Ulkomaalainen ex-mies

Anonyymi-ap

Nykyisen Ex afrikkalainen ja heillä lapsia, meillä ei. Miehellä jo uusikin perhe ja lapsia. Mies todella tiiviisti mukana exän ja lasten elämässä. Kaikki isot päätökset tekee ex. Ja viettävät paljon aikaa yhdessä esimerkiksi viikonloppuja mökillä. Ex hyvin kohtelias mutta dominoiva miestyyppi. Lapset ja vaimo ovat todella tyytyväisiä siitä että ex on edelleen aktiivisesti mukana. Välillä olen täysin sopeutunut tähän on, välillä se taas riepoo paljonkin. Toisaalta tiedän ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin sopeutua tai lähteä.

Mielellään luulisin vinkkejä, näiden rieposjaksojen avuksi, jos sellaista on tarjota.

19

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi kun jättäydyt pois tuosta kuviosta niin itse ainakin tekisin jompikumpi ei osaa laskea toisesta irti tai si ei kumpikaan

• Anonyymi

Afrikkalaiset miehet ovat todella perhekeskeisiä. Koska hänen lapsensa niin haluaa varmasti olla osa heidän elämäänsä. Parasta vaan sopeutua tai lähteä jos liian vaikeaa...

• Anonyymi

Se vie sinunkin rahat, kohta ihmettelet mihin se palkka häviää..

• Anonyymi

Once you go black....

• Anonyymi

you are back very fast

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

you are back very fast

Back in black!

• Anonyymi

Jaahas, pyörittää kahta akkaa.Välttäneekö riittävät elarit? Kilpailutuksessa valitsee helpomman ja hyödyllisemmän. Kannattaa olla pelkkä menoerä, jos eroon haluaa päästä.

• Anonyymi

"Kaikki isot päätökset tekee ex. Ja viettävät paljon aikaa yhdessä esimerkiksi viikonloppuja mökillä. Ex hyvin kohtelias mutta dominoiva miestyyppi."

Antaisin muijalle kenkää tästä hyvästä.
      Koita pitää puolesi. Kuulostaa siltä, että sinusta on tehty kynnysmatto. Heillä ei ole enää perhettä. Se särkyy avioeron myötä. Perhe-elämä päättyy siihen, lopullisesti.

• Anonyymi

Mikä meininki mökillä, etkö pääse mukaan tai äijän toinen perhe? Kuulostaa siltä, että sillä palvelu pelaa .

• Anonyymi

Aloittaja vastaa

Mökille eikä muihin lasten ja ex-miehen yhteisiin menoihin en tosiaan pääse mukaan, eikä ymmärtääkseni ex-miehen nykyinen puolisokaan. Yhteisiä menoja on siis muitakin kuin mökki, osa yli yön ja osa päivärientoja.

Tavallaan ne ovat minusta väärin mutta iso osa minusta myös ymmärtää niitä. Lapsille ne ovat todella todella tärkeitä ja he odottavat niitä aina super innoissaan. Myös vaimolle ne ovat selvästi tärkeä asia. Pääasiassa lasten takia mutta tiedän että perheen hajoaminen oli hänelle kipeä asia, eikä tapahtunut siis hänen aloitteestaan. Ja nämä ovat se mitä on enää jäljellä. Ja tiedän myös että ex-miehelle lapset ja heidän kanssaan ajan viettäminen merkitsee todella paljon. Ja kaikista näkee ja kuulee että tämä aika on tärkeää ja hyvää. Olen rehellisesti sanoen kateellinen siitä yhteydestä, joka heillä on. Ja tiedän ettei minulla edes olisi mahdollisuutta estää tätä yhteistä aikaa. Ja vaikka voisinkin niin tuntuisi minustakin väärältä niin tehdä.

Ja "pelaako" palvelu vai ei? En tiedä. Ja yritän olla ajattelematta tai ajatellen että se on heidän aikansa ja heillä on silloin heidän juttunsa. Mitä ikinä ne sitten ovatkaan...

• Anonyymi

"tiedän ettei minulla edes olisi mahdollisuutta estää tätä yhteistä aikaa. Ja vaikka voisinkin niin tuntuisi minustakin väärältä niin tehdä."

Tämä on sinun mielipiteesi. Et tee mitenkään "oikein" yleisen moraalin mukaan. Päin vastoin. Itseään ja suhdettaan pitää suojella. Tuo on väärin uusia kumppaneita kohtaan ja antaa lapsille varsin kieroutuneen mallin. Isä hyväksikäyttää kaikkia.

• Anonyymi

Tän täytyy olla joku peli? Speden pelit?
        Afrikantähti? Ei tuollaista lapatossu miestä voi olla olemassa, tai sitten olet joku vakosamettihousuinen nysväri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tiedän ettei minulla edes olisi mahdollisuutta estää tätä yhteistä aikaa. Ja vaikka voisinkin niin tuntuisi minustakin väärältä niin tehdä."

Tämä on sinun mielipiteesi. Et tee mitenkään "oikein" yleisen moraalin mukaan. Päin vastoin. Itseään ja suhdettaan pitää suojella. Tuo on väärin uusia kumppaneita kohtaan ja antaa lapsille varsin kieroutuneen mallin. Isä hyväksikäyttää kaikkia.

Polyamoria on ihan yleistä Afrikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polygamia oikeastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afrikassa on myös ihan yleistä että vahvempi alistaa heikompansa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Afrikassa on myös ihan yleistä että vahvempi alistaa heikompansa. 😂

Money talks

• Anonyymi

Sex with ex.... Realityshow ainesta

• Anonyymi

Tämä ei voi olla miehen kirjoittamaa tekstiä? Tai sit olet joku eunukki pienellä pilillä..

• Anonyymi

Kummalla laidalla jyystät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5715
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3454
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      64
      2392
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2029
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1802
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1789
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1720
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1606
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1452
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      36
      1359
    Aihe