Mitä tässä tapahtui?

Anonyymi-ap

Lähdimme puolisoni kanssa ajelulke illalla,hän nukkui päikkärit jonka jälkeen lähdimme. Tunsin jo lähtiessämme että mies on vaisu,menimme kauppaan tai mies jäi autoon odottamaan. Puhui hieman tylysti ja ilme oli kireä. Tulin takaisin autoon ja miehen ilme oli siis ei mitwnkään rwntoutunut vaan kuin oisi tympäsy päällä. Rupattelin iloisesti. Menimme hautausmaalle,vein kukkia moeheni isän haudalle ja kynttilän,mies töksäytti jotain ja ilme oli melkein vihainen. Mies halusi jäädä autoon.
Hautausmaalta tultuani mies ei puhunut mitään,ilme oli kireä.kysyin että väsyttääkö häntä niin ei väsytä,kysyin olenko tehnyt jotain mistä ei oo tykännyt silloin alkoi ärisemään että yritän syyllistää häntä ja hän on ollut koko ajan hyvällä tuulella ja minä pilaan nyt kaiken syyllistämällä ja väittämällä että hän 8nnpahalla tuulella ja hän olisi voinut lähteä muuallekkin ajelemaan mutta eipä lähdekkään koska aloin syyttelemään häntä turhaa . Todella vihaisen näköisenä ajoi aitten lujaa vauhtia kotiin. Vastasin että mulle sopii hyvin että mennään kotiin ettei se haittaa käydään ajelulla joku toinen ilta sitten. Noh,tulimme kotiin niin mies sanoi ettei emää jaksa mun kiukuttelua kauaa ja jäi ulos kun minä tulin sisälle purkamaan kauppakassia. Yli tunnin sitten talsi pihalla. En uskaltanut puhua mitään hänelle ettei suutu ja hänkon on ollut hiljaa mutta naamalla vihainen ilme. Toivotin hyvät yöt muttei vastannut..Mulla pahamieli ja jäin valvomaan,mies nukahti melko nopeasti.
Mitä tässä tapahtui? Mitä tein?

12

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietääksei vastauksen kysymykseesi pitäs sun varmaan vähintään osata lukea ajatuksia

• Anonyymi

Mennyt ei unohdu, ehkä mielensä pahoittanut aiemmin, josta ei osaa päästää irti?

• Anonyymi

Ois hyvä puhua asioista. Aivan murrosikäisten touhua minustq.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois hyvä puhua asioista. Aivan murrosikäisten touhua minustq.

Olen aiemmin ajatellut näin, että he jotka ovat nuorena yhteen muuttaneet, eivät ole kasvaneet henkisesti aikuisiksi samalla tavalla kuin he, jotka sitoutuvat vasta vanhemmalla iällä? Ovatko olleet etuoikeutettuja tai onnekkaita vai vain harhaisia?

Silloin voi tulla näitä henkisiä pahoinvointeja, kiukuttelua ym. Jotka ovat enemmän sieltä teinimaailmasta tuttuja? Ovat olleet enemmän niitä muille naurajia ja pitäneet itseään parempina ihmisinä (kapeakatseisempia arjessaan).

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

Päikkärit jäi kesken niinku pikkulapsella

• Anonyymi

Kirjoitit hauskan tarinan, se tässä tapahtui!

• Anonyymi

Jokin tai joku on hänen mielensä päällä ❤️. Onko teillä muuten millainen suhde? Oletteko olleet kauan yhdessä tms.?

• Anonyymi

Kuulostaa rasittavalta miesvauvalta. Onneks minä en joudu seurustelemaan hänenkään kanssa ☺️

• Anonyymi

On ihanaa olla sinkku!🙏

• Anonyymi

Tässä tapahtui niin että wanharouva Tyhjäpää turautti taas yhden miesviha-avauksistaan.

• Anonyymi

Mun mies teki näin, mun mies teki noin, nyt mies teki niin. Nainen puhuu lähes aina, vain miehestään... muille naisille.
      Ja yllättäen mies puhuu, usein itsestään, muille naisille...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe