Tykkäisitkö olla yhtä tyhmä kuin maailman viissain koira vai oletko tyytyväinen nykytilanteeseen?
Tykkäisitkö olla?
22
198
Vastaukset
- Anonyymi
No jollain mittapuulla olen tyhmempikin kuin yksikään koira, olenhan ihminen ja osallistun asioihin kauttarantain mitkä vaikuttaa koirienkin elämään negatiivisesti.
Kuten koe-eläiminä (krääsä mitä ihmisenä käytän ja koe-eläimillä testattu) , rodunjalostus jne.
Jasu- Anonyymi
Pitäisi sanoutua täysin irti kaikesta missä eläimet kärsii vuoksemme. Jotta olisin edes fiksu, koirathan ei käytä ihmisiä kokeissa saadakseen jotain kulutustavaraa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi sanoutua täysin irti kaikesta missä eläimet kärsii vuoksemme. Jotta olisin edes fiksu, koirathan ei käytä ihmisiä kokeissa saadakseen jotain kulutustavaraa.
JasuEttä kyllä me hedonistit eli ihmiset niitä maailman tyhmimpiä olemme, niin tai näin. 😅
Ei muut eläimet.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasuno kokeile elää sillä tavalla..... et voisi käytännössä tehdä yhtään mitään ettei joku eläin kärsi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kokeile elää sillä tavalla..... et voisi käytännössä tehdä yhtään mitään ettei joku eläin kärsi siitä.
Ne testit vois tehdä niillä ihmisillä jotka niitä tuotteita haluaa käyttää miksi turhaan rääkätä viattomia kun voi suoraan rääkätä niitä turhamaisia eläimiä jotka itseään ihmiseksi/ihmisiksi kutsuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kokeile elää sillä tavalla..... et voisi käytännössä tehdä yhtään mitään ettei joku eläin kärsi siitä.
Niinpä, sehän se on kun kaikki nivoutuu ihmiselämässä jonkun muun hyväksikäyttöön ja hyödyntämiseen. Mahdotonta irtisanoutua kaikesta, jollei päätä elää täysin kuten metsäneläin. Minulle tämä on valtava eettinen ongelma. Jolle haluaisin voida tehdä enemmän ja osallistua epäeettisyyteen vähemmän. Vituttaa kun synnyin ihmiseläimeksi, meillä on valtaa muttei älyä toimia oikein.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, sehän se on kun kaikki nivoutuu ihmiselämässä jonkun muun hyväksikäyttöön ja hyödyntämiseen. Mahdotonta irtisanoutua kaikesta, jollei päätä elää täysin kuten metsäneläin. Minulle tämä on valtava eettinen ongelma. Jolle haluaisin voida tehdä enemmän ja osallistua epäeettisyyteen vähemmän. Vituttaa kun synnyin ihmiseläimeksi, meillä on valtaa muttei älyä toimia oikein.
JasuMaailmassa on yksi epäkohta ja ristiriita, se on ihminen. Järkyttävää ollut tajuta se.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on yksi epäkohta ja ristiriita, se on ihminen. Järkyttävää ollut tajuta se.
JasuKun ihan kaikki ongelmat mitä meillä täällä on, näyttää liittyvän ihan täysin vain ihmisen tekemisiin ja vaikuttamisiin. Kaikki.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ihan kaikki ongelmat mitä meillä täällä on, näyttää liittyvän ihan täysin vain ihmisen tekemisiin ja vaikuttamisiin. Kaikki.
JasuNiinhän se aikalailla taitaa olla. Voithan pyrkiä omalta osaltasi minimoimaan eläimille kohdistuvat haittavaikutukset. Tosin se tarkoittaa ettet omista autoa tai muuta kulkuvälinettä, et kuluta luonnonmateriaaleja, kuten paperia. Monissa asioissa voit toki vaikuttaa jonkin verran, ehkä se toisi sinulle itsellesi paremman olon siitä että olet tehnyt edes jotain.
Mielestäni pahinta ihmisen toiminnassa on kuitenkin se miten he kohtelevat toisiaan. Osoittaen äärimmäistä julmuutta. Toki myös eläimiä kohtaan on tälläistä joissain asioissa, mutta useimmiten eläimet pyritään lopettamaan mahdollismman nopeasti ja hyödyntämään kokonaan. Ihmisten kohdalla on toisin. Ihmiset kohdistavat toisiinsa jopa vuosikymmeniä kestävää kidutusta ilman mitään sääliä, ja usein jopa ilman mitään katumusta. Tuo menee minun ymmärrykseni, tai käsityskykyni yli. Ja nämä ovat siis niitä normaaleita ihmisiä, eikä poikkeavaksi luokiteltavia.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se aikalailla taitaa olla. Voithan pyrkiä omalta osaltasi minimoimaan eläimille kohdistuvat haittavaikutukset. Tosin se tarkoittaa ettet omista autoa tai muuta kulkuvälinettä, et kuluta luonnonmateriaaleja, kuten paperia. Monissa asioissa voit toki vaikuttaa jonkin verran, ehkä se toisi sinulle itsellesi paremman olon siitä että olet tehnyt edes jotain.
Mielestäni pahinta ihmisen toiminnassa on kuitenkin se miten he kohtelevat toisiaan. Osoittaen äärimmäistä julmuutta. Toki myös eläimiä kohtaan on tälläistä joissain asioissa, mutta useimmiten eläimet pyritään lopettamaan mahdollismman nopeasti ja hyödyntämään kokonaan. Ihmisten kohdalla on toisin. Ihmiset kohdistavat toisiinsa jopa vuosikymmeniä kestävää kidutusta ilman mitään sääliä, ja usein jopa ilman mitään katumusta. Tuo menee minun ymmärrykseni, tai käsityskykyni yli. Ja nämä ovat siis niitä normaaleita ihmisiä, eikä poikkeavaksi luokiteltavia.
mVoisin jos eläisin yksin, vaan kun elän perheessä missä kaikesta ei haluta luopua. Ei se niin helppoa ole. Mutta pyrin ostamaan tuotteita mitä ei ole eläimillä testattu ja en käytä kosmetiikkaa. Siinä tulee jo jotain.
