Olen joskus laittanut sellaisenkin laihdutusohjeen että laita lappu elä ota joihinkin tuotteisiin.
Tämä on itseasiassa paras konsti silloin kun niitä lihottavaa tuotteita on kaapissa.
Paras konsti tietysti on se ettei sinne osta mitään lihottavaa.
JOS esim syöt kaksi palaa TAI rivin suklaata niin helposti sitä syö vähitellen koko levyn,mutta kun et ota yhtään ainutta palaa,niin ei tule sitä himoa syödä koko suklaalevy.
Kyllä se kestää monestikkin syödä yhden rivin suklaata,se riippuu aivan tilanteesta 🤔.Se ei toimi ainakaan silloin JOS palaa takaisin siihen samaan tilaan missä ne suklaat on tai käy monessa kaupassa ja ostaa joka kaupasta jonkun suklaapatukan.
Sitä ei varmasti laihdu yhtään jos niitä syö liikaa.☹️
Olen itse nyt laihtunut tuolla periaatteella.Kohta minulla NÄKYY vatsalihakset veitsenterävänä.
Mahassa ei saa olla yhtään läskiä.😧
Miksi hyvät neuvot ei kelpaa
23
193
Vastaukset
- Anonyymi
Samankaltaisia neuvojasi on se, että "suuri osa naisista on kuitenkin alempisieluisia".
Et ole luotettava henkilö, vaan sinua ei koskaan voi ottaa tosissaan. Sellainen pilailia.- Anonyymi
Neiti Neliönmuotoinen havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti Neliönmuotoinen havaittu.
Pitääkö sinun olla noin ilkeä ja negatiivinen itseäsi kivoimmille ihmisille? Taas piti ruikkia ureat tähänkin ketjuun.
- Anonyymi
Massiivikalorihöpöttäjä: "Ei vaan suuri osa naisista on alempisieluisia."
Mitähän MKH tuolla tarkoittaa?- Anonyymi
Sitä että hän vihaa naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että hän vihaa naisia.
Nępsy2 havaittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nępsy2 havaittu
Massiivikalorihöpöttäjä aka Nepsy-Esa vihaa naisia, mutta pitää protenista ja salmikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massiivikalorihöpöttäjä aka Nepsy-Esa vihaa naisia, mutta pitää protenista ja salmikista.
Nẹpsy3 havaittu.
- Anonyymi
Pilailijan tekemä aloitus.
- Anonyymi
Mulla on kohta VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kohta VEITSENTERÄVÄT VATSALIHAKSET 😁
Laihdutusnopeuteni on ollut nyt vain 1 kilo kahdessa viikossa johtuen liian pienistä liikunta määristä.
Tavoitteeni oli liikkua päivässä 5 tuntia,mutta se on jäänyt vain kahteen tuntiin ajanpuutteen takia .
Kalorit keskimäärin päivässä 2700.
Myös pihtimitat pienentyi alussa kun liikun enemmän mutta ne nousi takaisin varmasti vesipöhön seurauksena
Tuotakin tulosta voi pitää jo aika hyvänä koska lähtöpaino oli vain 68 kiloa ja syöty paljon ja liian vähän liikuntaa.😒
Kun paino laskee kilon,vyötärön ympärysmitta pienentyy sentin.Tähän tulokseen olen ennenkin tullut.
Nyt laihtumisen näki siis vain painosta,vyötärön ympärysmitasta peilistä ja kevyemmältä olosta.
Todellisen laihtumisen tietää tarkasti kun tekee mittaukset kolmella eri tavalla.🤔
1 aamupaino
2 vyötärön ympärysmitta
3 pihtimittaukset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihdutusnopeuteni on ollut nyt vain 1 kilo kahdessa viikossa johtuen liian pienistä liikunta määristä.
Tavoitteeni oli liikkua päivässä 5 tuntia,mutta se on jäänyt vain kahteen tuntiin ajanpuutteen takia .
Kalorit keskimäärin päivässä 2700.
Myös pihtimitat pienentyi alussa kun liikun enemmän mutta ne nousi takaisin varmasti vesipöhön seurauksena
Tuotakin tulosta voi pitää jo aika hyvänä koska lähtöpaino oli vain 68 kiloa ja syöty paljon ja liian vähän liikuntaa.😒
Kun paino laskee kilon,vyötärön ympärysmitta pienentyy sentin.Tähän tulokseen olen ennenkin tullut.
Nyt laihtumisen näki siis vain painosta,vyötärön ympärysmitasta peilistä ja kevyemmältä olosta.
Todellisen laihtumisen tietää tarkasti kun tekee mittaukset kolmella eri tavalla.🤔
1 aamupaino
2 vyötärön ympärysmitta
3 pihtimittauksetAivan itsestään laihduttu vaikka syöty hyvin ja hyvää ruokaa ja liikuttu vähän jättämällä pois VAIN herkut.😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan itsestään laihduttu vaikka syöty hyvin ja hyvää ruokaa ja liikuttu vähän jättämällä pois VAIN herkut.😳
Liikuntamäärät ja kalorit pitää tietää,KOSKA jos ei laihdu,niihin pitää sitten tehdä muutoksia,eli syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikuntamäärät ja kalorit pitää tietää,KOSKA jos ei laihdu,niihin pitää sitten tehdä muutoksia,eli syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
Ne kannattaa panna vihkoon ylös allekkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan itsestään laihduttu vaikka syöty hyvin ja hyvää ruokaa ja liikuttu vähän jättämällä pois VAIN herkut.😳
Aivan samalla tavalla kuin ennenkin,aivan maha niin täyteen kuin jaksaa syödä 😳ja illalla vielä kunnollista syöntiä 2 kertaa juuri ennen nukkumaanmenoa.😏
Laihdun siltikin 😁
Netin ohjelmat on aivan perseestä.😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samalla tavalla kuin ennenkin,aivan maha niin täyteen kuin jaksaa syödä 😳ja illalla vielä kunnollista syöntiä 2 kertaa juuri ennen nukkumaanmenoa.😏
Laihdun siltikin 😁
Netin ohjelmat on aivan perseestä.😂Ne on! Onneksi tämä ei ole mikään netti kun se on perseestä. 😀 Laihtuminen ON nopeaa ilman liikuntaakin.LIIKUNTA on turhaa mutta voi käydä pyörällä piztseriassa sanomassa pulleille naisille että minua ärsyttää kun olette niin PULLEITA eikä teillä ole poikaystävää.Sanon jokaiselle 😏 vastaantulijalle että sinun pitäisi saada poikaystävä.Monet miehet eivät osaa käytöstapoja kun sanon heille näin vaan he lähtevät juoksemaan perääni kädet nyrkissä. 🚴💨 🏃🏃🏃
- Anonyymi
"Olen joskus laittanut sellaisenkin laihdutusohjeen että laita lappu elä ota joihinkin tuotteisiin."
