Mjaa

Anonyymi-ap

Sisällöntuottamisen kulminaatiokohdat ovat sisältö itse.

Kuvitteletko , että maailma muuttaa rataansa tällä länkyttämiselläsi
?
No tuskin

(hirn)

10

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupallisten tieteiden maistraattina minun tulisi osata jotain - mutta vitun mitä?

Opiskele tämä kaunis kieli, ja vasta sitten syö vihtojan mieli.

(naurua)

• Anonyymi

Jossain vaiheessa sisältöä pusertaessa, sisältö muuttuu ulosteeksi.

Vai onko sana uloste tiukasti rajattu tarkoittamaan ulostetta?
      Voisiko tuloste olla uloste?

-keskiyön kukkuja

• Anonyymi

Tuloste

Joo siis tämä serveri on kuuluisa vessareissuistaan, jotka kestävät 10 - 20 vuotta.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä on läppä.

Kun Kremlin hiippakunta jää taa, niin paska Moskovassa luistaa paremmin.

Valitettavasti itse emme ehdi nauttia hedelmistä näistä, koska niitä ei ole.

(naurua)

• Anonyymi

Viherpeippo JYRÄJÄHTÄÄ voimakkaalla äänellään tämä, muuta mummon mökkiin jos kaupunki ei kiinnosta, jopa jossa pOetarsaaressakin saattaa toimia 5g tai Jailuodolle mummon mökkiin asumaan yksinäisinen ja

• Anonyymi

Mjoo

Tom Cruise on Pietsussa hinkkaamassa venettä itselleen.

(naurua)

• Anonyymi

En tiedä enää, olen tavoitellut ilmaa koko ajan. Pitäisi vaan lakata kokonaan yrittämästä, mutta jostain syystä se on vaikeaa, sekin.

• Anonyymi

Niin no ei ehkä täällä sinkkujen palstalla jutut Punkalaitumesta nouse arvoonsa arvaamattomaan, mutta joskus takavuosina, kun kirjoitin Uuden Suomen Puheenvuorossa blogiini sellaisen kolmen kirjoituksen sarjan niin sepä nousi sittemmin aiheensa tiimoilta ihan valtakunnan lehtien otsikoihin. Tosin jo silloin kirjoitin anonyymisti feikkinimellä ja varastetulla kuvalla sekä titelillä, kun vielä silloin se oli mahdollista. Eipä siitä itselle juuri mainetta ja kunniaa herunut, mutta en sen vuoksi ole koskaan kirjoittanutkaan vaan sanat tulevat sydämestä ja polttavasta halusta kirjoittaa, joten palkinto on lähinnä oma mielihyvä!

• Anonyymi

Sisällöntuottamisessa tuotetaan sisältöä. Eikö se ole itsensä selittävää?
      (Ih-hah-haaa)

• Anonyymi

Sisällöntuottaminen. Eli tuottaa itsensä sisällä uutta sisältöä, biojätettä. Seurauksena ulosantina on 💩 toisesta päästä ja symbolisesti suustakin sitä voi valua, ja sitähän valuu. Sitä valuu suusta jos henkilö suoltaa määrällisesti enemmän puhetta kuin laadullisesti. Joskus niihin ihmisiin törmää ketkä eivät pysty olemaan hetkeäkään hiljaa. Neuroottisia taipumuksia niillä ilmeisesti. On taitolaji osata ilmaista asiansa mahdollisimman nasevasti. Sisällöntuotto: Määrä korvaa laadun vaikka laatu olisikin 💩.

• Anonyymi

Mulla rattaat raksuttavat aamusta, kun olen tuhonnut pari kupillista kahvia.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe