pois, oli joku sinkku tai ei. Jokaisella on oikeus elää elämäänsä niinkuin ITSE parhaaksi katsoo.
Jo se kertoo sanojasta oikeastaan kaiken oleellisen, jos on pakkomielle toisten ulkonäöstä.
Ei kannata puuttua toisten asioihin.
Se ei ole sinulta eikä keneltäkään toiselta
11
222
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikös ne rumat akat yleensä jää yksin. :D
-perheellinen mies- AnonyymiUUSI
Päin vastoin! Kauniilta halutaan seksiä ja rumalta suhdetta kun se pysyy kiltisti kotona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin! Kauniilta halutaan seksiä ja rumalta suhdetta kun se pysyy kiltisti kotona.
Rumat lapsettomat naiset vinkkinä kys!
-perheellinen mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jossain tutkimuksessa rumat naiset nimenomaan olivat uskottomampia. Kauniit saavat kehuja koko elämänsä, rumat taas lankeavat kehuihin.
- AnonyymiUUSI
miksi tehdä rumia lapsia rumanmiehen kanssa jos niitä ei pysty itse elättämään sitä lapsikatrasta hähääåh
- AnonyymiUUSI
Rumat vanhatpiiat jää yksin hähähähä
- AnonyymiUUSI
onhan se jokaiselta lapselta pois jotain jos synnyttäjälläå on joku suosikkilapsi, jos ei olisi niin olisi vain yksi lapsi, joka olisai oikwin
- AnonyymiUUSI
Höpöä,kaikki lapset saman arvoisia!
- AnonyymiUUSI
niin eli kenelläkään synnyttäjälläå ei saisi oll oikeutta mihinkään omien tilien hallintaan ollenkaan jotta tuollainen oikeusa toteutuisi eli vankilaan ja kaikki sijoitustilit ja kaikki krp;n jotta olisi tasapuiolinen lapsia kohtaan.
- AnonyymiUUSI
niin minulla oma mielipireeni murtra toteuitan myöskin käytännössä tutoamalla toisten veljien omaisuutta polttammalla.. kun oikeus ei toimi, niin omankäden oikeus heheheh
- AnonyymiUUSI
oman käden oikeus niin ei ehkä fyysisesti vaan joiden järjestöjen käai kuin KRP
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519