Kahvihammasta pakottaa

Anonyymi-ap

Mies on saapunut naisen luo treffeille ja istutaan olohuoneessa nahkasohvalla ja nainen laittaa vhs videonauhuriin romanttisen rakkaus elokuvan pyörimään, jonka kesto on 5 tuntia.
Olohuneen pöydälle nainen on varanut viisi talouspaperirullaa kyyneleiden pyyhkimistä varten.
Yhtäkkiä mies alkaa ulisemaan "Kahvihammastani pakottaa!!!!!"
Miten nainen reagoi, meneekö keittämään kahvia, pöydälle korvapuusteja, croisantteja, mokkaruutuja, sokeririnkeleitä, kinkkujuusto sämpylöitä ja herrasväen pikkukakkuja vai miten?

17

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin vanhalta pariskunnalta. Onnea heille!

      • Anonyymi

        Just. VHS videonauhuri??!


    • Anonyymi

      VHS? Vuodelta 1985?

      • Anonyymi

        Ei kun Betamax ja vuosi taitaa olla seitenysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Betamax ja vuosi taitaa olla seitenysi.

        Mjoo

        Nää on niin näitä.

        Koska itse vetelen tyyliin blue ray, niin tuli mieleen eräs huippuleffa.

        Killer klowns.

        Sairaan siistii.

        (hirn)

        https://youtu.be/ETiSMS4i1as?si=SeHeOBotKDqlLIbf


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko elokuvahistorian paras klippi.

        (No ehkä Casablancan loppukohtaus on parempi, mutta näillä mennään)

        (hihitystä)

        https://youtu.be/sHaw-PAh-4E?si=g9ju79ujn0qm9npZ

        Toisiin ajatuksiin

        Tämä elokuva, tämä näyttelijä ja kaikki nämä elävät lavasteet, vaativat musiikin ympärilleen.

        Orlando

        (hihitystä)

        https://youtu.be/gJlT5j9SEeY?si=gzO0vVqmPfbYldmL


    • Anonyymi

      kipu loppuu kun ammut isolla revolv3rilla itse hamäaiasiin... coltilla.

    • Anonyymi

      kun elämä ja aivotoimintakin loppuu niin kipukin lppuu

    • Anonyymi

      ONKO ÄITISI KUMMllinqn, ou4o kuinpaholaqinen irselleswi

    • Anonyymi

      saatamam mulkunpekikoira isä jqa äiti pakottivat trähän elmämän helvettiiin

    • Mies saa keittää itse kahvit, jos hän sitä kahvia tahtoo. Miksi minun pitäisi keittää, jos mies ilmaisee, että hänellä sitä kahvia tekee mieli? sitäpaitsi minulla elokuvan katsominen kesken.

      • Anonyymi

        Naisen tehtävä on palvella miestä hymyillen, joten keitähän kahvia miehelle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tehtävä on palvella miestä hymyillen, joten keitähän kahvia miehelle...

        Eikä ole. Vai onko mies niin vieraskorea, että kun on minun kotiini tullut, niin ei kehtaa mennä keittiöön kahvinkeittoon? sitten rohkaisen, keitä vaan ja suodatinpussit sekä kahvi ovat keittimen yläpuolella olevassa kaapissa.


    • Anonyymi

      VHS nauhuri? Voi hyvänen aika sentään. Mikä on viiden tunnin elokuva? En kestäisi katsoa. Viisi talouspaperirullaa, en varaisi edes yhtä. Sinulla ei taida olla kokemusta oikeista naisista ollenkaan, vain ja ainoastaan unelmiesi mielikuvitus korvapuusti-croissantti - mokkaruutu- sokeririnkeli - kinkkujuusto sämpylä - herrasväen pikkukakku -naisista.

      Ensiksikin on virhe kutsua treffeille kotiin muita kuin tuttuja. Tuttujen kanssa taas kotitapaamista ei kutsuta treffeiksi vaan kyläilyksi. Kyläillessä puolestaan harvemmin tuijotetetaan leffaa, etenkään huippupitkiä pätkiä. Kyläillessä myös pitää muistaa käytöstavat, ei uikuteta kahvihampaan kolotuksesta eikä muustakaan.

      Nainen ei mene tuossa tapauksessa keittämään kahvia ym vaan näyttää miehelle ulko-ovea, menkööt muualle uikuttamaan.

    • Anonyymi

      kokeilen arvata jonkin aika hauskan tytönkin, niin no hauska nimeä voisi olla karoliina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe