Jeesus Kristus teurastettiin ristille sinun ja minun, meidän kaikkien syntien takia, jotta voisimme Häneen turvautumalla ja Häneen uskomalla päästä iankaikkiseen elämään.
Syntiemme ja rikkomusten tähden!
30
242
Vastaukset
- Anonyymi
”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,…”
1 Kor 15:3- Anonyymi
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
- Anonyymi
Sotarikosten kohdalla voidaan käyttää harkintaa.
- Anonyymi
Ei ne kaikki teot mene automaattisesti Jeesuksen piikkiin.
Gal. 6:7
Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Jumala on myös koston Jumala, mikä usein unohtuu.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen."- Anonyymi
Anteeksiantaminen on eri asia kuin rikosta aina seuraava rangaistus.
- Anonyymi
Arveletko oman haureuden tekosi menevän siihen piikkiin? Entä valehtelusi? Entä herjasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksiantaminen on eri asia kuin rikosta aina seuraava rangaistus.
Niinpä. SYNNILLÄ on AINA seurauksensa, vaikka synti annettaisiinkin anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. SYNNILLÄ on AINA seurauksensa, vaikka synti annettaisiinkin anteeksi.
Ei ole olemassa lakia, jonka rikkomisesta ei seuraa rangaistusta.
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn.Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen Saatana pyrkii, että lait kumottaisiin. Silloin ei olisi mitään syntiäkään, eikä rangaistusta.
Älä siis enää tee huorin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan laki pysyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos ei seuraa, ei ole lakiakasn.Minkälaisen rangaistuksen sinä sait huorin teosta?
- Anonyymi
Hurmahenkiset roistot eivät piittaa sen paremmin maallisista kuin taivaallisistakaan laeista.
- Anonyymi
jos ei tee mitään eli on vain paikoillaan tekemättä mitään onko se syntiä, jos ei siis ole ei tee mitään
onko olemassaolo jo syntiä eli syntisin ihmininen olisi joka sinut synntrru stbruseeb naauknaab ha iowertu stbbur eku EEVA äitisi? - Anonyymi
Pyhät vain ovat lainkuuliaiset. Kristityt ja Islam ovat pysäytystilassa josta ei voi kääntyä joutumatta helvettiin. He ovat jumalattomien turvakaupungissa ja satamassa mutta eivät voi enää kääntyä jumalisuuteen.
Pyhät etenevät pyhyydessä, mutta jumalattomat säilyttelevät Jumalan heille armosta antamia asetelmia.
On aika pyhien ollut tuoda uusia asioita edistyksensä osoitukseksi. Monet heistä ovat vapautuneet enkelten valvovan silmän alta. Heidät ehkä koetellaan. Seulotaan saatanan seulassa kuin viljaa. Toivotaan että kukaan ei lankea. Te näytätte olevan varmalla pohjalla kun puhutte laista kauniisti. Ympärillä on kuitenkin paljon murhaajia. Eskatologia kertoo että tilanne menee siihen että joutuu todistajaksi haureuden kun sitä avoimesti kaduilla harjoitetaan.
Laki sanoo todistaja heittäköön ensimmäisen kiven. Mutta Antiikin filosofian aikana Diogenes rakasteli myös julkisesti kadulla ja hän edusti Jumalan viisautta. Pyhät etenevät jopa lakia pidemmälle. Miten ihmeessä tulee menetellä.
Lain kuuliaisten pitäisi harjoittaa lakia vain omassa joukossaan tehtyään ensin sitoumuksen PYHYYDESTÄ Jumalalle. Heidän ei pidä soveltaa lakia ulkopuolisiin. Mutta puhdas pyhä lainkuuliainen profeetta joka voisi yhdistää Pyhät on tänä päivänä vaikea löytää.
Viimeisin joka yritti lienee ollut Caitanya Mahabraphu. Hänen jälkeensä on yrittäjiä ollut kyllä muitakin. Mutta kuka menee heidän puhtaudestaan takuuseen. Seuraava Pyhä lähetetty on Imaami Mahdi ja Profeetta Isa. He ovat tulossa edistämään pyhien pyhyyttä. Mutta pääasiassa pitäyttämään jumalattomat jumalattomille tarkoitetussa asemassa.
2100 jkr tienoilla vasta on seuraava Pyhyyden nousu. Nyt on vaikeaa kun on langenneiden enkelten aika menossa 100 vuotta.
Pyhyyttä koetellaan tänä 100 vuoden aikana erityisen paljon. Seulasta tulee tarkka. Joka on murhaaja jämähtää islamiin tai kristinuskoon.
Joka on pyhä edistyy yhäti tiedossa, uskossa ja totuudessa.
Puhdas profeetta jonka ympärille Pyhät voisivat kokoontua puuttuu. 2100 jkr vasta se käy mahdolliseksi.- Anonyymi
sulla menee puurot ja vellit sekaisin
- Anonyymi
Kristittyjen Jumala on Kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki, he yhdessä ovat.
Taivaassa enkelikuoro lausuu kolme kertaa: Amen, Amen, Amen,
kullekin heistä erikseen. - Anonyymi
Jenkkilahkoista kannattaa pysyä kaukana.
Jenkkilahkot eivät tunnusta Kolmiyhteistä Jumalaa, eivätkä siksi tee koskaan ristinmerkkiä nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.- Anonyymi
Jenkkilahkot on heresioita. Niihin ei pidä sotkeentua.
Raamattu varoittaa ns. vapaista suunnista, jotka kieltää Jumalan lakien ja käskyjen tottelemisen.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.
