Meni vuonna 2022 naimisiin, mutta on eronnut miehestään joku aika sitten, mutta ei merkitystä, kiinnostus häneen ei enää ehkä koskaan palaa. On niin paljon uusia naisia tullut nähtyä heidän avioliittonsa aikana. Sinkku kyllä vielä olen.
Yksi tällä hetkellä 28-vuotias nainen, johon olin joskus ihastunut
39
262
Vastaukset
- Anonyymi
No väliäkös tuolla. Olishan se hassua jossain määrin kytätäkin koska joku on vapaa ja pitää liekkiä yllä ootellen sitä päivää.
Toki voihan sitä ihastua uudestaankin, jos joskus jossain kohtaa ja molemmat tuntee mielenkiintoa tutustua parisuhde mahdollisesti mielessä.
Mutta kyllä elämä yleensä rullaa eteenpäin vanhojen ihastustenkin kohdalla. Harvemmin ei rullaa.
Jasu - Anonyymi
Voi voi syynä oli luultavasti miehen uskottommuus saattto olla toisinkin päin riippuu ihan naisesta mu joka tapauksessa pilalla jos ei osaa itse itseään hoitaa kuntoon ennen uutta suhdetta
- Anonyymi
Ei hän at-miehestä olisi välittänytkään.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies, eikö se nyt menee jakeluun!? Mulla on muut naiset vaan nyt mielessä!
- Anonyymi
Sähän oot ainoa at-mies!
- Anonyymi
Korjataan vähän, susta ei olis välittänyt eikä kukaan muukaan paitsi Irma tietysti. Te ootte yhdessä, miten teillä menee?
- Anonyymi
Mulla oli hyvä fiilis, mutta sä pilasit sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli hyvä fiilis, mutta sä pilasit sen!
Kaikilla palstalaisilla menee fiilis kun mökellät typeriä minäminä-juttujasi yhä uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla palstalaisilla menee fiilis kun mökellät typeriä minäminä-juttujasi yhä uudestaan.
Oikein teille, kiusaajat!
- Anonyymi
Hän oli kyllä joskus hyvä ystäväni ettäs sen tiedät, at-mies!
- Anonyymi
Etkös sinä ole ollut sinkku koko elämäsi?
- Anonyymi
Kyllä, mutta en aio olla ikuisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä morsian löytyy jostain eläkeläisryhmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä morsian löytyy jostain eläkeläisryhmästä.
Ei, kyllä se voi olla työssäkäyväkin ja minäkin voin palata työelämään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä se voi olla työssäkäyväkin ja minäkin voin palata työelämään!
Kaksi eläkeläistä olisi luonteva pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on nuori eläkeläinen niin kumppaniksi toinen nuori eläkeläinen ja vanha eläkeläinen ja toinen vanha eläkeläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aloituksessa sanoit nähneesi paljon naisia tuon heidän liittonsa aikana. Ja nyt sitten oletkin alimman tason ikisinkku? Vai tarkoititko näkemisellä sitä, että sinulla on silmät päässä ja olet nähnyt kun naiset kulkevat ohitsesi katsomattakaan sinuun.
- Anonyymi
Kyllä se on palstalla käynyt selväksi että olet sinkku aivan liian monta kertaa.
- Anonyymi
Mutta se ei, etten aio olla ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se ei, etten aio olla ikuisesti.
Montako sataa kertaa olet kirjoittanut palstalle ”minä tulen seurustelemaan!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako sataa kertaa olet kirjoittanut palstalle ”minä tulen seurustelemaan!”
Monta, mutta en enää!
- Anonyymi
kun niin joku... työtön kai aika kauniin näköinen nuori nainen tuli istumaan etteeni kun itselläå niin joku tapaaminrn... oikeasti huvittikin vähän.. toisiakin tyttöjä lähelle...
eivät olleet pelottavia sentään..
..jos tytöt piirittävät... - Anonyymi
munaton Teuvo=
- Anonyymi
muttta niin jos on kokemusta siis niin auttaakin nuoria naisia jne masennuksessa.. sellaista hommaa pelit niin
- Anonyymi
Miksi kyttäät mitä hänen elämäänsä kuuluu, jos et ole enää kiinnostunut? Ja mitä väliä muutenkaan. Jos hän ei ollut sinusta silloin kiinnostunut, niin tuskin on nytkään.
- Anonyymi
Stalkkaaminen on ainoa tapani saada kontaktia naisiin.
- Anonyymi
En edes tiedä, onko hän sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkaaminen on ainoa tapani saada kontaktia naisiin.
Toi ei ollu mun kommentti.
- Anonyymi
No entä sitten?
- Anonyymi
Eipä mitää, varmaan ihan yleistä.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa, persläpi! Sun jutut ei kiinnosta ketään paitsi Irmaa!
- Anonyymi
Pidä huoli omista asioistasi, kääpiö!
- Anonyymi
Ystäviäni ei kiinnosta, mitä täällä väitetään, mutta heitä kiinnostaa, miten minulla menee! Sullahan ei ystäviä ookkaan, persläpi!
- Anonyymi
Toi oli loukkaus, kyllä joitakin kiinnostaa asiani! Oot tietysti katkera, kun sun juttusi ei kiinnosta ketään!
- Anonyymi
Nukkiubjagab usöbu najsaa vekjabsa nubykke jyb rögöb ekönöb gekverruub suurru nukhiiba wyeia vekja kusööbrtt nukhiibakka jöesuntsfö vyiau cyiswkra vekja kuaööbrtt
- Anonyymi
Kaipa tuo on aika yleistä, mitä tässä kerroin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238