ovat Tärkeimmät asiat onnistuneessa maanpuolustuksessa , sanoo puolustusministeri Häkkänen.
Tekeekö Häkkäsen edustama Kokoomus ja tämä hallitus sellaista politiikkaa , joka edistää edellä mainittuja asioita ?
Puolustustahto ja kansakunnan yhtenäisyys
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suoraan sanottuna EI tee. Kansan kahtiajako on tämän kokoomus-orpo hallituksen ykkös prioriteetti otsikolla Köyhät kyykkyyn ja rikkaille lisää !
- AnonyymiUUSI
Häkkänen horisee omiaan. Suomessa ei sotilaat riitä jos / kun kunnon rähinä tulee ….siis vaikka pistettäis mummot ja vaarit sotimaan 😩😞🙁
- AnonyymiUUSI
Häkkänen EI OL E huolissaan Itä-Suomen turvallisuudesta. Eikä aio palauttaa esim Kontiolahden varuskuntaa. Niinpä niin….. jos itänaapurista alkavat tulla, niin ohjataan ne Mikkeliin Häkkäsen ovelle 🤭😉😉😉
- AnonyymiUUSI
Miksi Suomelle on niin vaikeaa kritisoida Israelin toimia ?
- AnonyymiUUSI
Häkkänen , Suomen suurimpia sotapäällikköitä Stubbin jälkeen ? Voi hurja !
Kylläpä tulee turvallinen olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393