Ja palsta jälleen haltuun 🙏. Mutantti siksi koska mä sanon niin ja musta tuntuu siltä. Hullu en silti ole vaikka pillerini ilmeisesti aiheuttavatkin maniaa. Molybdeenin yliannostus voi aiheuttaa hallusinaatioita eli hulluksi voi toki tulla mikäli ei pidä varaansa. Nyt herkuttelen ja hörhöilen: Kaljaa, itsetehtyä hampurilaista ja jogurttirusinoita. Olen ristinyt oman teoriani siitä että jos ihminen tavoittelee täydellistä terveyttä 24/7 niin toksisiin haitta-aineisiin saattaa muodostua alentunut toleranssi. Toisaalta, mikäli olet buustannut elimistöä jo vähintään kuukausien ajan esim. vesiliukoisilla vitamiineilla niin elimistösi pitäisi kyetä puskuroimaan kaikkea haitallista vastaan. Siltikin, ylinohevan ja ylitunnollisen terveysintoilijan obsessiivinen terveysbuumi voi kostautua karman tai ties minkä muodossa.
Ps. Niin, ja kaljasta saa tosiaan sitä piitä eli liikuntaelimistöni nauttii siitä 🍻😅. Jos oikeasti haluatte kuulla mihin tämä kaikki pohjautuu niin siihen että kaikki on sähkömagneettista aaltoliikettä, pilleritkin 💊👌. Kiinteät kohteet vain näyttävät kiinteiltä, vaikka oikeasti ne ovat sähkövirtauksien välisiä summia. Objekteilla on omat frekvenssinsä sähkömagnetian "meressä". Tämä taustatieto on olennainen jotta terveyttä tai mitä tahansa asiaa voidaan ymmärtää. -💊-.
Olen mutantti
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ole mieluummin menninkäinen.
Kun pyöräilee paljon niin se vapauttaa energiaa ja adrenaliinia käyttöön.
Kuin täyteen ladatusta akusta.
Ja täällä vihertää nyt todella paljon, tien vieriset pensasaidatkin vihertävät jo.
Kun näkee hyvin, niin huomaa ihmisten rumuuden ja omankin rumuuden näkee peilistä.
Maailma on täynnä roskia ja menninkäisiä.- Anonyymi
Päivänsäde ja menninkäinen. Menninkäinen ei kyennyt katselemaan päivänsäteestä emittynyttä kirkasta valoa. En minäkään Aurinkoa kiikaroisi. Menninkäinen joutuu siis elämään nokturnaalisena olentona. Suosittelen luteiinia pimeänäön vahvistamiseksi. Muitakin oheisaineita on olemassa. Zeaksantiini yhdistetään usein luteiinin kanssa. -💊-.
- Anonyymi
Täällä on kyllä hyvät ulkoilureitit, olen asunut suurimman osan elämästäni tässä kaupungissa, melkein koko elämäni, ja on lähellä keskustaa.
Harmi kun en pääse maastoreiteille pyöräilemään, ei ole maastopyörää nyt, 2000EUR:lla tietysti saisi kohtuullisen mutta ei ole nyt sellaista taskurahaa.- AnonyymiUUSI
Niissä lienee paksut renkaat eli eivät mene puhki ja tasapainokin säilyy helpommin. Oma pyöräni on tavallinen ja jostain syystä siitä ei ole puhjennut kumeja aikoihin. Joskus ne puhkesivat vähän väliä. Kenties se oli osin naapureiden ilkivaltaa? Käytän pyörääni aina välillä ja itse asiassa säilytän sitä naapureiden ulottumattomissa. En olekaan miettinyt tuota ilkivaltapuolta sen tarkemmin. Tämä on aivan toinen kaupunki kuin missä minulla puhkesivat kumit aiemmin. Sielläpäin ihmiset ovat mielestäni muutenkin häiriintyneempiä kuin nykyisessä kaupungissani ja se kerrostaloympäristö oli vielä poikkeuksellisen toksinen ihmisten toimesta (on edelleen). Ilmasto-olosuhteet hiekoituksineen voivat olla osatekijä kumien säilyvyyden suhteen, sillä hiekoitussora tekee hallaa kumeille. -💊-.
- AnonyymiUUSI
... en ottaisi mitään valmis-pakettia polkupyöräs, olenhan sentään ollut korjaamolla töissä alikoisin itse jokaisen osan..
- AnonyymiUUSI
Metalliosien pinnoittaminen on tärkeää sillä se estää ruostumista. Myydäänköhän pinnoitussuihkeita jossain rautakaupassa? Mutantti eli TMNT 🐢. Ykköspeli oli hyvä, siis se missä oli mukana Ultra Games. "You can just walk over it?... You can just walk over it." Se peli. Animaatiosarja oli sekin hyvä. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Antti kuin Antti, MutAntti tai ElefAntti, samaa sukua.
hmh jooh itse niin kun noita elokuvia, ostinkin jo Netlixiltä koko kesäksi katseluoikeudet, etäs hauska sarja; Seireenit, Jossa Jualle Moore sellainen rikas nainen ja 1 ja 2 nuorts nsidts tulevat sotkemaan kaiken... satiirinen komedia joka kyllä vähän lässähtää lopussa.
