Ja hörpin jokusen jääkaappikylmän oluen.
Laitoin puulämmitteisen saunan.
10
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kutsun näitä hetkiä itsen hoito hetkiksi.
- Anonyymi
Täällä vain kynttilän valossa lueskelen.
- Anonyymi
Sammuiko jo? Läävässä asuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läävässä asuja menehtyi keväällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen huaneistoa mielestäsi solvaat täällä ja koetko, että omasi on aistikkaampi? Sivusta
- Anonyymi
Ai puulämmitteisiä sanoja on vielä olemassa? Ilman saasteet lisääntyy, jollei vaihda sähkölämmitteiseen saunaan.
- Anonyymi
Ai niin kun sähkö tulee ihan vain pistorasiasiasta ilman mitään sen kummempaa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin kun sähkö tulee ihan vain pistorasiasiasta ilman mitään sen kummempaa. 😁
Ai, tää oli sulle uusi asia sulle, keneltä kuulit nyt vasta? Itse olen sen tiennyt jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Voe että! Kateeks käy. Makkaraa viä kiukaalle kuumenee!!!!
- Anonyymi
Laitoit siis mies saunan tuleen- laitoitko useammankin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238