Tämä on paras neuvo täällä. Minä olen kaupoissakin liimannut laput tuotteitten päälle joissa lukee ELÄ OTA.Yhtään kilua ei oo silti lähtenyt mutta porttari kauppaan tuli.- Anonyymi
Silloin pitää mennä toiseen kauppaan!
ELÄ OTA-lappujen pitää olla Neonista tehtyjä, ja niiden pitää lähteä helposti irti lihottavasta tuotteesta. Pikaliima- tai Gorilla- tahi Bostik-tarra voi pilata lihottavan tuotteen pakkauksen ja kauppias saattaa syyttää tihun teoista, jolloin vartija ja poliisi tulevat mukaan keskusteluun.
Kauppiasta, poliiseja ja vartijoita voi myös samalla neuvoa hyvästä ja oikeasta ruuasta. Kauppias voi siirtää pahat ja väärät ruuat takimmaisiin hyllyihin tai niin korkealle, ettei niitä ainakaan lyhyet pätkät saa kerättyä kassiinsa. Tai ruuat voi viedä takahuoneeseen lukkojen taakse, kuten tupakit. Poliisin pitää pysyä hyvässä ruuassa ja kunnossa että jaksaa juosta rosvot kiinni. - Anonyymi
Minä olen AINA ostanut 10 kilua karkkia koska se tulee halvemmaksi kuin ostaa jokainen karkki erikseen. Joskus ostan 20 kilua niin säästän enemmän. Näitten säkkien päälle kirjoitan ELÄ OTA.Kun karkit on syöty ostan sitten lisääkin.Nyt on varastossa 5 maradou levyä ja niissäkin lukee ELÄ OTA.Puuroa ja vellejä en ole ikinä syönyt aamulla koska ruoka ei maistu aamulla.Syönnvain kahvikakkuja ja keksejä ja ehkä huomen aamulla 1den maradou levyn.
- Anonyymi
>>> Myös pihtimitat pienentyi alussa kun liikun enemmän mutta ne nousi takaisin varmasti vesipöhön seurauksena
Tuo on varmuudella totta, että vesipöhö on tappava tartuntatauti. Myös kihti tai reumatismi haittaavat pihtimittausta. Jos reumatismi iskee yhteen polveen, se ei taivu kunnolla ja verenkierto voi estyä ja samalla liikuntasuorite jää tekemättä.
Vesipöhössä on liian laimeat veret, kun laihduttajat vaan juovat ja juovat, jotta saisivat vatsansa täyteen. Jos vesipöhö iskee pahimmoilleen, syntyy verikato eikä pihtimittaa saa edes mitattua. Alkoholisteilla voi iskeä pahanlaatuinen vesipöhö, elleivät muista syödä riittävästi. - Anonyymi
Kyllä minä olen tehnyt neuvojesi mukaan, syön jäätelöä öisin talvella ja kesäisin päivällä. Koska jäätelö on niin hyvää niin syön kerralla koko paketin. Karkkia ja kakkuja aamupalaksi ja 2 jälkiruokaa joka päivä ja päälle täytekakkukahvit. Milloin laihtumisen pitäisi alkaa? Painan 165 kiloa ja tavoite on 159 kiloa. Veitsenteräviä vatsalihaksia oottelen jo 35 v peräkkäin.
- Anonyymi
Kaikenlaisia pöljiä täällä onkin 😂
- Anonyymi
>>> Aivan samalla tavalla kuin ennenkin,aivan maha niin täyteen kuin jaksaa syödä 😳ja illalla vielä kunnollista syöntiä 2 kertaa juuri ennen nukkumaanmenoa.😏
Laihdun siltikin 😁
Tässä on ihan parhaita ohjeita!
Ei aamupalaa,koska aamulla ei ole koskaan maitti päällä.Sitten päivän mittaan maha aivan täyteen,pullolleen.
Sitten kun ilta ja yö alkaa laskeutua,siihen vielä kaksi kunnollista reilua syöntiä jostakin hyvästä ja oikeasta ruuasta.Ei mistään roskaruuasta.
Kaikki tämä pannaan ylös allekkain paperiseen vihkoon niiden tekstien kanssa,jossa sanotaan,että elä ota ja että nyt pyöräilyä ja hiihtoa 5iiden tunnin ajan.Yhteensä 69ntä kiloa painoa kertaa kalorit kevyttä liikuntaa 200ksi kaloria tunnissa.Vain siitä ja oikeasta ja hyvästä ruuasta voi saada sitten veitsenterävät vatsalihakset.Vain raskas liikunta voi laihduttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954