Pahan mielen purkaus

Anonyymi-ap

Ehkä jollekin opiksi mutta pääasiassa oman pään nollaamiseksi.

Kävipä niin että melko kokematon mies järjestettiin treffeille vähän aikaa sitten eronneen naisen kanssa. Naisella 3 lasta, talous ihan solmussa ja jaksaminen aika loppu. Nopea ihastuminen ja pikahäät. Siitä nykytilanteeseen: naisella edelleen 3 lasta vaikka AP olisi lapsia halunnut, talous todella hyvässä kunnossa, ero ja uusi mies. AP ihan rikki ja talous ok mutta omaisuutta reilu miljoona vähemmän.

Toiseksi pahinta että AP tavallaan tiesi koko ajan mistä oli kyse mutta silti vaan meni koko ajan syvemmälle. Ja mistä tiesi? Heti alusta kävi selväksi että AP:n säästöt kiinnostavat, avoimesti kertoi että tilanne paha ja lasten takia valmis tekemään melkein mitä vaan. Tuli "kaveri-iltoja", yöpoissaoloja jne.

Pahinta että AP on vieläkin ihan koukussa ja sekaisin vaikka erosta kohta jo vuosi. Ero "ystävinä" ja AP juoksee vieläkin lastenvahtina, kodinhoitoapuna yms kun ex vaan pyytää. Aina päättää että ei enää mutta ex kun vähän tirauttaa, koskettaa ja hymyilee niin taas mennään. Taas tietää että käytetään vaan hyväksi mutta ei osaa sanoa ei. Ja kotona ajattelee "hyviä" aikoja tosi usein ...

Tällaista siis täällä 😖😖😖😖

3

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No iteppä on olet elämänsä elämäsi elettäväksi valinnu

• Anonyymi

Olet empaattisin ever...

• Anonyymi

Lasten edun takia olisin itsekin valmis moraaliani hiukan taivuttamaan, jos tulisi tarpeeksi tiukka paikka. Onneksi ei ole tarvinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe