Joku varmaan osaa selittää miksi Facebookissa

Anonyymi-ap

Käy niin kun lähettää kaveripyynnön jollekkin niin tulee ilmoitus että sisältö ei ole käytettävissä ja kyseisen käyttäjän profiilia ei löydy enää kun laittaa sen Facebookin hakukenttään. Käykö noin aina kun joku jolle lähettää kaveripyynnön ei hyväksy sitä kaveripyyntöä? Vai täytyykö sen henkilön silloin olla myös estänyt mut facebookissa?

KilttiMies89

21

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On estänyt sinut

• Anonyymi

Niin ja ei muuten ollut ensimmäinen kerta kun meikäläiselle käy näin Facebookissa mutta tuo nyt on lähinnä sivuseikka.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kyseinen ihminen ei arvostanut kaveripyyntöäsi ja lisäksi laittoi sinut estoon.

• Anonyymi

Se nainen ajatteli kuitenkin että alan kuitenkin taas ehdottelemaan ja vonkaamaan seksiä ja esti mut sen takia.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen ajatteli kuitenkin että alan kuitenkin taas ehdottelemaan ja vonkaamaan seksiä ja esti mut sen takia.

KilttiMies89

No olisitko muka jotain muuta tehnyt jos olet siihen jo aiemmin syyllistynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

"ajatteli kuitenkin että alan kuitenkin taas ehdottelemaan ja vonkaamaan seksiä ja esti mut sen takia."

Tuo on ilmanmuuta hyvä syy estoon. Laittaisin itsekin sinulle eston, olet juuri sen tyyppinen ettei sinuun voi luottaa, rasitat vain.

• Anonyymi

Tyhmä lärvikirja.

>simiti<

• Anonyymi

Estänyt sinut. Välillä tulee ihan vierailta kaveripyyntöjä, mitä en hyväksy. Koska mulla on kaveripiirissäni vain ihmisiä joihin koen voivani luottaa. Eli joku tuntemus pitää olla takana, ennen kun klikkaan hyväksy pyyntö.

Sittenkin niin että fb on paljon identiteettivarkaita, jotka esiintyy muittennvarastetuilla kuvilla ja tekaistuilla profiileilla.

Nykyaika on hölmöjen paratiisi.

Jasu

• Anonyymi

Toinen on ne miehet profiileineen, jotka imartelee kaunis nainen en saanut sinuun yhteyttä, hyväksytkö minut kaveriksi jne. Huijareita. Luulee, että kun kehuu naista vuolaasti, lankeaa nainen kuin aivotonna kehuihin ja päästää huijarin lähelleen. 🤣

Jasu

• Anonyymi

Ne vieraat ovat useimmiten feikkejä, niitä minäkin saan jatkuvasti. Minulla on muutama Facebook kaveri, joita en tunne, mutta he ovat kuitenkin olleet Facebook dating osumiani.

• Anonyymi

Ymmärrän sen jos ei halua hyväksyä kaveripyyntöä tuntemattomalta tai joltain jonka on ehkä pari kertaa jossain baarissa nähnyt ja vaihtanut muutaman sanan. Mutta miksi pitää vielä laittaa estoonkin? Siis jos tämä ihminen ei ole tehnyt mitään pahaa kyseiselle henkilölle joka estää hänet.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sen jos ei halua hyväksyä kaveripyyntöä tuntemattomalta tai joltain jonka on ehkä pari kertaa jossain baarissa nähnyt ja vaihtanut muutaman sanan. Mutta miksi pitää vielä laittaa estoonkin? Siis jos tämä ihminen ei ole tehnyt mitään pahaa kyseiselle henkilölle joka estää hänet.

KilttiMies89

Jaa-a, toiset kai kokee ettei varmasti ikinä enää häiritse, kun on estetty?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, toiset kai kokee ettei varmasti ikinä enää häiritse, kun on estetty?

Jasu

Varmaan nyt jotenkin ymmärrän tuon ja olen varmaan joskus itsekkin estänyt jonkun kun olen pelännyt että saan jostain henkilöstä pysyvän riesan itselleni. Jotenkin en silti oikein osaa olla loukkaantumatta tuosta että joku estää mut. Johtuu luultavimmin huonosta itsetunnosta.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nyt jotenkin ymmärrän tuon ja olen varmaan joskus itsekkin estänyt jonkun kun olen pelännyt että saan jostain henkilöstä pysyvän riesan itselleni. Jotenkin en silti oikein osaa olla loukkaantumatta tuosta että joku estää mut. Johtuu luultavimmin huonosta itsetunnosta.

KilttiMies89

Varmaan vielä estämistäkin ärsyttävämpää on niinsanottu ignooraaminen tai ghoustaaminen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Nojuu, voihan se kirpaista mutta jos sitten mietit asiaa tarkemmin, niin mitäpä tekisit ihmissuhteella, jossa sinuun suhtaudutaan noin? Jo etukäteen olet niin ei toivotyu, että estetään niin silloinhan se ko. ihminen on ihan vääränlainen jo heti lähtöön asenteineen sua kohtaan. Oletraen ettei ole jotain hölmöä jo tehty miksi esto rapsahtaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vielä estämistäkin ärsyttävämpää on niinsanottu ignooraaminen tai ghoustaaminen.

KilttiMies89

Nijaa, minulle taas nuokin on vain merkki, että ihan vääränlainen ihminen ollut mielenkiintoni kohteena. Ihminen joka on oikeanlainen ei toimisi mua kohtaan noin, tajuaa enemmän ja olettaa vähemmän minusta.

Jasu

• Anonyymi

Kaikille muuten ei edes pysty laittamaan kaveripyyntöä lärvikirjassa, sen voi valita profiilin asetuksista ketkä voi kaveripyyntöjä laittaa.

Mut joo turha paikka mun mielestä koko naamakirja enkä ole siellä koskaan pitkiä aikoja ollut ja näköjään kukaan halua edes olla meikäläisen kaveri. Tulipahan testattua tuokin asia ihan käytännössä. Olen sielläkin ihan samantekevä ihminen kuten elämässä kaikkialla muuallakin. Taidan poistua sieltäkin kokonaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Itse nyt en oikeastaan edes kaipaa sitä kiinnostusta ja huomioo kuin naisilta mutta sitähän en heiltä tule koskaan saamaan. On mulla joskus kavereitakin ollut. Siis kaikkia miespuolisia ryyppykavereita sun muuta. Mut eipä enää nappaa oikein yhtään tuollainen meinkinki.

Kurjaa tietenkin olla aina yksin mutta eipä sitä oikein jaksa enää jauhaa kaikkia tyhjänpäiväisiä asioita. Muutenkin heti kun alkoi elämässä mennä entistä huonommin, läheisiä kuoli sun muuta niin kaveritkin kaikkosi siinä samassa. Tuli varmaan vuodatettua liikaa murheitaan ja kiukuteltua vähän kaikesta niin siinä lähti sitten kaveritkin elämästä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mulla välillä tulee, etten voi lähettää kaveripyyntö, koska käyttäjällä ei ole yhteisiä kavereita, mutta monelle sellaisellekin pystyn lähettämään.

• Anonyymi

Facebookin kautta tulee tosi paljon feikkiprofiilien kaveripyyntöjä. Ne torppaan heti. En tiiä tuosta estämisestä siellä.
      Aika turha kanava sekin on.

• Anonyymi

noomkps ypfrööslom,rmm' miprodpmlsdmdddd trlr,''mkptosdm jsidlss åröo'

kptsom jsidlss åröo' moom---

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1477
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe