On ollut hyvin kaunis päivä.
Kun kauniita päiviä laskee yhteen, niin niitä on ollut vain muutama.
Tämä oli niistä viimeinen.
En koskaan elämässäni ole nähnyt mitään niin kaunista kuin hän.
Kun hän istui aloillaan, yksin, ja katseli aurinkoon suljetuin silmin, niin ajattelin, että tämä ei voi olla todellista.
Mutta kunnon kundina laitoin heti defenssit päälle ja muodostin uuden kokemuksen hänestä: Kauhea läski, mutta ihastuttava olemus. Järkyttävät hiukset, mutta kauniisti laskeutuvat. Kammottavat reidet, mutta ihanan pienet polvet.
Ja se rentous, joka hänen ympärillään pyöri, oli kotoisin hänestä. Hän oli helpotus niille, jotka eivät tienneet, mitä tekivät.
(Yleensä viskon täällä fiktiota, mutta nyt on paljon pelissä)
(hihitystä)
Päivä
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Koska elämä on eräänlainen saippuasarja, niin sen kohtalo on jatkua (jatkumon olemus on jatkua, muuten jatkumoa ei ole).
Näin hänet tänään klo 11.29.
Hän oli kietaissut hiuksensa kiinni ja katsoi minua ensimmäisen kerran silmiin.
Huomasin, että hän ei kulje seuraavaan päivään eilisenä: Hän vaihtelee vaatteita ja kampausta. Meikkiä ei tarvita (tämä on oma mielipiteeni).
Mitä hänen silmänsä kertoivat, on jo toinen juttu.
(Itseasiassa kolmas)
(hihitystä)- Anonyymi
Naiset eivät ole sokeita
Jos Lintsille (Linnanmäki) pyytää naisen, niin on kahta eri sorttia naisia: hulluja extremistejä ja viileillä penkeillä viihtyviä viisaita.
Hänen silmänsä näkivät minut.
Kun toinen ihminen näkee toisen, niin se on jo hyvä saavutus, mutta ei mikään tulos.
Odotan seuraavaa päivää (joka muuten on palkallinen lomapäivä).
Eli en odota.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät ole sokeita
Jos Lintsille (Linnanmäki) pyytää naisen, niin on kahta eri sorttia naisia: hulluja extremistejä ja viileillä penkeillä viihtyviä viisaita.
Kun toinen ihminen näkee toisen, niin se on jo hyvä saavutus, mutta ei mikään tulos.
Eli en odota.
(reps)Silmät
Kun ihminen katsoo ihmisen silmiin, niin molemmat näkevät kaiken.
En ajatellut itseäni, vaan häntä.
Ja hän näki sen: itsensä minun silmin.
Enkä (prkl) ole vielä sanaakaan sanonut hänelle.
Kuolen
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät ole sokeita
Eli en odota.
(reps)Ah
Duunissa mietimme pitkään sitä mikä helatorstai yleensäkin on.
Kukaan ei tiennyt.
Koska meillä on voimassa herrasmiessoppari, että rouva Googlea ei käytetä, niin huomasimme voivamme aivan mainiosti ilman täsmällistä tietoa, mistä voi vetää johtopäätöksen, että tapahtui mitä tahansa, niin sinä et ole siitä tietoinen.
(hihitystä)
- Anonyymi
et arvaa kun tuli mieleen niintaksikuskien kyydissä kun muuhun w3i ole varaa... niin kuskikysyi että miten päivä alkanut? Aurinkoiseltalta.. ..hah jooh eipilvenhattaraa näy joh aivalla hh..
- Anonyymi
Miksi äitisi oli se naispaholainen joka loi asinut tähän julmaan maalimaan, eikö hänen pitäisi jo ennen kuolemaansa maksaa noin 12 miljoonaa euroa omista käesimyksistäasi sinulle rahaa?
Vai onko äidilläsi yaseampiä lapsia ja sinutg lairoir vain paholaisen armoille?- Anonyymi
Mjaa
Kuulkaas hyvät kollegat: Elämä on pidempi kuin kuvitella saattaa.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Kuulkaas hyvät kollegat: Elämä on pidempi kuin kuvitella saattaa.
(hihitystä)No
Easy biisi
Kun tajusin jotain, niin se jo oli mennyttä. Se meni jo.
Sitten purraan nyrkkiä.
Niin kuin oksat, nuo tylsät, puhkeavat lehtiin.
Niin sinäkin teet.
(naurua)
- Anonyymi
Hihitys, hihitys, hohhoo, naurua... hitto mitä juntteilua.
- Anonyymi
ja mosaiikki, jälleen Helix - Don't Touch The Merchandise.
niimpä, joopa, noniin nyt sovittuja kaupungin kanssa juttuja pelijuttuja... quite happy for that so i could help depresedded youngster making some game.
Sori flipped to english..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023