Onko täällä hedelmättömiä naisia?

Anonyymi-ap

Siis sellaisia jotka ikänsä puolesta voisivat saada lapsia mutta jostain syystä ei onnistu. Onko mahdollisesti joku sukupuolitauti syynä. Oletteko te mahot parisuhteessa olevat kertoneet totuuden miehellenne sikiämisvaikeuksista?

15

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen saanut jo 18 vuotiaana parikin diagnoosia, jotka tekevät luonnollisen raskaaksi tulemisen hyvin epätodennäköiseksi. Kumpikaan ei liity sukupuolitauteihin millään tavalla. Mulle tämä on ihan ok, sillä en ole koskaan halunnut lapsia, eli luonnollisesti olen asian myös kertonut.

• Anonyymi
      UUSI

Toiset ei vain voi saada lapsia eikä johdu taudeista.

• Anonyymi
        UUSI

Isolla osalla lapsettomista naisista johtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Isolla osalla lapsettomista naisista johtuu.

Vai niin. Sehän on hyvä kun yleistät ja syytät kaikkia.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tämä jonkun botin sylky taas?

• Anonyymi
        UUSI

Lapsettomat naiset on hyödyttömiä.
        T. Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Aloittaja

Totta puhut. Kun muistelen omaa lapsuuttani niin lapsettomat sukulaistädit ja sedät oli aina niitä rasittavimpia riippakiviä joilla ei ollut mitään tarjottavaa kenellekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Aloittaja

Lähinnä lapseton keski-ikäinen nainen voi olla varoittavana esimerkkinä sukulaislapsille miten ei tehdä asioita. Mutta silloin pitää toki tehdä katumisharjoituksia ja tunnustaa olevansa arvoton h***a.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut. Kun muistelen omaa lapsuuttani niin lapsettomat sukulaistädit ja sedät oli aina niitä rasittavimpia riippakiviä joilla ei ollut mitään tarjottavaa kenellekään.

Jaa. Mun mummoni lapsettomat siskot taas olivat muksuna ihan parhaita. He aina leikkivät ja touhusivat meidän muksujen kanssa, kun oltiin mummolassa kesäisin ja olivat kyllä olleet melko korvaamaton apu silloinkin, kun äitini sisaruksineen olivat pieniä.

• Anonyymi
      UUSI

KYS ois varteenotettava vaihtoehto tautiselle, lapsettomalle, vanhalle piialle.

• Anonyymi
        UUSI

Ois tosiaan parempi kaikille.

• Anonyymi
        UUSI

Ok

• Anonyymi
      UUSI

Valhe ei tule halvalla joa vahwllww caikka aiieä werrä joku iä onkin pedofiili-joku poliiai-iaäkin..

• Anonyymi
      UUSI

Nämäkin on asioita joihin miehet syyllistyy useammin kuin naiset jättävät kertomatta toiselle etteivät voi saada lasta vaikka ovat tietoisia että nainen sellaisen jossain vaiheessa haluaa mitä vanhempi mies on kyseessä ni sitä harvemmin jättää kertomatta käyneensä sterilisaatiossa ja nuoremmilla on väittämän mukaan ainakin siittiöiden liikkuvuus heikentynyt että todennäköisyys heidänkään saada naista raskaaksi on pienempi asian paikkaansa pitävyydestä en tiedä ei ole mulla ollu ongelmana ni ei ole itseäni asia edes kiinnostanut ja aökoholin vaikutusta asiaan en tiedä tuskin on edes tutkittu ja tupakkaa olen polttanu viisitoista kesäisestä asti että vaikka väitetään että heikentää siittiöiden laatua ei kohdallani pidä paikkaansa

• Anonyymi
      UUSI

40-vee kurppa jolla ei ole lapsia herättää kysymyksiä. Etenkin jos on parisuhteessa. Kantaa h****n häpeää lopun elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe