Mistä johtuu, että ateistit ovat mukavia ja lupsakoita, mutta teistit ovat ilkeitä hapannaamoja? Veikkaan, että se johtuu uskonnosta, joka on paha.
Ateistit ovat mukavia
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaiset ovat aina hermo kiireällä, koska heidän Jumalansakin pillastuu milloin mistäkin turhasta. Sodomat ja Gomorrat vaan räjähtelevät ja ihmiskunta hukkuu vedenpaisumukseen ym. kamalaa, kun rakastavaksi kehuttu isä riehuu. Vähemmästäkin siinä sitten on uskovaisilla pinna piukeena, eikä kannata lähimmäisrakkautta odotella.
"...teistit ovat ilkeitä hapannaamoja?"
Se johtuu Jeesuksen ehdollisesta rakkaudesta. Jos et rakasta Jeesusta niin se heittää sinut ikuisiksi ajoiksi kärsimään pahimmanlaatuista kuviteltavissa olevaa piinaa. Tämä anekdootti vääntää asian rautalangasta älystä osattomille apukoululaisillekin:
Kop kop!
-Kuka siellä?
-Täällä on Jeesus. Päästä minut sisään.
-Miksi?
-Jotta voin pelastaa sinut.
-Miltä?
-Siltä, mitä teen sinulle, jos et päästä minua sisään.- Anonyymi
Vallan haluaminen toisten elämään on uskovaisten pahin synti. He eivät hyväksy lähimmäistensä ajattelun vapautta. Siitä se pahuus itää.
- Anonyymi
ateisti voi nauraa kaikelle elämässä , mutta uskovainen nauraa vain itselleen
- Anonyymi
Jeesus on niin paha tyyppi. Sen vuoksi dam fan
Saatana. Ovelle koputettiin myöhään?? Kuka siellä?
- joo hei täällä Lord
Mitä asiaa ??
- sitä minä vain että lopeta se kirjoittelu facebookiin
että sinun henkesi olis minun käsissä!
- pe se kätesi tällaisesta @!! Ok?
Asia selvä? @!!
Markus 11:24 Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva - Anonyymi
Musle la bisse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784