Ja omalta osaltani pyrin muutenkin minimoimaan kaiken mikä on eläimille haitaksi, myös autoilua. En ajele huvikseni ja yhdistän menot niin, että samalla reissulla hoituu moni asia.
Ihmiset nyt on mitä ihmiset on. En jotenkin tunne sääliä ihmisiä kohtaan kuten eläimiä kohtaan. Varmaan siksi kun ihminen tuppaa olemaan itsekäs otus ja vittumaisinkin päällä maan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin jos eläisin yksin, vaan kun elän perheessä missä kaikesta ei haluta luopua. Ei se niin helppoa ole. Mutta pyrin ostamaan tuotteita mitä ei ole eläimillä testattu ja en käytä kosmetiikkaa. Siinä tulee jo jotain.
Ja omalta osaltani pyrin muutenkin minimoimaan kaiken mikä on eläimille haitaksi, myös autoilua. En ajele huvikseni ja yhdistän menot niin, että samalla reissulla hoituu moni asia.
Ihmiset nyt on mitä ihmiset on. En jotenkin tunne sääliä ihmisiä kohtaan kuten eläimiä kohtaan. Varmaan siksi kun ihminen tuppaa olemaan itsekäs otus ja vittumaisinkin päällä maan.
JasuMun elämää ei ole ikinä tehnyt surkeaksi tai vaikeaksi yksikään muu eläin, kuin ihminen.
Siitä on jäänyt muistijälkiä mihin otus ihminen pystyy, mitä muu eläin ei edes suunnittele ja pysty.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin jos eläisin yksin, vaan kun elän perheessä missä kaikesta ei haluta luopua. Ei se niin helppoa ole. Mutta pyrin ostamaan tuotteita mitä ei ole eläimillä testattu ja en käytä kosmetiikkaa. Siinä tulee jo jotain.
JasuOk, koska sinulla on se perhe niin et voi tehdä niin paljoa kuin haluaisit. Vaikea tuossa vaiheessa enää alkaa muuttamaan elämän suuntaa toiseksi. Tuollaista asiaa olisi pitänyt miettiä ja harkita ennen kuin hommasit sen perheen itsellesi. Silloin voisit toimia luonnon ehdoilla. Ei autoa, ei kulutusta, auttaisit eläimiä ja luontoa joka päivä kun sinulla olisi aikaa siihen. Tuo elämäntyyli kuullostaisi kyllä sellaiselta mitä itsekin haluaisin elää.
m
- Anonyymi
Vuh?...lääh joo :)
- Anonyymi
Tämä on jo loukkaus koiria kohtaan maailman tyhmin koirakin on viisaampi kuin maailman viisain ihminen koira ei laske lähelle ihmistä jota ei tunne tai johon ei luota
- Anonyymi
Eläimet on muutenkin viisaampia, osaavat keskittyä oleelliseen toisin kun ihmiset läyhää vaikka mitä paskaa muitten kustannuksella. Viis veisaten muista elollisista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimet on muutenkin viisaampia, osaavat keskittyä oleelliseen toisin kun ihmiset läyhää vaikka mitä paskaa muitten kustannuksella. Viis veisaten muista elollisista.
JasuKoirat juoksee häntänsä perässä ja joskus suuttuvan takajalalleen jos se osuu esim. nukkuessa poskeen. Olen nähnyt, kun koira hyökkää tämän vuoksi oman jalkansa kimppuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat juoksee häntänsä perässä ja joskus suuttuvan takajalalleen jos se osuu esim. nukkuessa poskeen. Olen nähnyt, kun koira hyökkää tämän vuoksi oman jalkansa kimppuun!
Niinhän ihminenkin syyttelee muita omista vainoharhoistaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat juoksee häntänsä perässä ja joskus suuttuvan takajalalleen jos se osuu esim. nukkuessa poskeen. Olen nähnyt, kun koira hyökkää tämän vuoksi oman jalkansa kimppuun!
tuo on sitä koirien "älykkyyttä"..... itseasiassa mustavaris on erittäin paljon älykkäämpi kuin esim. susikoira
- Anonyymi
Ja jos koira vaistoaa että ihminen on paha ni en usko että hyväksyy kyseistä ihmistä lähelleen jollei ole jotenkin alisteisessa asemassa tähän nähden
https://youtube.com/shorts/8xItiiYfOOY?si=wvtgw9CuP7xwTV7u
Saattaa kestää useammankin viikon ennen kuin koira tutustuu ihmiseen riippuu kuinka usein koira näkee kyseistä ihmistä - Anonyymi
It’s good be a bit self possessed, bro. I know i am witty and i like it
- Anonyymi
Aikoinaan koirani mökötti, kun ostin väärää makkaraa. Sen sijaan viisas ihminen jälkipolveni sanoi vastaavassa tilanteessa, että ihan hyvää...
Kissat oli suorempia. Kerran ostin halvempaa hiekkaa. Narttu katsoi suoraan silmiin ja paskansi lattialle.
Pääsi helpolla kun vain haki sitä tuttua ja turvallista hiekkaa.
>simiti<- Anonyymi
kissat on niin paljon viisaampia.... mutta niin töykeitä!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797