ovat Tärkeimmät asiat onnistuneessa maanpuolustuksessa , sanoo puolustusministeri Häkkänen.
Tekeekö Häkkäsen edustama Kokoomus ja tämä hallitus sellaista politiikkaa , joka edistää edellä mainittuja asioita ?
Puolustustahto ja kansakunnan yhtenäisyys
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan sanottuna EI tee. Kansan kahtiajako on tämän kokoomus-orpo hallituksen ykkös prioriteetti otsikolla Köyhät kyykkyyn ja rikkaille lisää !
- Anonyymi
Häkkänen horisee omiaan. Suomessa ei sotilaat riitä jos / kun kunnon rähinä tulee ….siis vaikka pistettäis mummot ja vaarit sotimaan 😩😞🙁
- Anonyymi
Häkkänen EI OL E huolissaan Itä-Suomen turvallisuudesta. Eikä aio palauttaa esim Kontiolahden varuskuntaa. Niinpä niin….. jos itänaapurista alkavat tulla, niin ohjataan ne Mikkeliin Häkkäsen ovelle 🤭😉😉😉
- Anonyymi
Miksi Suomelle on niin vaikeaa kritisoida Israelin toimia ?
- Anonyymi
Häkkänen , Suomen suurimpia sotapäällikköitä Stubbin jälkeen ? Voi hurja !
Kylläpä tulee turvallinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512