen sukulaisen virheitä..
Juhliakin voi joskus, mutta hyvässä positiivisessa seurassa.
Tähän havahtuu kun juominen alkaa lisääntyä ja tulee ylilyöntejä, mokia, pettämistä, draamaa ja riitelyä.
Seura tekee kaltaisekseen. Joskus täytyy vain ajatella itseään..
Kyllä mä lopuksi pienen pähkinän heitin.. Eipä pahemmin tarttunut. Vähän vettä heitin myllyyn ja lempeät ystävälliset hyvästit. Kaunaa en kuitenkaan kanna.
Haluan elää ja voida hyvin.
Kaikkia ei voi auttaa, varsinkin, kun sitä samaa on jatkunut jo pari vuosikymmentä. Jos siinä ajassa ei ole opittu olemaan, ei opita koskaan.
Peace. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun myrkylliselle entiselle ystävälle ja hänen miehelleen.
Ihan oikeasti. Hän on juuri sen tyylinen nainen joka on epävarma itsestään ja puhuu muista hirveän rumasti. Narsistinen alkoholisti ei näe omaa nolouttaan. Kerää vaan ympärilleen hovia. Kun ei hyödy sinusta enää, kääntyy täysin sinua vastaan ja yrittää tuhota sinun ihmissuhteesi. Ensin ollaan niin mielin kielin kuinka olet niin mahtava, kaunis ja ihana ystävä.. Kunnes.. Kunnes et hyväksy vääryyttä enää.
Lapset kattelee kun isi ja äiti hakkaa toisiaan ja ryyppää.. Koko kylä tietää! Onko hieman kurjaa, kun yhtä normaalia viikonloppua ei näe..
Ennemmin pidän itsestäni huolta ja vaalin tätä kehoa ja mieltä jonka ikä ja aika on rajallinen.. En halua toistaa niin monen sukulaisen virheitä..
Juhliakin voi joskus, mutta hyvässä positiivisessa seurassa.
Tähän havahtuu kun juominen alkaa lisääntyä ja tulee ylilyöntejä, mokia, pettämistä, draamaa ja riitelyä.
Seura tekee kaltaisekseen. Joskus täytyy vain ajatella itseään..
Kyllä mä lopuksi pienen pähkinän heitin.. Eipä pahemmin tarttunut. Vähän vettä heitin myllyyn ja lempeät ystävälliset hyvästit. Kaunaa en kuitenkaan kanna.
Haluan elää ja voida hyvin.
Kaikkia ei voi auttaa, varsinkin, kun sitä samaa on jatkunut jo pari vuosikymmentä. Jos siinä ajassa ei ole opittu olemaan, ei opita koskaan.
Peace.Tämä kuvaus sopii moneen nimeltämainitsemattomaan mieheen….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuvaus sopii moneen nimeltämainitsemattomaan mieheen….
Aivan varmasti ja puhun myös sivuten yhtä sellaistakin. 👍🏻
- Anonyymi
Näimpä ja palstan mukaan suhteelliset tavat kans.
- Anonyymi
En ota kantaa, mutta joka tapauksessa mun pitäisi alkaa kirjoittamaan ajatuksia fiksuun muotoon. Kirjaksi, runoiksi, aatoksiksi.. Muualle. Pitäisi jättää tämä harhainen illuusio..kai tästä saa jotain iloakin toisinaan..
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota kantaa, mutta joka tapauksessa mun pitäisi alkaa kirjoittamaan ajatuksia fiksuun muotoon. Kirjaksi, runoiksi, aatoksiksi.. Muualle. Pitäisi jättää tämä harhainen illuusio..kai tästä saa jotain iloakin toisinaan..
/aloittajaPöllit ja keräilet muiden huomioita omaan palstaansa . Omit muita ajatuksia ja muotoilet omaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöllit ja keräilet muiden huomioita omaan palstaansa . Omit muita ajatuksia ja muotoilet omaksi.
Ei pidä paikkaansa. Tätä just tarkoitan harhalla. Huomaatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöllit ja keräilet muiden huomioita omaan palstaansa . Omit muita ajatuksia ja muotoilet omaksi.
Lähinnä puhun palstan jättämisen puolesta.
