red fläkit naisessa deittisivustot/treffit

Anonyymi-ap

-Haluan matkustella
-Alkoholia kuvissa
-Käytän alkoholia
-Olen kiireinen
-En tiedä mitä haluan
-Olen itsenäinen (tarkoittaa että on itsekäs ja valitsee aina itsensä)
-Lapsilla monta eri isää
-Lukuisia lyhyitä suhteita takana hänessä jotain vialla jota ei hoida.
-Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (parin kuukauden sisällä tulee muutos)
-Pitkä suhde takana jossa naiselle tehty ikäviä asioita (kantaa ne mukanaan uuteen suhteeseen)
-Korkea bodycount
-Estynyt seksin suhteen ei ymmärrä sitä että mies on visuaalinen. Luulee että miehen pitää ajatella kuin nainen.
-Mikä tahansa asia puheessa vs teoissa joka menee ristiin
-Reilusti ylipainoinen
-Epätoivoinen
-Pitkävihainen mököttävä tai siten yhdestä virheestä pihalle ei neuvottelutaitoja tai sopimistaitoja
-Sosiaali ja sairaanhoitoon liittyvät tapaukset voivat yhtäkkiä alkaa diagnosoida joitain omia harhaluulojaan sinun ongelmiksesi.
-Epärehellisyys
-Jätkämäisyys kirjoilu möykkäys
-Ääriekstrovertit jotka tuputtaa arvojaan ja näkemyksiään totuuksina
-Ei rakasta itseään tarpeeksi ja väittää että oma saamattomuus on jonkun toisen syytä feminismeillä tyypillistä
-Luonnottomaksi värjätyt hiukset sininen vihreä jne. 100% aina tiedossa ongelmatapaus tai jotenkin kieroon kasvanut ajatusmaailma.
-Ei näe sukupuolia näkee vain rakkautta yms
-Kontrolloiva manipuloiva narsistinen joka yrittää työntää kaikki työt sinulle että voi itse harrastella maksuksi saat kerran kuukaudessa tupsua kallis hinta tuotteesta jota saa ilmaiseksi kyliltä.
-Haluaa että suomi täytetään maahanmuuttajilla eikä näe siinä mitään ongelmaa
-Ei ole kovin älykäs
-Ongelmia ajanhallinnassa
-Haluaa olla kokoajan liikkeessä ei pysty olemaan hetkeä sohvalla rauhassa ja hiljaa.

11

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkilailla,samat myös toisin päin.

• Anonyymi

Varmasti. Laita oma versiosi tämä on minun ja nämä lisä ranskalaiset viivat myös

• Anonyymi

-Päästää vieraat miehet liian lähelle niin lähelle että luulevat joitain muuta

• Anonyymi

-Haluaa miehen joka pitää hänet aisoissa.

• Anonyymi

-Ei ymmärrä mitä parisuhde tarkoittaa. Luulee että siinä ollaan mahdollisimman itsenäisiä ja joskus jos aikaa jää nähdään

• Anonyymi

Jätkämäinen käytös, "rekkal3sbous" naisella vetoaa ainakin minuun 😉. Silloin on luontevaa olla naisen seurassa. Naisen on silloin oltava toki miehistä kiinnostunut. Ulkonäöllisesti se ei saisi näyttää jätkältä 😅. Kiroilu ja sivistymättömyys ovat isoja miinuksia. Nehän eivät ole synonyymejä jätkämäiselle käytökselle. Kiroilu on ylipäänsä nuorempien sukupolvien juttu.

• Anonyymi

Joihinkin se vetoaa joissain määrin. Nämä olikin minun red fläkejä

• Anonyymi

Harva nainen ymmärtää yhtään miehen seksuaalisuudesta mitään. Kuvittelevat että kulli toimii automaattisesti kun näkee nännit ja että pelkkä pilluun nussiminen 3 min riittää.

• Anonyymi

yksi iso ongelma on myös se että suhteisiin mennään liian nopeasti, ennen kuin on edellisistä päässy kokonaan yli ja sitten viedään kaikki vanhat traumat siihen uuteen suhteeseen.

• Anonyymi

Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa

• Anonyymi

Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4964
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe