Sen uutisen haluan nähdä. Itänaapuri paloiteltava muutamaksi itsenäiseksi maaksi. Moskova ja pietarin alueet pieniksi erillisiksi maiksi. Rauha eurooppaan.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Tällekin aiheelle on omat palstansa...
- Anonyymi
Ei ole kaikki inkkarit kajakissa tällä tyypillä.
- Anonyymi
Ei ole kaikki inkkarit kajakissa tällä tyypillä.
Kertoisitko miten päädyit tähän.
- Anonyymi
Kyllä itänaapuri on saatava takaisin kivikaudelle mutta tälle aiheelle on omat palstat
- Anonyymi
SUOMIHAN TÄSSÄ ON SE JOKA VAUHDILLA ON MENOSSA SIUN KIVIKAUTELLE - SUOSSA ON SUOMI JA SYVÄLLÄ - VENÄJÄ ON 10% NOUSSUT TALOUDESSA 3:SSA VUODESSA.
Siis - kannattiko rikollisuus ja pakotteet ? Mitä mieltä? - Anonyymi
Hyvin sanottu 💪 venäjä takaisin kivikauteen, se on ratkaisu 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu 💪 venäjä takaisin kivikauteen, se on ratkaisu 👍
hyvin sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMIHAN TÄSSÄ ON SE JOKA VAUHDILLA ON MENOSSA SIUN KIVIKAUTELLE - SUOSSA ON SUOMI JA SYVÄLLÄ - VENÄJÄ ON 10% NOUSSUT TALOUDESSA 3:SSA VUODESSA.
Siis - kannattiko rikollisuus ja pakotteet ? Mitä mieltä?Putinin nuoleskelja mene venäjälle ja jää sinne. venäjän talous on pahassa jamassa oikeasti. Puhut aivan sekoja kuten putinistit tekee aina.
- Anonyymi
ryssälandia takasin kivikauteen, siinä on sitä jotain. putinistit voi pitää turpavärkkinsä kiinni
- Anonyymi
venäjällä loppuu perunat ja miehet, ei oo hääviä rajan sillä puolen
- Anonyymi
ALOITTAJALLA TAITAAPI HEITTÄÄ KONTTORIPUOLELLA PAHASTI.
Tässä vastaus jonka luulisi selventävän päätä :-)
https://www.youtube.com/watch?v=9fLmtwj2UvU- Anonyymi
No tätä mennoo vuan niin kansa saap vappauten !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429