Jälleen peliasiaa

Anonyymi-ap

Tänään klo 20 sulkeutuu peliale steamissa. The cursed forest vuodelta 2019 on 5 e, kun normaalisti se on 12 e. Samaan kategoriaan niputtaisin pelit; the alien cube, the land of pain, kholat. Nuo ovat valmiita pelejä eivätkä early accesseja (= keskeneräisiä). Early accesseista ja tulevista julkaisuista mainitsemisen arvoisia ovat the world's end, odd woods, folklore hunter, bigfoot. Osa early accesseista ei välttämättä koskaan valmistu loppuun saakka. Itse kyllä pelintekijänä saattaisin homman loppuun vaikka mikä olisi.

Stalker 2 olisi taas lievässä alessa mutta päätän odottaa kunnes se julkaistaan pleikkarille. Paitsi jos se julkaistaan ps5:lle niin minulla on vain ps4. Ehkä superalennusta odottelen kunnes se on steamissa mielestäni halpa. Pelejä riittää muutenkin pelattavaksi, jopa liikaa. - 🎮.

2

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin 2.6. päättyy The evil withinin steam-ale. PS storessa on lisäksi ale vaikka se onkin hieman kalliimpi kuin steamissa. Hankin siis steamista. Ykköspeli lisäosineen nimellä "The Evil Within Bundle" maksaa vain päälle 6 e. Evil within 2 maksaa sekin 6 e. Se ei ole alennuksessa ps storessa. Eli steamissa yhteishinta on tällä hetkellä vain 12,23 e. Kyllä mä ne hankin. Youtuben gameplay/walkthroughin perusteella ne ovat ihan hyviä pelejä, resident evil ja silent hill-tyylisiä. Nuo viimeksi mainitut eivät ole alennuksessa.

En muista mainitsinko sitä joskus aiemmin mutta Stalkerit ovat saatavilla pleikkarille steamin lisäksi. Steamissa kun etsii muuten vain pelejä niin siellä ei ole tarjolla alkuperäisiä stalkereita vaan niiden enhanced-versioita. Oman profiilini pelilistalla minulla on ne alkuperäiset koska ehdin hankkia ne ajoissa ja niiden lisäksi sinne on ilmestynyt automaattisesti kyseisten pelien enhanced-versiot. Sitä en tiedä koskeeko samainen menettely muitakin pelejä vai ei. Omalta pelilistalta näkee sen mitä oikeasti omistaa. - 🎮.

• Anonyymi

Voisin listata oman top 10 pelilistani. Se perustuu nostalgiaan, omiin kokemuksiini ja osa jopa siihen vaikken olisi edes pelannut koko peliä. Sekalaisessa järjestyksessä ne ovat Metro: Exodus (heittoveitset ovat ihania), Castlevania 1 (ensimmäinen peli ja legenda), Castlevania 3 (mukavan pitkä peli ja voi pelata eri hahmoilla toisin kuin ykkösessä, pidän ylipäätään Castlevaniapelien korkeasta vaikeustasosta), Pokemon Crystal (kehittynein versio ensimmäisistä hyvägrafiikkaisista pokemon-peleistä), NHL 2004 (grafiikka oikein mieluisen näköinen mutta tietokoneen suorittamien mailakoukkujen lukumäärä olisi saanut olla ohjelmoituna paaaaljon vähäisemmäksi), FIFA 19 (smooth grafiikka, ainoana miinuksena että kun pallon saa haltuunsa niin toisinaan pallo näyttää menevän haltuunottajan jalan läpi 😀).

Kingdom Rush Vengeance (erityisominaisuus että saa pelata vaihteeksi pahiksilla. Kaikki KR:t ovat mahtavia). GemCraft - Chasing Shadows (tornipuolustus kuten KR:t, samoin kaikki Gemcraftit ovat upeita. Steamissa on vain kaksi peliä vaikka netissä ainakin armorgamesilla oli joskus tarjolla muitakin Gemcraftin flash-pelejä), Stalker 2 (en ole pelannut mutta kyllä se vaikuttaa olevan hyvä kun youtubesta olen sitä katsellut), Far Cry Primal (oma lukunsa Far Cry-saagassa, vähän niinkuin tuo e.m. KR Vengeance). Muitakin hyviä on olemassa mutta ne ovat itselleni jotenkin liian tuttuja. Super Mario 3 on esim. hyvä ja Outlast-pelit sekä GTA-saaga. - 🎮.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe