Tunnettu vanhan liiton Vasemmistolainen Jaakko Salo totesi että Vasemmiston tila Suomessa on surkea.
Vastaukset 26
- Anonyymi
Vasemmiston kannattajat nykyään lila hiuksisia nenärengas ongelmaisia naikkosen tapaisia.
- Anonyymi
Vasemmisto periaatteessa vastustaa kaikki uudistuksia ja haluaa paperittomille, eli maassa laittomasti oleville täydet terveyspalvelut ja edut, huh huh
- Anonyymi
Varastaminen heidän mielestään ok ja liputta matkustaminen
- Anonyymi
Minä ole koskaan kuullutkaan, että Jaakko Salo on vanhan liiton vasemmistolainen.
Minä tunnen hänet enemmänkin pitkän linjan musiikkimiehenä. - Anonyymi
Jaakko Laakso siis tämä pitkän linjan Vasemmistolainen
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Kontula, Honkasalo, Koskela
- Anonyymi
Kontulasta ja Honkasalosta minä en sano mitään, mutta Koskelalle minä nostan hattuani siitä syystä, kun vasemmistoliitto on nostanut hänen johdollaan kannatuksensa persujen tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontulasta ja Honkasalosta minä en sano mitään, mutta Koskelalle minä nostan hattuani siitä syystä, kun vasemmistoliitto on nostanut hänen johdollaan kannatuksensa persujen tasolle.
Andersson sen nosti, ei Koskela.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andersson sen nosti, ei Koskela.
Oikeastaan kumpikaan ei nostanut vasemmistoliittoa persujen tasolle vaan Purra laski persut vasemmistoliiton tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kumpikaan ei nostanut vasemmistoliittoa persujen tasolle vaan Purra laski persut vasemmistoliiton tasolle.
Hienoa, Riikka! On sinustakin sentään johonkin.
- Anonyymi
Onhan se vasemmiston tila surkea, kun aate on vaihdettu poliittisiin virkanimityksiin.
Ei sellaisella vasemmistolaisella tee mitään, joka ei ole vaatimassa proletariaatin diktatuuria.- Anonyymi
Joo, sisäministeri Mari Rantanenkin (vas) järjesti oman valtiosihteerinsä suojelupoliisin päälliköksi.
- Anonyymi
Kannatus on persujen tasoa.
- Anonyymi
Mitä sitten, kyse on Vassareista
- Anonyymi
En usko että yksikään hetero mies voisi vassareita äänestää, taikka vihreitä
- Anonyymi
Ruma, ilkeä, pieni esitys”, totesi vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula tiistaina eduskunnassa lähetekeskustelun alkuun. Kontulan kritisoima esitys oli paperittomien eli laittomasti maassa oleskelevien terveydenhuoltoa koskeva lakimuutos.
Veronika Honkasalo (vas) kyseli Rkp:n kansanedustajien perään, todeten, että edustajille näytti kahvi maistuvan. Honkasalon mukaan nyt käsittelyssä oli yksi julmimmista hallituksen esityksistä.
Eli Vasemmisto haluaa laittomasti maassa oleville samat oikeudet kuin kantaväestölle- Anonyymi
Välttämätön terveydenhoito ei ole yhtä kuin kaikki oikeudet.
- Anonyymi
Salo on stalinisti.
On erinomaisen hyvä, jos stalinistien mielestä Vasemmistoliiton kehityssuuta on väärä.- Anonyymi
Tarkoitat varmaan Jaakko Laaksoa?
- Anonyymi
Satalinistit ovat olleet jo 1960-luvulta lähtien sitä mieltä, että vasemmiston kehityssuunta on väärä.
- Anonyymi
Jaakko Laakso oli juhlimassa voiton päivää Tehtaankadulla.
Siinä teille todistetta vasemmiston tilasta: Enää se ei ole Moskovan käskyläinen , kuten stalinisti-kommari Laakson "suuruuden "aikaan. Jaakko on.
Jaakko Salo on ihan eri henkilö, musiikin puolella ihan legenda-osastoa, junteille tiedoksi... - Anonyymi
Vasemmiston nykymenoa katsellessa tulee ikävä Stalinisteja
- Anonyymi
Millaisen kasvauksen ihminen onkaan saanut jos kykenee olemaan vasemmistolaisten kanssa samaa mieltä?
- Anonyymi
Luisevuus tappaa seksin
- Anonyymi
Aliravitsemus lisää aivopierujakin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.882737Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442293Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 35958
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76452 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk40568- 21545
- 35543