Hei!
Vaimoni vahtii minua jatkuvasti. Töistä minun pitää tulla nopeasti kotiin, ettei vaimo ala epäillä mitään. Hyvin pikaisesti ehdin silloin tavata rakastani. Olen onnistunut hankkimaan toisen puhelimen mitä sitten töissä käytän. Puhelimen hankki työkaverini, kun itse en saanut tilaisuutta edes puhelimen hankkimiseen. Onneksi minulla on hyviä ystäviä töissä. Touhuni on mennyt tähän malliin, vain siksi, että minun elämääni kontrolloidaan niin kovasti. En olisi muista naisista näin kiinnostunut, mutta tämä tilanne on vain aiheuttanut sen. Olisiko vain pakko todeta, että liittomme ei näin tule onnistumaan?
Terveisin Epätietoinen ja väsynyt
Mustasukkainen vaimo!
Anonyymi-ap
1
226
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskantyhmä provo - keksi parempia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457