Kun tulin uskoon, niin oli aivan kuin peite olisi lähtenyt pois silmiltä. En ollut aiemmin nähnyt Jumalaa missään ja Jeesusta en tuntenut, mutta nyt näen Jumalan kädenjäljet kaikessa luomakunnassa ja Jeesuksen tunnen henkilökohtaisesti, koska hän asuu uskon kautta mun sydämessä.
Niin se on kuulkaa ateistit ihmeellistä tämä usko! Kuten laulu sanoo:
"Mä kuuro sokea, sain ihmeen kokea.
Nyt kuulla nähdä mä saan!"
Peite lähti silmiltä
18
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo kuvaa paremminkin ateistiksi tulemista.
Kun tullaan uskoon, silmät juuri peitetään peitteellä ja aletaan kuvitella hullutuksia. - Anonyymi
Näkihän Jeesuskin harhoja.
- Anonyymi
Millaisia?
- Anonyymi
Miksi jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, ajaakseen hänet sitten ikuiseen kadotukseen.
- Anonyymi
Hienoa 1 Onnellista 2 Turvaa 3
Usko Toivo Rakkaus
Bodium - Anonyymi
Nyt kuulla nähdä mä saan!"
Puuttini sota silmäni avaa, Ja Raamattu tynnörissä bensalla valeltuna loppuun kostona palaa! - Anonyymi
Niin se on kuulkaa teistit ihmeellistä tämä usko! Kuten sanon:
Kun tulee uskoon, niin oli aivan kuin peite olisi lävähtänyt silmille. Eh
, uskotaan että taidetaan 10 sormi järmestelmä, muttei!
Olisiko se oikoluvun ihmelahja vaikeaa läväyttää ennnen postaamista?
raikaavat
luistalee
raamttuun
Hskonnollisten
huomo
sähköölaitteet
Raamattuia
pn
Jumalanpalveluskissa
syvästi kristilölisen
komkpastuu
viestekä,
käyttäytä
välttämääm
"Raamattuia "
Mikä on Raamattuia ? Sellaista en olekaan ikinä lukenut.
Niin se on kuulkaa ateistit ihmeellistä tämä usko! Kuten laulu sanoo:
Nyt kuulla nähdä mä saan! Menen Suomi24:jään kirjoittamaan ;Jeesus oikolukee puolestani!" - Anonyymi
Nyt on uskis väärässä paikassa kertomassa harhojaan. Totta ei ole kuin todistus harhaisesta ihmisestä. Voi, voi kun vieläkään jesse ei tullut todelliseksi vaikka kuinka kovasti uskis yrittää jumalaansa itsepetoksella muille tyrkyttää.
Ei auta vaikka kaikki uskikset huutaisivat yhdessä suut vaahdossa "jumala elää", ei se jumala todelliseksi muutu vaan edelleen on ja pysyy satuna.- Anonyymi
tämä usko! Kuten laulu ni sanoo:
Minä en ole hullu, vaan muut ovat jotka eivät minua usko
"En ollut aiemmin nähnyt Jumalaa missään ja Jeesusta en tuntenut, mutta nyt näen Jumalan kädenjäljet kaikessa luomakunnassa ja Jeesuksen tunnen henkilökohtaisesti, koska hän asuu uskon kautta mun sydämessä. "
Kyllä tälle tapahtumalle paljon parempi vertaus on "Pää edellä betoniin."- Anonyymi
Jännä laulaa siis J a n n a
En ole hullu
No kuka näin väitti ?
Väittää
Entinen miespoika
Ystävä?
Nyt on mulla Risti
Kaulassa koko ajan
Entäs Suvi Teräshaarniska
Joo siellä on jätkät ovella
Kolme muskettisoturia
Kirkko on tullut tutuksi
Allekijoitus. Musiikki on täyttänyt koko elämäni.
Musiikkiluokalta eri instrumentteihin konservatorio musiilkilukio jaaha bisnekseen
Usko on ollut suuri voimavara koko ajan.
Luonnollisesti muusikot eivät ole hihhuleita
Mutta erittäin valoisia ihmisiä - Anonyymi
euraPeite läpätti PH:n voimalla tuulessa kun kesken saarnan alkoi hernekeitto ilmoittaa läsnäolostaan.
, niin oli aivan kuin paine olisi lähtenyt pois peräsilmiltä. - Anonyymi
Minulla on ihan samanlainen kokemus, Allah on todella suuri!
- Anonyymi
Se on hyvä alku että peite lähti silmiltä!
Vielä kun otat pään pois perseestä ja käytät silmiäsi oikean tiedon hankkimiseen uskomusten sijaan. - Anonyymi
Pate lähti siideillä
Niin se on kuulkaa ihmeellistä tämä usko! Kuten radiossa sanoo: "Popeda"n laulu tulee
näen Paten nurkissani - join lisää ja äänet vaimeni
sitten suljin radioni - Anonyymi
KÄÄÄK olet tullut hulluksi
- Anonyymi
Oma kokemukseni on erilainen.
Olin uskon sokaisema mutta utelias. Uteliaisuuteni ansiosta tutkin mielelläni mitä ammattilaiset osaa kertoa ympäröivästä maailmasta, ja vastauksien määrä on massiivinen. Samalla kun opin ympäröivän maailman asioista niin Jumalalla kapeni tila missä se on. Kun katson taaksepäin, niin Jumalan taikatemppu tai oikku on äärimmäisen huono selitys millekään. Lopulta koko Jumalasta tuli turha, koska ammattilaisten selitykset ovat sen verran kattavia.
Itse en väittäisi millään vääntämisellä tuntevani jotain henkilökohtaisesti vain lämpimän olon takia. Kyllä sen pitää olla ihan fyysisesti olemassa. Tuo vain aiheuttaa sen, että koko sanalta menee merkitys, ja se on ensi askel kultti piireihin kun ei kykene kommunikoimaan enää muiden kanssa.- Anonyymi
Jeesuksen tunteminen perustuu muiden ihmisten antamiin kuvauksiin hänestä. Kukaan ei tunne häntä henkilökohtaisesti. Jotkut ovat kehittäneet itselleen sivupersoonan, jonka uskovat olevan Jeesus, ja sitten mukamas keskustelevat hänen kanssaan ja kuulevat hänen äänensä. Joopa joo: mitään järkevää ei sieltä päästä ole tullut, kun ne ovat vain ihmisen omia ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723