Kerta toisensa jälkeen saa lukea sähköautoarvioissa jotain seuraavaa
"...autossa on 54kWh akku ja sillä ajelee 450 kilometriä...."
"...varustettu 40kWh akulla millä päsee 350 kilometriä..."
Miksi nämä "ammattiarvostelijat" eivät ymmärrä, mitä eroa on WLTP-silmäänkusettamisella ja auton todellisella toimintamatkalla? Millään 50kWh akulla ei ajeta 450 kilometriä eikä 40kWh akulla 350 kilometriä missään reaalimaailman olosuhteessa.
Miksi sähköautojen arvosteluja kirjoittavat totaaliurpot?
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ehkä eivät ole sinunlailla tietämättömiä. Kyllä niillä ajetaan se WLTP mukainen määrä mutta vain WLTP normin mukaan ajettuna. Ei siinä ole mitään kusetusta. On vain ihmisten ylimaallista tiedon puutetta ja asioiden ymmärtämättömyyttä.
Kuinka hyvin sinä tiedät miten WLTP kulutustestin ajoprofiili on määritelty?- AnonyymiUUSI
... lisäksi, mihin autotoimittajien sitten pitäisi perustaa range-arvionsa jotta eivät valehtelisi ja päätyisi oikeustoimien kohteeksi?
- AnonyymiUUSI
Pitäisi säätää laki, joka edellyttäisi sähköauton myyjät myymään tarvittaessa akuston enintään 10% maksavana uuden auton myyntihinnasta !
Muuten electric car on järjetön riski !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195