Hollannissa naiset flirttailee ja pyytää treffeille ravintolassa. Olen siis ollut täällä neljä päivää ja naiset tosi kivoja. Tulin just hotelliin niin tuossa viereisessä ravintolassa nainen kysyi että lähdenkö drinkille huomenna. Olin syömässä siinä ravintolassa ja tarjoilija nainen jutteli pitkään ja kyseli mistä olen kotoisin ja miksi olen täällä. Eihän suomessa kukaan edes juttele ravintolassa muuta kuin ruokatilauksen verran.
Mitä ihmettä kun täällä
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
voivat olla ammattilaisia ja tarjoavatr kondominkin kUPn päällqw pippwliin
- Anonyymi
Varo aidsia.
- Anonyymi
Hollannissa coffeeshop tarjoaa kahvin lisäksi myös hallusinogeeniä sisältävää pullaa.
Joa nämä oudot näyt naisista ei lopu vuorokauden sisällä, hakeudu lääkäriin. - Anonyymi
Täällä taas chopperit, Dennis Hopperit heränneet: Panhead harrikan tai jonkin ääniä alkaa kuuluulumaan kun heillä joku paikka ajavat tätä katua lpi aina ;D
Suomalaiset on sen luonteisia. Ei haluta tungetella tai häiritä ketään. Täällä ihmiset keskittyvät omiin asioihinsa, ja minusta se on tavallaan mahtavaa.
En itse yhtään pitäisi siitä, jos olisin ravintolassa ja joku tulisi utelemaan kuka olen ja mistä kotoisin. Voisin todeta vaan, että en halua seuraa.- Anonyymi
Suomessa kun menee töihin niin työpaikan naiset alkavat heti piirittämään kysellen onko sulla morsmaikkua. Suomi on taivas kun ei tartte mennä baariin juomaan viinaa vaan riittää kun menee töihin niin heti ovat naiset kimpussa.
- Anonyymi
Ammattilaisia, jotka tarjoavat itseään eli haluavat rahasi, varo.
Kyllä nyt kelpaa kun on tulppaanit levällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,824404Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242978Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262825Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162575Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172499Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122238Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012190Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6382068Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka342038MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141995