Oletko saanut käsiteltyä kaikki

Anonyymi-ap

menneisyyden asiat vai onko jäänyt jotain hampaankoloon?

Tunnustan.

Mulla on jäänyt enkä ihan heti unohda mulle tehtyä temppua tilanteessa, jossa luulin kaiken olevan hyvin. Jotkut ihmiset osaavat bluffata taitavasti. Yritän vältellä katkeruutta asiasta, mutta kieltämättä vaikeaa on.

Mikä neuvoksi?

15

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

peli-jutuissa niinjoku autopweli kuin joku terstae'76 with high guns in cars, machine guns.. Oklahoma Cruseretsz...

Oklahoma Cruosersi with åpmachineguns llyeah... does a Forsd mustang survive on bullets on coming :LD

• Anonyymi

Mieti miksi ajattelit kaiken olevan hyvin. Mikä tunne tuossa "tempussa" tuntui pahalta? Mistä se juurtaa juurensa? Ja lopuksi, ne ovat vaan tunteita, ohimeneviä kokemuksia, tärkeää on mennä eteenpäin; ota etäisyyttä asiaan.

- Sheena

• Anonyymi

Ikävä tilanne.

Yritän olla välittämättä ja aika parantaa. Aina saa kuitenkin varoa, ettei mikään palauta muistoja mieleen. Osa asioista oli mukaviakin. Olen oppinut nojaamaan niihin parempiin.

Kaikki ihmiset eivät vaan ole hyviä, vaan itsekkäitä ja omaa hyvää ajattelevia. Niin sitä on tietysti pitkälti itsekin. Voi olla myös liian tylsä ja vastuuntuntoinen
      Tai ehkä nopeat syö hitaat. Eri mahdollisuuksien kirjo on niin suurta.

• Anonyymi

Ruokaa siellä on päivittäin.
      Mie rakennan rauhassa omaa elämää sillä aikaa kun muut käy läpi minun sekä muiden ongelmia.

• Anonyymi

Se kuuluu mennä niin että ajoittain lyhyen aikaa märehtii niitä asioita joissa on kokenut tulleensa huonosti tai väärin kohdelluksi tai huijatuksi.
      Sitä kannattaa sillä hetkellä murehtia juurta jaksain jonkin aikaa. Sitten se alkaa häipyä mielestä ja tilalle tulee muita asioita. Näin ilmeisesti tapahtuu pitkään, mutta joka kerralla samat kokemukset tulevat hieman vähemmän satuttavasti mieleen ja ovat vähemmän aikaa kerralla. Kunnes lopuksi siirtyvät jonnekin, eikä enää satu.
      Omalla kohdalla on pitkän suhteen eron aikana kärsimä piilottelu, vieraissa käynti ja narraaminen sekä taloudellinen tappio. Tämä viimeinen tulee joka kerta ilkeänä takaisin kun menen pankkiin neuvottelemaan lainasta, säästöstä, sijoituksesta jne. Lähtee mielestä kun se neuvottelu on valmis.
      On pitkiä aikoja, onneksi, jolloin ovat jossakin taka-alalla yhtään häiritsemättä.
      Torjuminen, pakeneminen esim. rauhoittavaan nappiin turvautuminen tai sivuun siirtäminen ei kannata, koska se ei silloin tule käsitellyksi vaan tulee aina yhtä vahvana takaisin häiritsemään mielenrauhaa.
      Voimia aloittajalle!

• Anonyymi

Kirjoitit kaiken sen, minkä itsekin olisin halunnut sanoa. Ja ihan samalla tavalla asiat meneet. Elintasoon vaikuttaneet taloudelliset vaikutukset ja mahdollisuuden menettäminen omia arvojen mukaiseen elämään saavat mielen kiristymään ajoittain. Kaikki romahti toisen välinpitämättömän, vastuuttoman, pitkäaikaisen, taloudellisen, henkisen ja fyysiseen petoksen paljastumiseen. Toisaalta on saanut sen jälkeen oppia, että on muunkinlaisia ihmisiä olemassa, vaikka oman tilanteen seurauksena normaali parisuhde käynyt liian hankalaksi.

Aika-ajoin vanhoihin on pakko palata ja penkoa ja sitten sen saa pois mielestä ja pääsee eteenpäin. Palsta on esimerkiksi hyvä paikka sellaiselle, jossa saa kuraa yhtälailla omalle naamalle.

• Anonyymi

En todellakaan. Siksi vähän pelkäänkin reaktiotani jos satun erään yksilön näkemään,

• Anonyymi

jos on hampaankolossa joku asia niin suosittaisin hammaslankaa, tai sellaista hammaslankainta.

niin asioista, ajattele että omapahon tappionsa sittten ei minun elämään vaikuta oma luuseriutusei

• Anonyymi

Varmaankin aika hyvin, tottahan jotkut asiat on aina herkempiä muistumaan mieleen ja niitten kokemusten kautta reagoi herkemmin muistuttaviin tilanteisiin. Mutta koen olevani sisäisessä maailmassani melko tyyni ja seesteisen tilan saavuttanut.

Olen kehittänyt henkisiä työkalujani vuosia saadakseni tasapainon itsessäsi aikaan ja ihan kivasti olen päässyt tavoitteeseen. Siitä huolimatta, että aina on asioita jotka koittaa horjuttaa sitä balansea, mutta mielenhallinnalla pärjää hyvin. 🙂👍

Kaikkea ei pidä imeä liikaa itseensä.

Jasu

• Anonyymi

Ja ihmisiin jotka aiheuttaa pahaa mieltä ei kannata tuhlata yhtään aikaansa. Keskity vain heihin, joilla on jotain hyvää sydämellään sinullekin sanottavaksi. Älä niihin joiden tarkoitus on lytätä ja kipata oma paha mieli päällesi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihmisiin jotka aiheuttaa pahaa mieltä ei kannata tuhlata yhtään aikaansa. Keskity vain heihin, joilla on jotain hyvää sydämellään sinullekin sanottavaksi. Älä niihin joiden tarkoitus on lytätä ja kipata oma paha mieli päällesi.

Jasu

Eikä itsekkään sitten pidä olla se persläpi, joka härnää ja ärsyttää tahallaan muita omilla tyhmyyksillään. Niin metsä vastaa.. Ei voi hämmästyä, jos itse on ensin dorka että joku muunin on sitten dorka takaisin. Joten aloita omasta itsestäsi maailman parannus.

Jasu

• Anonyymi

niin no niin oikeasti sainyt kipinää lisääkuin Zippo-sytyttimen kipinäkivi, kun huomasin että nuoria naisiamasentaa niin ehkä itse sittenniin heitä ilahduttaaj ollain peli-projektillakin tai sellaisella.

• Anonyymi

Kiitos asiallisista vastauksista ja mielipiteistä.
      - ap

• Anonyymi

Olen käsitellyt aika paljon. Joitain traumoja on vielä työstämättä. Elämä on julmaa, rakastan miestä, jota en voi saada. Näin hänet ja niistä näkemisistä menee pari viikkoa toipua. Nyt olen ottanut unilääkkeitä ja rauhoittavia, että pystyn olemaan. Nekin oli jo taakse jäänyttä elämää. Musta tuntuu että hän nauraa ja pilkkaa mua. Ja mulla särkyi sydän.

• Anonyymi

muugten asiat etenevät hybin pari poliidsin ylikomisdaroita oilisdi pidtää sivot revovrrtilla poihakke asuviusuus gerg,,, jynnenoaa¨'

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe