Jeesus Kristus teurastettiin ristille sinun ja minun, meidän kaikkien syntien takia, jotta voisimme Häneen turvautumalla ja Häneen uskomalla päästä iankaikkiseen elämään.
Syntiemme ja rikkomusten tähden!
22
109
Vastaukset
- Anonyymi
”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,…”
1 Kor 15:3- Anonyymi
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
- Anonyymi
Sotarikosten kohdalla voidaan käyttää harkintaa.
- Anonyymi
Ei ne kaikki teot mene automaattisesti Jeesuksen piikkiin.
Gal. 6:7
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Jumala on myös koston Jumala, mikä usein unohtuu.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen."- Anonyymi
Anteeksiantaminen on eri asia kuin rikosta aina seuraava rangaistus.
- Anonyymi
Arveletko oman haureuden tekosi menevän siihen piikkiin? Entä valehtelusi? Entä herjasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksiantaminen on eri asia kuin rikosta aina seuraava rangaistus.
Niinpä. SYNNILLÄ on AINA seurauksensa, vaikka synti annettaisiinkin anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. SYNNILLÄ on AINA seurauksensa, vaikka synti annettaisiinkin anteeksi.
Ei ole olemassa lakia, jonka rikkomisesta ei seuraa rangaistusta.
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn.Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
Älä siis enää tee huorin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan laki pysyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn.Minkälaisen rangaistuksen sinä sait huorin teosta?
- Anonyymi
Hurmahenkiset roistot eivät piittaa sen paremmin maallisista kuin taivaallisistakaan laeista.
- Anonyymi
jos ei tee mitään eli on vain paikoillaan tekemättä mitään onko se syntiä, jos ei siis ole ei tee mitään
onko olemassaolo jo syntiä eli syntisin ihmininen olisi joka sinut synntrru stbruseeb naauknaab ha iowertu stbbur eku EEVA äitisi? - Anonyymi
Pyhät vain ovat lainkuuliaiset. Kristityt ja Islam ovat pysäytystilassa josta ei voi kääntyä joutumatta helvettiin. He ovat jumalattomien turvakaupungissa ja satamassa mutta eivät voi enää kääntyä jumalisuuteen.
Pyhät etenevät pyhyydessä, mutta jumalattomat säilyttelevät Jumalan heille armosta antamia asetelmia.
On aika pyhien ollut tuoda uusia asioita edistyksensä osoitukseksi. Monet heistä ovat vapautuneet enkelten valvovan silmän alta. Heidät ehkä koetellaan. Seulotaan saatanan seulassa kuin viljaa. Toivotaan että kukaan ei lankea. Te näytätte olevan varmalla pohjalla kun puhutte laista kauniisti. Ympärillä on kuitenkin paljon murhaajia. Eskatologia kertoo että tilanne menee siihen että joutuu todistajaksi haureuden kun sitä avoimesti kaduilla harjoitetaan.
Laki sanoo todistaja heittäköön ensimmäisen kiven. Mutta Antiikin filosofian aikana Diogenes rakasteli myös julkisesti kadulla ja hän edusti Jumalan viisautta. Pyhät etenevät jopa lakia pidemmälle. Miten ihmeessä tulee menetellä.
Lain kuuliaisten pitäisi harjoittaa lakia vain omassa joukossaan tehtyään ensin sitoumuksen PYHYYDESTÄ Jumalalle. Heidän ei pidä soveltaa lakia ulkopuolisiin. Mutta puhdas pyhä lainkuuliainen profeetta joka voisi yhdistää Pyhät on tänä päivänä vaikea löytää.
Viimeisin joka yritti lienee ollut Caitanya Mahabraphu. Hänen jälkeensä on yrittäjiä ollut kyllä muitakin. Mutta kuka menee heidän puhtaudestaan takuuseen. Seuraava Pyhä lähetetty on Imaami Mahdi ja Profeetta Isa. He ovat tulossa edistämään pyhien pyhyyttä. Mutta pääasiassa pitäyttämään jumalattomat jumalattomille tarkoitetussa asemassa.
2100 jkr tienoilla vasta on seuraava Pyhyyden nousu. Nyt on vaikeaa kun on langenneiden enkelten aika menossa 100 vuotta.
Pyhyyttä koetellaan tänä 100 vuoden aikana erityisen paljon. Seulasta tulee tarkka. Joka on murhaaja jämähtää islamiin tai kristinuskoon.
Joka on pyhä edistyy yhäti tiedossa, uskossa ja totuudessa.
Puhdas profeetta jonka ympärille Pyhät voisivat kokoontua puuttuu. 2100 jkr vasta se käy mahdolliseksi.- Anonyymi
sulla menee puurot ja vellit sekaisin
- Anonyymi
Kristittyjen Jumala on Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, he yhdessä ovat.
Taivaassa enkelikuoro lausuu kolme kertaa: Amen, Amen, Amen,
kullekin heistä erikseen. - Anonyymi
Jenkkilahkoista kannattaa pysyä kaukana.
Jenkkilahkot eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, eivätkä siksi tee koskaan ristinmerkkiä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. - Anonyymi
Jumalalle KIITOS❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794