Mistä johtuu, että ateistit ovat mukavia ja lupsakoita, mutta teistit ovat ilkeitä hapannaamoja? Veikkaan, että se johtuu uskonnosta, joka on paha.
Ateistit ovat mukavia
9
198
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaiset ovat aina hermo kiireällä, koska heidän Jumalansakin pillastuu milloin mistäkin turhasta. Sodomat ja Gomorrat vaan räjähtelevät ja ihmiskunta hukkuu vedenpaisumukseen ym. kamalaa, kun rakastavaksi kehuttu isä riehuu. Vähemmästäkin siinä sitten on uskovaisilla pinna piukeena, eikä kannata lähimmäisrakkautta odotella.
"...teistit ovat ilkeitä hapannaamoja?"
Se johtuu Jeesuksen ehdollisesta rakkaudesta. Jos et rakasta Jeesusta niin se heittää sinut ikuisiksi ajoiksi kärsimään pahimmanlaatuista kuviteltavissa olevaa piinaa. Tämä anekdootti vääntää asian rautalangasta älystä osattomille apukoululaisillekin:
Kop kop!
-Kuka siellä?
-Täällä on Jeesus. Päästä minut sisään.
-Miksi?
-Jotta voin pelastaa sinut.
-Miltä?
-Siltä, mitä teen sinulle, jos et päästä minua sisään.- Anonyymi
Vallan haluaminen toisten elämään on uskovaisten pahin synti. He eivät hyväksy lähimmäistensä ajattelun vapautta. Siitä se pahuus itää.
- Anonyymi
ateisti voi nauraa kaikelle elämässä , mutta uskovainen nauraa vain itselleen
- Anonyymi
Jeesus on niin paha tyyppi. Sen vuoksi dam fan
Saatana. Ovelle koputettiin myöhään?? Kuka siellä?
- joo hei täällä Lord
Mitä asiaa ??
- sitä minä vain että lopeta se kirjoittelu facebookiin
että sinun henkesi olis minun käsissä!
- pe se kätesi tällaisesta @!! Ok?
Asia selvä? @!!
Markus 11:24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva - Anonyymi
Musle la bisse!
- Anonyymi
Luulottelua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685