Sisällöntuottamisen kulminaatiokohdat ovat sisältö itse.
Kuvitteletko , että maailma muuttaa rataansa tällä länkyttämiselläsi
?
No tuskin
(hirn)
Mjaa
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupallisten tieteiden maistraattina minun tulisi osata jotain - mutta vitun mitä?
Opiskele tämä kaunis kieli, ja vasta sitten syö vihtojan mieli.
(naurua) - Anonyymi
Jossain vaiheessa sisältöä pusertaessa, sisältö muuttuu ulosteeksi.
Vai onko sana uloste tiukasti rajattu tarkoittamaan ulostetta?
Voisiko tuloste olla uloste?
-keskiyön kukkuja- Anonyymi
Tuloste
Joo siis tämä serveri on kuuluisa vessareissuistaan, jotka kestävät 10 - 20 vuotta.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä on läppä.
Kun Kremlin hiippakunta jää taa, niin paska Moskovassa luistaa paremmin.
Valitettavasti itse emme ehdi nauttia hedelmistä näistä, koska niitä ei ole.
(naurua)
- Anonyymi
Viherpeippo JYRÄJÄHTÄÄ voimakkaalla äänellään tämä, muuta mummon mökkiin jos kaupunki ei kiinnosta, jopa jossa pOetarsaaressakin saattaa toimia 5g tai Jailuodolle mummon mökkiin asumaan yksinäisinen ja
- Anonyymi
Mjoo
Tom Cruise on Pietsussa hinkkaamassa venettä itselleen.
(naurua)
- Anonyymi
En tiedä enää, olen tavoitellut ilmaa koko ajan. Pitäisi vaan lakata kokonaan yrittämästä, mutta jostain syystä se on vaikeaa, sekin.
- Anonyymi
Niin no ei ehkä täällä sinkkujen palstalla jutut Punkalaitumesta nouse arvoonsa arvaamattomaan, mutta joskus takavuosina, kun kirjoitin Uuden Suomen Puheenvuorossa blogiini sellaisen kolmen kirjoituksen sarjan niin sepä nousi sittemmin aiheensa tiimoilta ihan valtakunnan lehtien otsikoihin. Tosin jo silloin kirjoitin anonyymisti feikkinimellä ja varastetulla kuvalla sekä titelillä, kun vielä silloin se oli mahdollista. Eipä siitä itselle juuri mainetta ja kunniaa herunut, mutta en sen vuoksi ole koskaan kirjoittanutkaan vaan sanat tulevat sydämestä ja polttavasta halusta kirjoittaa, joten palkinto on lähinnä oma mielihyvä!
- Anonyymi
Sisällöntuottamisessa tuotetaan sisältöä. Eikö se ole itsensä selittävää?
(Ih-hah-haaa)- Anonyymi
Sisällöntuottaminen. Eli tuottaa itsensä sisällä uutta sisältöä, biojätettä. Seurauksena ulosantina on 💩 toisesta päästä ja symbolisesti suustakin sitä voi valua, ja sitähän valuu. Sitä valuu suusta jos henkilö suoltaa määrällisesti enemmän puhetta kuin laadullisesti. Joskus niihin ihmisiin törmää ketkä eivät pysty olemaan hetkeäkään hiljaa. Neuroottisia taipumuksia niillä ilmeisesti. On taitolaji osata ilmaista asiansa mahdollisimman nasevasti. Sisällöntuotto: Määrä korvaa laadun vaikka laatu olisikin 💩.
- Anonyymi
Mulla rattaat raksuttavat aamusta, kun olen tuhonnut pari kupillista kahvia.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238