Wilson raptor

Anonyymi-ap

14

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi hyvät

Ostin itsekin juurikin wilson raptorit, ja hyvin jytää.

)reps(

• Anonyymi

Onko sinullakin wilson raptorit

- Onko sinullakin wilson raptorit?

- Ei vielä, mutta kohta on.

- Minulla on Gradientit.

- Hyi hitto!

- Ehkä kannattaisi vaihtaa.

- No tod.

(hihitystä)

• Anonyymi

Onko elementit tehty lentopalloista?

• Anonyymi

niin f-22 raptyor - velociraptor .. dino kuin joku no ei kuij F-15E lentohärveli..

• Anonyymi

Raptor on suomeksi petolintu. Koska linnut kehittyivät dinoista, dinoille annettiin tuollaisia nimiä kuten raptor. Luuranko niin linnunkaltainen.

• Anonyymi

Vertailun vuoksi

Mulla on hyvin omituisia kavereita, ja eräs heistä väitti näin.

”Kun tammikuussa ikkunaremontti oli kylmimmillään, niin diskantit kuulostivat hämmästyttävän kirkkailta, koska piuhat lattialla olivat jäässä; bassot eivät toimineet.

Bassotesti

(naurua)

https://youtu.be/CqaAs_3azSs?si=hUaid7SOOkWZKQpJ

• Anonyymi

No

Kuinkas bassotesti meni?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No

Kuinkas bassotesti meni?

(hihitystä)

Siis on sairaan omituista se, että tämä on keskustelupalsta, jossa vain vedellään monologeja.

En minä osaa tällaista.

Mutta siitä olen varma, että bassoni jytisevät.

(Tosin ne ovat vain kuulokkeet)

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on sairaan omituista se, että tämä on keskustelupalsta, jossa vain vedellään monologeja.

En minä osaa tällaista.

(hihitystä)

Ällös huolehdi. Mulla on lisäksi putkisubi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä osaa tällaista.

(hihitystä)

Ei siinä ole mitään outoa että palstalla on monologeja, paljon omituisempaa on se että niihin vastataan.
        Turhaa roinaahan gradientit siellä nurkissa on, kiertoon vaan. Minimalismi on kaunista. :)

• Anonyymi

Raptor, hyvä kappaleen nimi. Kolmen nuotin itseään toistava biitti. Velociraptorit tulevat ensimmäisenä mieleen. Kolme pääkynttä niillä sopivasti. Jaloissa oli lisäksi neljäntenä kyntenä kannukset. Biitin oltava nopea kuten velociraptoritkin. Raptor voi tarkoittaa petolintua ja linnuthan ovat dinosaurusten jälkeläisiä. On viitteitä siitä että velociraptor olisi ollut kalkkunaa muistuttava, lentokyvytön mutta silti sulkia omaava petodinosaurus.

Toinen olisi hydra, siinäkin kolme nuottia tai ääntä mitkä toistaisivat itseään. Hydralla oli enemmän kuin kolme päätä mutta minun mielikuvissani hydralla on kolme päätä. Jos päitä olisi enemmän niin ääniäkin pitäisi olla enemmän, mikä tekisi kappaleesta liian repetitiivisen. Hydran äänet olisivat kuin lohikäärmeen henkäykset 🐉🐲. - 🍄.

• Anonyymi

Toivottavasti nuo seiskaraptorit, jytiseehän nuo muutkin mutta kannattaa kiinnittää huomiota herkkyyslukemiin, jos on alle 90 niin hifissä ei vielä liikuta kovin korkealla.
      KEF C7 itsellä, eikä subbaria, hyvälaatuinen putkivahvistin, riittää mulle kun en varsinainen kukkakorvahifisti ole.
      Puukorva lähinnä joka on oppinut kuulemaan vähäsen viime vuosina, huono tapa mistä ei oikein pääse eroon sen opittuaan 😁.
      Ja jos joku haluaa lahjoittaa gradientinsa koska ne eivät sovi talon feng shuihin tai kissa on käyttänyt niitä kynsien teroitusvälineenä niin otan ne mielelläni vastaan korjauskelpoisinakin.
      Tai sitten muuten vaan pelastusoperaatio olisi paikallaan jos ne majailevat jonkun konemusiikin ihailijan olohuoneen nurkassa pölyttymässä 😂

• Anonyymi

Mjoo

Tämä on toinen kerta tänä vuonna, kun puhkesin hillittömään palstanauruun.

Ei tule diiliä.

(naurua)

• Anonyymi

jaaha tuollainekinkuulohe --raptor F.22

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe