Ei tee ihmisestä yhtään sen eksoottisempaa tai mielenkiintoisempaa kuin hän Suomessa on 🙄
Itämaisten symbolien käyttö
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Hakaristitatuointi kielii kantajansa hengellisyydestä ja harmonian kaipuusta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi#:~:text=Intiassa hakaristi edustaa kolmea jumalaa,se on kaiverrettu Intian vuorenrinteisiin.
"Intiassa hakaristi edustaa kolmea jumalaa, Brahmaa, Vishnua ja Shivaa. Jainalaisuudessa se edustaa eläinten, ihmisten ja taivaiden elämää. Hakaristi näkyy Buddhan jalanjäljissä, ja se on kaiverrettu Intian vuorenrinteisiin"- Anonyymi
Eniten olisin huolissani joogan harrastajista kuin hakarististä
- Anonyymi
Ei niin. Mutta käännäppä risti ylösalaisin :D tulee ihmisiin vipinää.
Taikausko ei kuole koskaan. - Anonyymi
Mutta hakaristin käyttö saattaa herättää vaikka supon mielenkiinnon
- Anonyymi
Herättää ristitkin väärinpäin. Riippuu miten hihhulia=päävikaista porukkaa siellä on päättämässä. Suposta en tiedä mutta liikkuva poliisi seurasi meitä satanisteja joskus.
- Anonyymi
Hitler pilasi koko hakaristin. Tosin Hitlerin hakaristi oli väärinpäin.
>simiti<- Anonyymi
Eikä ollut. Sama hakaristi.
Hitler oli luonnon ja eläinten ystävä. Vastoin kuin esimerkiksi juutalaiset.
- Anonyymi
jos on pelkkä viiva niin kkk siis vain viiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238