Timo Harakka väläytti polttoaineiden hinnannousua – Keskustasta tyrmäävä vastaus: ”Ei piiruakaan periksi”
Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakka (sd) on esittänyt biopolttoaineiden jakeluvelvoitteen nostamista. Hallituskumppani keskustan kansanedustaja Hilkka Kemppi sanoo, että keskustan ministerit eivät voi kuitata esitystä, joka nostaisi polttoaineiden hintoja.
Timo Harakka väläytti polttoaineiden hinnannoua
14
152
Vastaukset
- Anonyymi
”Jään odottamaan, koska maaseudulla saa rahaa tankatessa”
Kansanedustaja ihmettelee timo harakkaa jonka mukaan polttoaineen veronkorotus voidaan kompensoida vähävaraisille. - Anonyymi
No onhan se sdp aivan paska puolue
- Harakan timppa -- Anonyymi
Harakoilla on yleensä lentopisteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harakoilla on yleensä lentopisteitä.
Timp Harakka kuuluu Lasse Lehtisen mukaan niihin kuuteen luteisiin, jotka äänestivät demareissa Suomen rajalakia vastaan. Putin-mielisiä ovat. Rajalaki rikkoo kuulemma ihmisoikeuksia vastaan. Demareissa on ns. punainen siipi, joka on lähellä entistä kommunistipuoluetta eli ovat arkikielellä ns. kotiryssiä. Näohn kuuluu myös tapaus Kimmo Kiljunen.
- Anonyymi
DDD
- Anonyymi
Harakka on sairas.
Polttoaineiden hintaa pitää laskea ei nostaa.
Ettikää matujen hoitoon muualta rahat.- Anonyymi
Rikkaitahan tässä on hoidettu, veroalea ja tukiaisia jaeltu runsain mitoin, lakipykäliäkin väännetään siten että ovat tyytyväisiä.
- Anonyymi
keskustassa otetaan suihin onlyfans haahheeh
- Anonyymi
Taas nousee SDPn kannatus.Kaiken voi tehdä reilummin
- Anonyymi
Demari on aina desanttikoira.
- Anonyymi
DDD
- Anonyymi
Mitä osakkeita harakka omistaa?
Sain siltä harvia vihjeen aikanaan - Anonyymi
Kun demarihallitus tulee, maksaa ysivitonen 2,5 egee/litra
- Anonyymi
Kun persuhallitus tulee, ei bensaa saa mistään millään hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238