Levyn nimi voi kiinnostaa ehkä black metallia kuuntelevia ??
Tässä linkki olokaa hyvä!
seism-jc.bandcamp.com/album/blood-on-snow
hyvin levyn aihe tulee esille joka musan kautta ilmenee tietynlaisena kauhukuvina ja kaaoksena , joskin hallittuna kaaoksena .
Kovin terävät äänet voi ottaa korviin teoksen aikana joten en suosittele että laitatte voluumit isolle, ei ainakaan liian isolle kannata. En itse tätä koskaan kuulokkeiden kautta kuuntele .
Poukkoileva teos mutta hallittu kokonaisuus kuitenki ja linjakas sekä tosi ilmeikäs ja jännittävä ja leikkisä. Ei missään nimessä liian monimutkainen jos jotkut pelkää onko teos liian vaikea. Ei se ole mut toki ei mikkään heleppokaan että voi vaatia useamman kuuntelukerran ennenkuin avautuu ja silloin minä ainakin tajusin tän nerouden.
Säveltäjä on käyttänyt tekniikkaa hyvin sävellystekoprosessivaiheessa luomalla eri sointuja teoksen sisään äärettömän paljon että sointujen määrä on niin suuri että jos tällaisen esittää keikalla niin vaatii treenikämpällä paljon treenausta jotta muistaa mut kun tässä on sointumäärä niin valtaisan suuri niin veikkaan että ottaa aina keikalle mukaansa nuotti&sointutaulun.
viestin lähettäjä juha Pohjola
linkki löytyy täältä Jason campbelin teokseen nimeltä blood on snow
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin mainita yhden seikan joka on ;
levyn ainoa huono puoli on se että kun kuuntelin teosta uudelleen niin en sittenkään löyvä yhteyttä levyn nimen blood on wall ja musiikin kautta että se onkin ainoa miinuspuoli tällä julkaisulla koska kun levyn nimi on blood on wall niin musan pitäs olla silloin paljon tummempaa(mustaa) ja synkempää mutta eihän musa tässä ole semmosta ihan.
viestin lähettäjä Juha pohjola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784