Naisvihan ketju johtaa naisille vitsailemisesta naisenmurhiin

Anonyymi-ap

Vakava naisiin kohdistuva väkivalta ei synny tyhjästä, vaan rakentuu asteittain: asenteista, vähättelystä, häirinnästä ja uhkailusta. Jokainen taso ruokkii seuraavaa. Harmittomalta tuntuvat asenteet ja uskomukset ylläpitävät pohjaa, jonka huipulla tapahtuu niitä radikaalimpia tekoja, joista saamme lehdistä lukea. Mikään ei muutu, jos emme avoimesti puhu näiden tekojen yhteydestä naisvihaan."

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011260978.html

15

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minåä en ole nais vihamielinen vaan niin pelijutukakin...

kerkusrikospiliision nnais vihamielinen juutainen gaza

• Anonyymi

Aina oppii jotain uutta keskustelu_palstalta.

• Anonyymi

kuka nygt vihsisisi nsaisi... kun vain tyyhmiä maailmasn pöräddä,,k uin ksikkikin..

täyäyy lla melkoinen pelkuri jos tyuttöjä naisiaprlää

• Anonyymi

mitkä ihmiset itseäni voisivät pelottass niin kkk ja korruptuneutuneet pisiitiy

• Anonyymi

Pummi on pummi vaikka voissa paistais eiku hä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksi aina joku kokee tarvetta tuoda esiin miesten kokema väkivalta, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta?

Säälittävä on sellainen mies, joka ei kykene edes keskustelemaan naisten kokemasta väkivallasta tuomatta esiin "mutta kyllä me miehetkin koetaan väkivaltaa". Kukaan ei väitä, etteikö miesten kokema väkivalta olisi tuomittavaa, mutta nyt puhuttiin naisten kokemasta väkivallasta. Sen lopettaminen tai edes vähentäminen vaatii muutoksia eritoten miesten ajattelutavoissa ja asenteissa. Niin kauan kuin miehet jatkaa ongelman vähättelyä, ei muutosta saada aikaiseksi.

Keskity asiaan.

Aletheias

• Anonyymi

kuuntelen jottain Helix-live at B uffalo, New Yourk...

• Anonyymi

EIPÄ NOITA NAISVIHAAJIAKAAN OLIS OLEMASSA ILMAN NAISIA

• Anonyymi

Vau mikä logiikka gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau mikä logiikka gubbe

Jos naiset kohtelisi miehiä tasapuolisesti ei olisi naisvihaa

• Hih, aina nää kirjoittajat on jotain lesboja tai sitten jos niillä on mies, niin se on jostain Kongon viidakosta.

• Anonyymi

Naiset yleensä maksattaa kaiken miehellä, osta talo minkä valitsen, osta huonekalut jotka valitsen, minä päätän mitä lomilla ja vapaa-ajalla tehdään, mene tankkaamaan auto, tee pihatyöt, kotitöistä teet ainakin puolet... ja jatkuvasti nalkuttaa (v--tuilee) mikä miehessä on vikana... Se on naisista normaalia? Ei se on henkistä väkivaltaa. Tästä asiasta pitäisi puhua enemmän.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei se mies aina ole se jonka pitäisi hoitaa kaikki. Näin naisen näkökulmasta. Arvostakaamme suomalaista miestä. Eri asia ovat viina ja huumepäissä riehuvat, mustasukkaiset tai muuten vaan väkivaltaiset.

• Anonyymi

Miehet kulkevat jo omia polkujaan. Siinä ei ole enää aikaa naisvihalle, saati olla missään tekemisissä naisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe