Mikä olisi hyvä käsivoide? Olen kesätössä siivojana ja vaikka käytän koko ajan kumihanskoja kädet kuivuvat silti.
Hyvä käsivoide
11
1650
Vastaukset
- KKK
Apteekin Kerodex.
- erioil
erioil ehdottomasti!!mä kärsin itekki kuivista käsistä ja erioil on siihen paras!
- ...tämä
Itse käytän Atrix-nimistä voidetta jota tosin on jostain syystä vaikea löytää nykyisin.Olen ammatiltani siivooja.
- ehdottomasti
Apteekin Hydrolan erikoisgeelivoide on ehdottomasti paras testaamistani kymmenistä voiteista. Imeytyy salamannopeasti ja kosteuttaa pitkään, ei siis lähde pesussa pois.
Ainut aine jolla saan talven karheiksi ja jopa verille asti kuivattamat kädet yhdellä voiteenlevityksellä taas huippukuntoon. Ilman mitään typeriä "rasvaa ja nuku hanskat kädessä" -temppuiluja.
Kokeile ihmeessä, et kadu.
Pikkutuubeja saa apteekista edullisesti. Hämäävän ohut emulsiovoide, mutta tehon huomaa välittömästi. Ja vaikka onkin perus-humektania hieman arvokkaampi niin riittää huomattavasti pitempään koska voidetta ei tarvitse edes päivittäin lisätä. - Milla83
Oletko kokeillut eri kumihanskoja, hanskoissa on eroja. Löysin Famox- merkkiset, todella ihanat ja ei mitään ongelmia käsien kanssa.
- Jaana
Joo, olen tietoinen näistä hanskoista. Käytän työssäni sinisiä nukattuja Fampex-muovihanskoja jotka pitäsi olla suunniteltu ammattikäyttöön. Täytyy sanoa että muovihanskat ovat toisi ihanat ja pehmeät verrattuna niihin keltaisiin kumilta haiseviin halppis hanskoihin joilla kotona tiskaan ja siivoan. Jatkossa olisi tarkoitus alkaa kotonakin käyttämään muovihanskoja. Kesäduunia on jäljellä enään kolme viikkoa, sitten muutama viikko lomaa ja aloitan opiskelut.
- Milla83
Jaana kirjoitti:
Joo, olen tietoinen näistä hanskoista. Käytän työssäni sinisiä nukattuja Fampex-muovihanskoja jotka pitäsi olla suunniteltu ammattikäyttöön. Täytyy sanoa että muovihanskat ovat toisi ihanat ja pehmeät verrattuna niihin keltaisiin kumilta haiseviin halppis hanskoihin joilla kotona tiskaan ja siivoan. Jatkossa olisi tarkoitus alkaa kotonakin käyttämään muovihanskoja. Kesäduunia on jäljellä enään kolme viikkoa, sitten muutama viikko lomaa ja aloitan opiskelut.
Miksi käytät kotona kumihanskoja, pidän siivotessa ja tiskatessa aina Famon-hanskoja. Suosittelen kyllä lämpimästi.
Joskus käytän kertakäyttöhanskoja, mutta niissä kädet vähän hikoaa. - Jaana
Milla83 kirjoitti:
Miksi käytät kotona kumihanskoja, pidän siivotessa ja tiskatessa aina Famon-hanskoja. Suosittelen kyllä lämpimästi.
Joskus käytän kertakäyttöhanskoja, mutta niissä kädet vähän hikoaa.Joo, samaa olen ihmetellyt itsekkin. No asun maalla sen verran pienellä paikkakunnalla että S-Marketissa ja Siwassa ei ole muovihanskoja. Ainakin mulla on pitkien kynsien takia oltava kumihanskat ovat melkeinpä aina käsissä kotitaloustöissä. Tilanne paranee kun olen jo autokoulussa ja hankin auton jotta voin aloittaa kosmetologiopinnot kaupungissa.
- ...
En tiedä toimiiko hanskojen alla, mutta atooppiseen ihoon todella hyvä. Kosteuspitoisuuden säilyttävä pitkävaikutteinen perusvoide.
Toinen on Essex plus. Ei niin paksua, kuin Lipolan, mutta atoopikolle hyvä. - Anonyymi
Helosan rikkikäsirasva vain Haapajärvi toimipisteestä, Nivala ei myy, maatalous ja rautaliike Reinikainen.
Asialla myös Risto Puolimatka Nivala lehti.
Autot Italia kirjasto - Anonyymi
Halpa ja hyvä käsivoide, Dermosilin glyseriini: https://adtr.co/8vDnxz
Imeytyy nopeasti ja jättää huomaamattoman suojaavan kalvon ihon pinnalle. Suosittelen laittamaan pienen määrän jolloin imeytyy nopeasti ja voit jatkaa mitä olit tekemässä. Lisää tarvittaessa toinen kerros. Ihan paras!
T. Korppukäsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356