Mitä erilaisia syitä on, että jotkut ulkolaisetkin menevät taistelemaan vieraiden valtioiden väliseen sotaan vapaaehtoisina, jossa on panoksena oma henki?
Eikö heillä ole elämässä muuta sisältöä, kuin elää tai kuolla vieraan maan puolesta sodassa, ja tavoitella sankaruutta?
Vai saako sotimisen aikaansaama jännitys tekemään sellaista eli onko elämä heillä muuten niin tylsää eikä heillä ole ketään ystäviä tai perhettä?
Sen ymmärrän, että taistellaan alistettujen puolesta, mutta voihan syynä puolen valitsemiseen olla vaikka verenperintö.
Mun tsaarin henkivartiostokaartissa palvellut sukulainen luutnantti Nikolai meni Krimin sodassa, mutta vastakkain oli eri maat kuin nyt.
Nikolai taisikin mennä I maailmansodassa, mutta joku muu sukulainen Krimillä jos mude puhui totta https://fi.wikipedia.org/wiki/Krimin_sota
Tädillä on hallussa hääkuva, jossa on tämä joku muu puheena oleva upseeri ja hänen turkkilainen vaimonsa, mutta aika äkkiä hän taisi mennä taistelussa.
Niitä mummon sukulaisia oli paljon muitakin, jotka olivat valinneet sotilasuran ja eräs pakeni Suomenlinnasta Venäjälle. Krimillä meni ainakin mummon isän Wladimir Abramoffin sisaren Natalia Abramoffin sulhanen kasakkaupseeri Zaduroff.
Miksi vierasmaalaiset taistelevat muiden valtioiden sodissa?
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Leikilläni puhuin verenperinnöstä aivan kuin itse olisin muka menossa sotimaan, vaikka olen sivari ja pasifisti, ja olen sitä paitsi jyrkästi Venäjän hyökkäyssotaa ja hirvittäviä sotarikoksia vastaan.
- Anonyymi
Mielestäs venakoiden ois pitäny istua ja ihmetellä kun Ukraina pommitti itäalueitaan ja venakkovähemmistöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäs venakoiden ois pitäny istua ja ihmetellä kun Ukraina pommitti itäalueitaan ja venakkovähemmistöä?
FSB:n Strelkovin mukaan hän joutui aloittamaan sen sodan niiden saamattomien venakoiden puolesta.
- Anonyymi
Riippuu diilistä, omien rajojen hakeminen, raha, oikeassa olemisen tunto, auttaminen, jännitys.
- Anonyymi
Myös se vaikuttaa jos vaikka suomessa asuva henkilö on sen lisäksi myös sotivan maan kansalainen ja isänmaa kutsuu palvelukseensa, niin on lähdetty taistelemaan sodassa olevan maan puolesta, mutta ehkä myös jännityksen ja rahankin takia.
- Anonyymi
Edellä mainittu Natasha, ei Natalia, Abramoff on ilmeisesti puutteellista sukupuuta tarkastellen minulle mysteeri henkilö, mutta on monissa yhteyksissä valokuvissa mainittu henkilö, vaikka My Heritagesta en ole löytänyt häntä ainakaan vielä. Täytyy tutkia sukuselvitystä, jahka sen jostain löydän.
- Anonyymi
Kyllä se on puhdasta idiotismi ja todiste siitä, että älyllinen evoluutio menee taaksepäin. 😬😬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228