Nissin alko lopettaa toimintansa heinäkuun viimeinen päivä. Ikävä homma mutta minkäs teet, olisitte juoneet enemmän!
Nissin alko lopettaa heinäkuussa
23
486
Vastaukset
- Anonyymi
Taas samaa uutisankkaa täällä levitellään mitä vuosi sitten. Olisko jotain lähdettä antaa tälle väitteelle?
- Anonyymi
Ei se lopettaminen ainakaan musta kiinni oo!
- Anonyymi
Ei haittaa, vaikka lopettaisi. Ei tule käytyä siellä. Parempi jos lopettaisikin.
- Anonyymi
Ahaa, teet siis enimmäkseen kiljua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, teet siis enimmäkseen kiljua?
Kyllä, kettutarhani meni nurin, ei ole varaa enää alkon tuotteisiin.
- Anonyymi
Mä käyn Kauhavan Alkossa.halvemmat hinnat.
- Anonyymi
Hienoa vain jos lopettaa , ei ole viinan perkeleellä sijaa tässä kylässä. Kattokaa ympärillenne, miten paljon happoja ja tissuttelijoita täällä on jo nyt. On sosiaalisia ongelmia yms elämänhallinta täysin kateissa , katkeria ihmisiä 50% paikkakunnalla , keskitytään vain kadehtimaan meitä jotka pärjää .
- Anonyymi
Kaikki katkerat ja kadehtivat ihmiset ovat uskovaisia, ns. kaljaveikot ovat mukavia sosiaalisia eivätkä kadehdi ketään.
- Anonyymi
Rehellisellä toiminnalla pärjäävälle saa nostaa hattua,sitten on noita mitkä epärehellisyydellä pärjäävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki katkerat ja kadehtivat ihmiset ovat uskovaisia, ns. kaljaveikot ovat mukavia sosiaalisia eivätkä kadehdi ketään.
Veli todistaa väkevästi ☝
- AnonyymiUUSI
Paikkakunnalla rehottava pimeän työn tekeminen ja ohi kirjanpidon myynti, miten siinä sitten rehellinen yrittäjä pärjää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunnalla rehottava pimeän työn tekeminen ja ohi kirjanpidon myynti, miten siinä sitten rehellinen yrittäjä pärjää?
Kyllä rehellisellä pelillä pärjää. https://youtu.be/oUtPm-v_Dxk
- Anonyymi
Ei hätää. Viinamäen miehillä rankki käy ja pillitkin testattu.
- Anonyymi
Kyllä, perunasta saa parhaan ponun, ja perunaa täällä todella on!
- Anonyymi
Älkää tyhmät lähtekö tuon trollin kelkkaan
- AnonyymiUUSI
Niin notta ennen ostettihin paljonkin koskenkorvaa nissin Alkosta.
Juotiin niitä sitten muire isääntien kans iltaasi porstuan pöyrän ääres.
Välillä meni het 2 pulloa päiväs notta puintien aikaa.
Silloin maailma pyöri notta superpesis - AnonyymiUUSI
Taas
- AnonyymiUUSI
Tuskin keskellä kesää kukaan lopettaa mitään.
- AnonyymiUUSI
Lähin alko joka lopettaa marrskuussa on Tuurin alko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähin alko joka lopettaa marrskuussa on Tuurin alko.
Valhetietoa, nissin alko lopettaa ☝🏼
- AnonyymiUUSI
Juokaa viina, niin tuletta vähän viisaammaksi.
- AnonyymiUUSI
Cisse Häkkinen Albert Järvinen.Taisto Tammi .Irwin .Kaikki joivat 4 kossua päivässä plus muut kaljat ym.päälle.
Nuorena kaikki vaihtoivatkin hiippakuntaa.Keskisen Alkokin kopetetaan kun Vesa juo liian vähän. - AnonyymiUUSI
Eipä ole tullut käytyä alkossa kertaakaan sen jälkeen kun aloin itse keittämään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818