näin kesäiltana?
Missä ne nätit tytöt piileksii
16
273
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole näkynyt notkumassa sun sohvan reunalla?
- Anonyymi
Ei ole, eikä ole täällä puistossa meren rannallakaan.
- Anonyymi
Pitääkö olla nätti, eikö siedettävä riitä?
- Anonyymi
Eihän nainen siedettävä ole ellei ole nätti.
- Anonyymi
Siedettävä tarkoittaa nykyään läskiä tai lautaa. Siis pitää olla nätti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siedettävä tarkoittaa nykyään läskiä tai lautaa. Siis pitää olla nätti
Voihan sitä porkaista vaikka varpaansakin, jos jotain pitää elämässä "sietää"?
- Anonyymi
Kaukana sinusta.
- Anonyymi
Niin no selvästi. Kuka teitä nussii tänä iltana?
- Anonyymi
No nätit tytöt on tietysti siellä missä on komeat pojat. Tämähän nyt on päivän selvä asia. Nätit ja komeat ne yhteen soppii! ♥️
- Anonyymi
Jos tyttö tykkää seksistä, rumakin käy oikein hyvin.
Yhden panon jälkeen syntyy riippuvuus pimppaan.
Tuossa vaiheessa tyttö luulee että poika rakastaa häntä.
Hupsu nuori sydän.- Anonyymi
Ei sen ruman miehen kanssa seksi suju pitää olla myös ihastuksen tunteita.
- Anonyymi
Missä ne naiset silloin luuraa, kun pullia tekköö mieli
- Anonyymi
No täällä kotona! 😅
Kotihiirenä olen piilotellut melkein aina pääosin vapaani kotona, silloin kun olin sinkkukin. Mutta nätti en ole ollut erityisemmin koskaan. Ainakaan naamastani. Perus naama, 13 tusinassa. Häviän massaan. 😄
Eiköhän niitä nättejä nää, kun pitää silmät auki. Ettei ole kuin minä, en paljon enää kattele, lähinnä keskityn kuuntelemaan ihmisiä.
Jasu- Anonyymi
En halua haaskata aikaani ns. turhiin ihmisiin ja tuttaviin. Siksi kuuntelen mielummin kuin katselen, erottuu heti ne joita jaksaa ja ne joita ei vähääkään.
Säästyy aikaa kun keskittyy heti oleelliseen. Pääkoppaan eikä kuoreen.
Jasu
- Anonyymi
Kauneus on katovaista
Kotona olin varmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238