/aloittaja
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Voit olla samaa mieltä, jos et ole doku. 👏
- Anonyymi
Terkut vain sulle joka kiusaat toista naista. Sinulla ei ole varaa puhua myötähäpeästä. Katso oikeesti peiliin.
Teille nauretaan ja lapsianne säälitään.
/aloittaja- Anonyymi
Nää kestä ap puhuu on näitä jolla syyttää muita siitä mitä itte tekee.
Hyvä päätös!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää kestä ap puhuu on näitä jolla syyttää muita siitä mitä itte tekee.
Hyvä päätös!!!!Jokka* en mä tiädä miten tää ny heittää nää kirjaimet.. 🫣
- Anonyymi
Myötätuntoa on aina oltava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myötätuntoa on aina oltava
Toki sitä onkin, mutta jos oma elämä menee mukana niin on syytä pistää välit poikki. Myötätuntoa voi osoittaa vaikka tekemällä jotain lasten hyväksi.
- Anonyymi
Elämäntapatyöttömät alkoholistit on kyllä pskaa seuraa. Ei voi ku hattua nostaa uudelle elämälle. Otetaan lasillinen vettä sen kunniaksi. Pitäskö heittää jäitä sekaan?
Olen saman päätöksen ihmissuhteissa tehnyt joskus..
/sivuhemmo - Anonyymi
See myötähäppee on vaa harjotusta että on olemassa. Siis ennen tosia. Ja kuitenkin on.
- Anonyymi
Kai sitä voi tuntea elävänsä niinkin.. 😅 Toisaalta mitä nyt paranoidiselta kannattaa olettaa.. Oikeaa lääkitystä toivon ja vähemmän alkoholia.
Vaan eipä ole minun vaikutuspiiriä enää.
Minusta juhliminen joskus on ok, mutta tuollaisten kanssa ei kannata edes harvoin, kun ne iskee heti, kun olet vähentämässä juomista. Sabotoi kaikkea mitä teet! Varsinkin jos se on jotain muuta kuin juomista.
- Anonyymi
—-Hävettihän se kun oli kylän vitsien kans tekemisissä. —-
Hyvä että pääsit eteenpäin👍👍Omanarvontunne!- Anonyymi
No miten sen nyt ottaa. Kommenttisi oli varmaan _hieman_ sarkastinen. Ehkä olen oikeassa ja ehkä väärässä?
Sinänsä olen vapaa häpeästä, kun olen nähnyt elämässäni pohjankin.. Silloin kun menettää kaiken, on vapaa ja voi rakentaa uuden perspektiivin elämään.
Ehkä hävetti oma itseni miten toimii, kun näkee että ajautuu samanlaiseksi. Tätä totuutta on kenen tahansa kipeä katsoa silmiin.
/aloittaja
- Anonyymi
Suomalainen yhteiskunta antaa tuhansia mahdollisuuksia ja tarjoaa apua, mutta samaa jatketaan. Mä en käsitä! Parantumaton nykysairaus.
- Anonyymi
Niin, terve terve 🥱😴
- Anonyymi
Mukava herätä virkeänä ilman krapulaa, rahaa jää enemmän ja sit voi investoida itseensä menemällä kuntosalille ja muihin harrastuksiin..
Voi nauttia asioista oikeasti. Onhan se terveempää kuin jatkuva paatunut viinankärynen elämä.
Käytän rahani ja palkkani hyvän tulevaisuuden rakentamiseen ja kun on mahdollista, pyrin aina antamaan vähästäni myös oikeasti sitä tarvitseville.
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava herätä virkeänä ilman krapulaa, rahaa jää enemmän ja sit voi investoida itseensä menemällä kuntosalille ja muihin harrastuksiin..
Voi nauttia asioista oikeasti. Onhan se terveempää kuin jatkuva paatunut viinankärynen elämä.
Käytän rahani ja palkkani hyvän tulevaisuuden rakentamiseen ja kun on mahdollista, pyrin aina antamaan vähästäni myös oikeasti sitä tarvitseville.
/aloittajaJa pohjalta nouseminen opettaa viisautta jota voi jakaa muille. Se on parasta tukea mitä voimme saada!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351