Kun luultavasti pääsen mökeille juhannuksena hommista niin voin siellä katsella noita jos sataa vettäkin... heidän juttujaan.- AnonyymiUUSI
Mutantti. Mut Antti. Mutta Antti. Ant. Muurahainen 🐜. Antman. Muurahaismies :). Sitten on vielä erikseen Ant-Man. Ala-asteella osa oppilaista söi muurahaisia sellaisenaan. Itse en sentään ryhtynyt siihen. Mun pitäisi tarkistaa josko olisi julkaistu uusia elokuvia joita katsella. Sarjoista ehkä Taxi Driver saa kolmannen kautensa noin tämän vuoden syksyllä. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Minäpäs olenkin mörökölli. Heräilen ìhmisten vierestä ja katoan mystisesti hampuleiden harjauksen aikana.
>simiti<- AnonyymiUUSI
Miltä mörökölli näyttää? Sillä ei ole mitään spesifiä ulkonäköä toisin kuin vaikkapa keijukaisilla tai peikoilla. Mörkö on sama juttu paitsi Muumien Mörkö on oma lukunsa. Heitänpä tähän nyt salaliittoteorian ilmoille: Mitä jos Mörkö onkin valeasussa tepasteleva Hemuli? Molemmilla on liilat lahkeet. Hemulilla pitäisi olla teknologiaa jäädyttää ympäristönsä sillä Möröllä on se taito. Joskus Hemuli ja Mörkö ovat kuitenkin olleet samassa tilassa kaksi erinäistä hahmoa niin sen perusteella kyseessä ei voisi olla yksi ja sama henkilö.
Mörkö on abstrakti käsite mutta kun guuglaa sanalla Groke, niin se tarjoaa Muumiversiota. Ps. Jos saisin valita yhden mutanttisen skillsin niin se olisi että osaisin lentää. Siis ilman mitään apuvälineitä sellaisenaan ja ilman siipiä. Lumikin ja seitsemän kääpiön Jörö on luonteeltaan mörökölli. Se on jännämies ;). -💊-. - AnonyymiUUSI
Jatkan vielä. Muistan kun olet puhunut joskus kalajutuista. Yksi oli merikaapelin katkaiseminen ollessasi kalassa. Saakos sieltä Merenkurkun-Perämeren edustalta useinkin mamelukkikaloja? Rasvakalaan olen törmännyt ja sekin tapahtui Norjan rannikolla. Se huuhtoutui rannalle ja sen suusta tuli ulos jokin valkoinen pallo. Lisäksi uitin sormeani eräässä meriakvaariossa missä oli kissakaloja. Mulla on vielä kymmenen sormea jäljellä.
Onneksi täällä ei sentään ole kivikaloja. Youtubevideossa joku mies pisti itseensä kivikalan myrkkyä ja huuhteli sen myrkyn kuumalla vedellä. Uskomatonta jos niinkin yksinkertainen hoitokeino auttaa siihen. Siinä tilanteessa en olisi niinkään huolissani mahdollisista palovammoista mitä voisi seurata kuuman veden kaatamisesta. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Nyt löytyi todellinen ihmismutantti. Performanssitaiteilija. https://www.youtube.com/watch?v=0hzAJv8z894 . Joku venäläinen robotteja matkiva mannekiinijätkä. Täysin randomilla youtubeshorts syötti mulle videon minkä seurauksena päädyin tuon kanavalle. Robot Vall nimeltään. Sen kroppa ja kasvot eleettömine ilmeineen vielä lisäävät sen robottimaisuutta. Mietin että tuohan on taidetta aivan kuin M. Jacksonin kuukävely. Hauskinta tässä on vielä se että tuolla videolla se jopa käveli kuukävelyä. Jännä yhteensattuma miten mietin ensin sitä kävelyä ja sitten se sattumoisin käveli sillä tyylillä. -💊-.
- AnonyymiUUSI
Kävin suihkussa. Huomasin yhden jännän jutun peilistäni. Mulle on alkanut kasvamaan karvaa alaselkään aiempaa enemmän. Rehottaa jo. Mahdollisesti pillereiden vaikutusta. Muuntautumisprosessi kohti ihmissuden elämää. Pyydänkö Nicholsonilta neuvoja? -💊-.
- AnonyymiUUSI
Sekin tuli tässä vielä mieleen että käsivarteni suonet kuultavat ihoni läpi. Mutantismia toisin sanoen. Toisessa polvessa näyttää olevan sama juttu. Ihminen tekee käsillään kaikenlaista joten ei ihme jos käsien rasvaprosentti on alhainen.
Olisi sangen kiintoisaa saada teetettyä galluppi tuloksineen missä vastaajat kategorisoisivat minut joko palstan elävöittäjäksi tai huomionhakuiseksi pahanilmanlinnuksi :). En aidosti välitä siitä mitä muut minusta ajattelevat. Todistelen itseäni itselleni, en muille. Tykkään kulkea omia polkujani. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499