-Haluan matkustella
-Alkoholia kuvissa
-Käytän alkoholia
-Olen kiireinen
-En tiedä mitä haluan
-Olen itsenäinen (tarkoittaa että on itsekäs ja valitsee aina itsensä)
-Lapsilla monta eri isää
-Lukuisia lyhyitä suhteita takana hänessä jotain vialla jota ei hoida.
-Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (parin kuukauden sisällä tulee muutos)
-Pitkä suhde takana jossa naiselle tehty ikäviä asioita (kantaa ne mukanaan uuteen suhteeseen)
-Korkea bodycount
-Estynyt seksin suhteen ei ymmärrä sitä että mies on visuaalinen. Luulee että miehen pitää ajatella kuin nainen.
-Mikä tahansa asia puheessa vs teoissa joka menee ristiin
-Reilusti ylipainoinen
-Epätoivoinen
-Pitkävihainen mököttävä tai siten yhdestä virheestä pihalle ei neuvottelutaitoja tai sopimistaitoja
-Sosiaali ja sairaanhoitoon liittyvät tapaukset voivat yhtäkkiä alkaa diagnosoida joitain omia harhaluulojaan sinun ongelmiksesi.
-Epärehellisyys
-Jätkämäisyys kirjoilu möykkäys
-Ääriekstrovertit jotka tuputtaa arvojaan ja näkemyksiään totuuksina
-Ei rakasta itseään tarpeeksi ja väittää että oma saamattomuus on jonkun toisen syytä feminismeillä tyypillistä
-Luonnottomaksi värjätyt hiukset sininen vihreä jne. 100% aina tiedossa ongelmatapaus tai jotenkin kieroon kasvanut ajatusmaailma.
-Ei näe sukupuolia näkee vain rakkautta yms
-Kontrolloiva manipuloiva narsistinen joka yrittää työntää kaikki työt sinulle että voi itse harrastella maksuksi saat kerran kuukaudessa tupsua kallis hinta tuotteesta jota saa ilmaiseksi kyliltä.
-Haluaa että suomi täytetään maahanmuuttajilla eikä näe siinä mitään ongelmaa
-Ei ole kovin älykäs
-Ongelmia ajanhallinnassa
-Haluaa olla kokoajan liikkeessä ei pysty olemaan hetkeä sohvalla rauhassa ja hiljaa.
red fläkit naisessa deittisivustot/treffit
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
Melkilailla,samat myös toisin päin.
- Anonyymi
Varmasti. Laita oma versiosi tämä on minun ja nämä lisä ranskalaiset viivat myös
- Anonyymi
-Päästää vieraat miehet liian lähelle niin lähelle että luulevat joitain muuta
- Anonyymi
-Haluaa miehen joka pitää hänet aisoissa.
- Anonyymi
-Ei ymmärrä mitä parisuhde tarkoittaa. Luulee että siinä ollaan mahdollisimman itsenäisiä ja joskus jos aikaa jää nähdään
- Anonyymi
Jätkämäinen käytös, "rekkal3sbous" naisella vetoaa ainakin minuun 😉. Silloin on luontevaa olla naisen seurassa. Naisen on silloin oltava toki miehistä kiinnostunut. Ulkonäöllisesti se ei saisi näyttää jätkältä 😅. Kiroilu ja sivistymättömyys ovat isoja miinuksia. Nehän eivät ole synonyymejä jätkämäiselle käytökselle. Kiroilu on ylipäänsä nuorempien sukupolvien juttu.
- Anonyymi
Joihinkin se vetoaa joissain määrin. Nämä olikin minun red fläkejä
- Anonyymi
Harva nainen ymmärtää yhtään miehen seksuaalisuudesta mitään. Kuvittelevat että kulli toimii automaattisesti kun näkee nännit ja että pelkkä pilluun nussiminen 3 min riittää.
- Anonyymi
yksi iso ongelma on myös se että suhteisiin mennään liian nopeasti, ennen kuin on edellisistä päässy kokonaan yli ja sitten viedään kaikki vanhat traumat siihen uuteen suhteeseen.
- Anonyymi
Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa
- Anonyymi
Se on totta. Itsellä sama juttu menossa. Olen aivan liian äkkiä liikkeellä ja vastapeluri painostaa tapaamaan. En ole valmis ahdistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830