Alkuun mainittakoon, että en tarkoita tällä sitä, että työttömyys olisi joku tavoittelemisen arvoinen juttu ja Shangri-la. Mutta kyllä se huonon työpaikan voittaa, jossa saa osakseen epätasa-arvoa, huonoa kohtelua ja ala-arvoista palkkaa. Hyvä työpaikka antaa elämälle paljon, huono työpaikka tuhoaa sen.
Jollain tasolla olen onnellinen ja ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olen pysähtynyt ajattelemaan oikeasti asioita. Oravanpyörässä stressaantuneena ja väsyneenä ei edes ajattelu tahdo onnistu. Jos minulle tarjottaisiin sitä nykyistä eläkekertymääni ja mahdollisuutta eläkkeeseen jo nyt, niin melko varmasti tarttuisin siihen.
Kun on ikänsä roikkunut huonoissa työpaikoissa, niin työttömyys ei juurikaan ahdista
Anonyymi-ap
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Paras työpaikka on sellainen missä ei tarvitse olla ihmisten kanssa missään tekemisissä.
- Anonyymi
kannattaisiko ponnistella enemmän niin pääsisi taatusti eteenpäin, Työpaikoissa roikkuminen ja töissä nysvääminen ei vie eteenpäin. Sellaisesta roikkumisesta ja paikallansa polkemisesta sairastuu kroppa ja päänuppi. Enemmän ytyä siihen työntekoon niin elämä alkaa palkitsemaan.
- Anonyymi
Juu, kyllä työttömyys aina kusiluolatyöpaikat voittaa.
- Anonyymi
Aika jännä. Mulla ei ole ollut yhtäkään huonoa työpaikkaa...
- Anonyymi
Aika saamaton ja aloitekyvytön on jos ei osaa työpaikkaa vaihtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089