- Anonyymi
Jumalalle KIITOS❣️
- Anonyymi
Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
- Anonyymi
Äläpä valehtele, minä en ollut silloin vielä syntynytkään, syntiä tekemään!
- Anonyymi
Syntiä on motaa eri lajia, aina kollektiivisesta Adamin perisynnistä alkaen vanhempien ja esivanhempien syntivelkaan.
Oletko koskaan kuullut, että kristityt tunnustaisivat näin syntejään?
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
3. Moos. 26:40
"Sitten he tunnustavat omat syntinsä ja isiensä synnit, luopumuksensa ja niskoittelunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntiä on motaa eri lajia, aina kollektiivisesta Adamin perisynnistä alkaen vanhempien ja esivanhempien syntivelkaan.
Oletko koskaan kuullut, että kristityt tunnustaisivat näin syntejään?
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
3. Moos. 26:40
"Sitten he tunnustavat omat syntinsä ja isiensä synnit, luopumuksensa ja niskoittelunsa.Lisäksi on piilosyntiä, jota ihminen ei edes käsitä synniksi.
Pelkkä lahkolaisten käsien alle meneminen voi siirtää synnit ihmisestä toiseen.
Siksi Hindut eivät koskaan kättele toisiaan.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
Kiihkolahkolainen kaatajapastori kun tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on piilosyntiä, jota ihminen ei edes käsitä synniksi.
Pelkkä lahkolaisten käsien alle meneminen voi siirtää synnit ihmisestä toiseen.
Siksi Hindut eivät koskaan kättele toisiaan.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
Kiihkolahkolainen kaatajapastori kun tulee silmät kiiluen kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois.Ja voihan siellä pusakan taskussa olla vaikka revolveri tai morapuukko.
- Anonyymi
"Jeesus Kristus teurastettiin ristille sinun ja minun, meidän kaikkien syntien takia"
Mutta kun evankeliumi ei sano niin. Vaan Jeesus syntyi uudelleen Joosefin poikiin ja herätti muitakin juutalaisuudesta eli kuolleista. Tyypillinen osa harhaoppia oli ja on edelleen pitää Daavidin poikia messiaina eli kristuksina. Mutta Mooseksen eli Pojan mukaan Joosua oli Israelin kristus. Ja Joosua oli Joosefin heimoa, Efraimin heimoa, Israelin pääheimoa, josta aina 2020-luvulle asti on säilynyt "uskollinen jäänne", joka ei koskaan hylännyt israelilaisuuttaan eikä liittynyt juutalaisuuksiin. Taivas on edelleen heidän hallussaan, samoin Jumalan sana ja ylipappi.
Ei Israelin Jumalan sanassa edes ole Daavidia tai Daavidin kaupunkia. Se on juutalaisuutta eikä Israelia. Patriarkka Jaakob sai Jumalalta nimekseen Israel sen jälkeen kun Raakel synnytti Joosefin. Juuda oli se pahantekijä, joka möi veljensä orjaksi ismaelilaisille kulkukauppiaille ja Egyptiin. Sitten Juuda jätti Israelin ja Jumala tappoi Juudan vanhimman pojan ja sitten toiseksi vanhimman pojan ja sitten Juuda makasi poikiensa lesken kanssa pitäen tätä prostituoituna. Israel muistutti Juudaa siitä, mitä tämä oli luopunut käskijänsauvastaan seksiä vastaan. Israel varoitti muita poikiaan siitä, että Juuda alistaisi heidät, mutta lopulta nousisi se, jolle valta oikeasti kuuluu. Niin loppuisi leijonan mässäily.
Jeesus sanoi "Ikeeni on kevyt" erotukseksi Salomosta ja varsinkin Salomon pojasta, jota ei koskaan päästetty Israelin pääkaupunkiin kruunattavaksi, koska uhkasi verottaa ja orjuuttaa vielä sairaammin kuin isänsä.
Jumalan sanalle on täysin vieras ajatus, että messias "teurastettaisiin". Kun menet kirkkoon ja kumarrat krusifiksille, tajuatko, että kumarrat juutalaisten kuningasta, joksi Jeesus nimenomaan kieltäytyi ryhtymästä ja jonka monarkian Jeesus voitti ja lakkautti ja Natanaelin kanssa ripusti ristiin ja josta juutalaistenkin ylipapit irtisanoituivat? Daavidin pojilla, hasmonikuninkailla (niillä pedon sarvilla ja kruunuilla) ja Herodes-kuninkailla ei ole sijaa pyhässä kansakunnassa. No nyt juutalaisilla on valtio, jota maailma sanoo Israeliksi, mutta ei se tee siitä Raamatun Jumalan pyhää kansakuntaa.
Mutta siis kyllä, oleellisesta oli tunnustaa, että nimenomaan Jeesus eli Joosua oli Israelin messias eli kristus. Mooseshan itse osoitti Joosuan seuraajakseen. Eikä esimerkiksi Kaalebia Juudan heimosta. Ja pentateukissa lukee, että Joosua alkoi hohtaa niin kuin Mooses oli hohtanut. Tähän liittyy käsite shekina... Eikä tällä ole juurikaan tekemistä Lutherin ja Augustinuksen kirkon kanssa, missä vaan jatkokehitellään Paavalin kristusta, joka olikin fariseusten johtaja ja oikein hard core separatistijuutalainen. Ehkä haluat kuunnella rabbiinijuutalaisia, rabbeja eli suurmiehiä, jotka haikailevat hasmonien dynastian perään ja ylistävät esivanhempiensa farisealaisuutta. Mutta ota huomioon, että farisealaisuus on Babylonista, ja Jeesus nimenomaan sanoi, ettei fariseus pääse taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752