Mikä olisi hyvä käsivoide? Olen kesätössä siivojana ja vaikka käytän koko ajan kumihanskoja kädet kuivuvat silti.
Hyvä käsivoide
11
1650
Vastaukset
- KKK
Apteekin Kerodex.
- erioil
erioil ehdottomasti!!mä kärsin itekki kuivista käsistä ja erioil on siihen paras!
- ...tämä
Itse käytän Atrix-nimistä voidetta jota tosin on jostain syystä vaikea löytää nykyisin.Olen ammatiltani siivooja.
- ehdottomasti
Apteekin Hydrolan erikoisgeelivoide on ehdottomasti paras testaamistani kymmenistä voiteista. Imeytyy salamannopeasti ja kosteuttaa pitkään, ei siis lähde pesussa pois.
Ainut aine jolla saan talven karheiksi ja jopa verille asti kuivattamat kädet yhdellä voiteenlevityksellä taas huippukuntoon. Ilman mitään typeriä "rasvaa ja nuku hanskat kädessä" -temppuiluja.
Kokeile ihmeessä, et kadu.
Pikkutuubeja saa apteekista edullisesti. Hämäävän ohut emulsiovoide, mutta tehon huomaa välittömästi. Ja vaikka onkin perus-humektania hieman arvokkaampi niin riittää huomattavasti pitempään koska voidetta ei tarvitse edes päivittäin lisätä. - Milla83
Oletko kokeillut eri kumihanskoja, hanskoissa on eroja. Löysin Famox- merkkiset, todella ihanat ja ei mitään ongelmia käsien kanssa.
- Jaana
Joo, olen tietoinen näistä hanskoista. Käytän työssäni sinisiä nukattuja Fampex-muovihanskoja jotka pitäsi olla suunniteltu ammattikäyttöön. Täytyy sanoa että muovihanskat ovat toisi ihanat ja pehmeät verrattuna niihin keltaisiin kumilta haiseviin halppis hanskoihin joilla kotona tiskaan ja siivoan. Jatkossa olisi tarkoitus alkaa kotonakin käyttämään muovihanskoja. Kesäduunia on jäljellä enään kolme viikkoa, sitten muutama viikko lomaa ja aloitan opiskelut.
- Milla83
Jaana kirjoitti: