red fläkit naisessa deittisivustot/treffit

Anonyymi-ap

-Haluan matkustella
-Alkoholia kuvissa
-Käytän alkoholia
-Olen kiireinen
-En tiedä mitä haluan
-Olen itsenäinen (tarkoittaa että on itsekäs ja valitsee aina itsensä)
-Lapsilla monta eri isää
-Lukuisia lyhyitä suhteita takana hänessä jotain vialla jota ei hoida.
-Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (parin kuukauden sisällä tulee muutos)
-Pitkä suhde takana jossa naiselle tehty ikäviä asioita (kantaa ne mukanaan uuteen suhteeseen)
-Korkea bodycount
-Estynyt seksin suhteen ei ymmärrä sitä että mies on visuaalinen. Luulee että miehen pitää ajatella kuin nainen.
-Mikä tahansa asia puheessa vs teoissa joka menee ristiin
-Reilusti ylipainoinen
-Epätoivoinen
-Pitkävihainen mököttävä tai siten yhdestä virheestä pihalle ei neuvottelutaitoja tai sopimistaitoja
-Sosiaali ja sairaanhoitoon liittyvät tapaukset voivat yhtäkkiä alkaa diagnosoida joitain omia harhaluulojaan sinun ongelmiksesi.
-Epärehellisyys
-Jätkämäisyys kirjoilu möykkäys
-Ääriekstrovertit jotka tuputtaa arvojaan ja näkemyksiään totuuksina
-Ei rakasta itseään tarpeeksi ja väittää että oma saamattomuus on jonkun toisen syytä feminismeillä tyypillistä
-Luonnottomaksi värjätyt hiukset sininen vihreä jne. 100% aina tiedossa ongelmatapaus tai jotenkin kieroon kasvanut ajatusmaailma.
-Ei näe sukupuolia näkee vain rakkautta yms
-Kontrolloiva manipuloiva narsistinen joka yrittää työntää kaikki työt sinulle että voi itse harrastella maksuksi saat kerran kuukaudessa tupsua kallis hinta tuotteesta jota saa ilmaiseksi kyliltä.
-Haluaa että suomi täytetään maahanmuuttajilla eikä näe siinä mitään ongelmaa
-Ei ole kovin älykäs
-Ongelmia ajanhallinnassa
-Haluaa olla kokoajan liikkeessä ei pysty olemaan hetkeä sohvalla rauhassa ja hiljaa.

11

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkilailla,samat myös toisin päin.

• Anonyymi

Varmasti. Laita oma versiosi tämä on minun ja nämä lisä ranskalaiset viivat myös

• Anonyymi

-Päästää vieraat miehet liian lähelle niin lähelle että luulevat joitain muuta

• Anonyymi

-Haluaa miehen joka pitää hänet aisoissa.

• Anonyymi

-Ei ymmärrä mitä parisuhde tarkoittaa. Luulee että siinä ollaan mahdollisimman itsenäisiä ja joskus jos aikaa jää nähdään

• Anonyymi

Jätkämäinen käytös, "rekkal3sbous" naisella vetoaa ainakin minuun 😉. Silloin on luontevaa olla naisen seurassa. Naisen on silloin oltava toki miehistä kiinnostunut. Ulkonäöllisesti se ei saisi näyttää jätkältä 😅. Kiroilu ja sivistymättömyys ovat isoja miinuksia. Nehän eivät ole synonyymejä jätkämäiselle käytökselle. Kiroilu on ylipäänsä nuorempien sukupolvien juttu.

• Anonyymi

Joihinkin se vetoaa joissain määrin. Nämä olikin minun red fläkejä

• Anonyymi

Harva nainen ymmärtää yhtään miehen seksuaalisuudesta mitään. Kuvittelevat että kulli toimii automaattisesti kun näkee nännit ja että pelkkä pilluun nussiminen 3 min riittää.

• Anonyymi

yksi iso ongelma on myös se että suhteisiin mennään liian nopeasti, ennen kuin on edellisistä päässy kokonaan yli ja sitten viedään kaikki vanhat traumat siihen uuteen suhteeseen.

• Anonyymi

Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa

• Anonyymi

Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe